Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmälle - mitä tarkoittaa kun mies kutsuu seksikkääksi?

Vierailija
10.05.2020 |

Olen ihan ulkona näistä tavoista ja kuvioista. Olen tavannut töiden kautta miehen. Koronan takia emme ole nähneet pitkään aikaan mutta viestittelemme jonkun verran. Viestit ovat olleet aika viattomia ja lähinnä kuvailisin välejämme lämpimän kaverillisiksi. Pari päivää sitten mies sanoi että olen seksikäs. Jotenkin hämmästyin tätä ja rupesin miettimään että heittääkö miehet useinkin tälläistä ja onko todellakin ainoa ajatus kaataa minut sänkyyn?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo aika selkeä viesti ole? Tuskin rupeaisi 30 vuotta vanhemmalle Marjatalle tuollaista töissä heittämään?

Vierailija
2/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tietenkin salainen koodi kätkettynä joka pitää osata purkaa monimutkaisin menetelmin. Pitää myös tietää viestin lähettämisajankohta, käytetty puhelinmerkki ja käyttöjärjestelmä. Säätila ja lämpötila ja ilman kosteus viestin saapumishetkellä. Lähettäjän astrologinen kartta. Lisäksi turvautuisin sisälmyksistä ennustajan apuun jotta mikään viestin salainen vivahde ei jää tulkitsematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on menoo nyt!

Vierailija
4/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
5/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on tietenkin salainen koodi kätkettynä joka pitää osata purkaa monimutkaisin menetelmin. Pitää myös tietää viestin lähettämisajankohta, käytetty puhelinmerkki ja käyttöjärjestelmä. Säätila ja lämpötila ja ilman kosteus viestin saapumishetkellä. Lähettäjän astrologinen kartta. Lisäksi turvautuisin sisälmyksistä ennustajan apuun jotta mikään viestin salainen vivahde ei jää tulkitsematta.

Kuulostaa monimutkaiselta

Vierailija
6/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo

Vähän liioittelua?

Vierailija
7/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanonut näin tasan yksi mies, joka ei kuitenkaan loppujen lopuksi halunnut mua että... en tiedä, ota niistäkin selvää.

Vierailija
8/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi tollasia seksistisiä heittoja.

n18

Vierailija
9/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkääksi sanotaan, jos ei ole kaunis, mutta voisi silti panna.

Vierailija
10/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkääksi sanotaan, jos ei ole kaunis, mutta voisi silti panna.

naisen logiikkaa.

Vierailija
11/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllästynyt istumaan kotona, ottanut pari kaljaa ja päättänyt koittaa kepillä jäätä. Ei ehkä aineksia vuosisadan rakkaustarinaan mutta päättänyt katsoa miten vastaat ja olisiko mahdollisuuksia lähempään kanssakäymiseen.

Vierailija
12/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi haluu pesää. Se on puutteessa ja lirkutus/ vonkaaminen on alkanut.

Vierailija
13/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaisi varmaan lupsuttaa peräaukkoasi.

Vierailija
14/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt hiuksia halutaan halkoa, niin ei se seksikkääksi sanominen automaattisesti tarkoita, että mies haluaa panna. Voi olla niinkin, että mies haluaa pitää sinut pelkkänä fantasiana.

Vierailija
15/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että pitää sinua seksikkäänä. Ei mitään enempää, ei mitään vähempää.

Vierailija
16/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko toista kutsua seksikkääksi haluamatta tehdä sitä itseään?

Kavereiden kesken voisin kutsua jotain miestä seksikkääksi eikä siinä olisi oikeastaan muuta kuin että tyyppi on hyvännäköinen. Mutta jos sanoisin sen itse kohteelle niin silloin olisin oikeasti valmis menemään pidemmälle kuin vain ulkönäön kehumiseen.

Vierailija
17/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aika tilannetajuton mies? Siinä tapauksessa tuollainen ihan hyvin voisi tarkoittaa muutakin kuin pelkkää seksuaalista kiinnostusta. 

Vierailija
18/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian alkaa intiimien kuvien pyytäminen. Mies fantasioi ja tumputtaa.

Vierailija
19/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aika tilannetajuton mies? Siinä tapauksessa tuollainen ihan hyvin voisi tarkoittaa muutakin kuin pelkkää seksuaalista kiinnostusta. 

Mitä muuta se sitten voisi tarkoittaa?

Ap

Vierailija
20/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta se sitten voisi tarkoittaa?

Ap

Ihastumista tai romanttista kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän