Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kohtuuhintainen runkopatja?

Vierailija
04.11.2024 |

Asko on hinnoitellut itsensä pihalle, alessakin kalliimpia kuin muiden. Jyskiä ja Sotkaa kohtaa tunnen suurta epäluuloa.

Ikeasta ei mitään kokemusta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa runkopatjaa, vaan sängynrunko ja tukeva vaahtomuovipatja. Helpompaa, halvempaa ja selälle terveellisempää, kun patjan vaihtaa tarpeen mukaan.

Vierailija
2/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ostaa runkopatjaa, vaan sängynrunko ja tukeva vaahtomuovipatja. Helpompaa, halvempaa ja selälle terveellisempää, kun patjan vaihtaa tarpeen mukaan.

Tjaah, taitaa olla sinun henkilökohtainen mielipiteesi. Eikä oikein vakuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaahtomuovipatjoja on eri tiheyksisiä, joten kantokyvyt on erilaiset. Kuulostaa kyllä siltä, ettet ole kunnon vaahtomuovipatjaa edes kokeillut.

Vierailija
4/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaahtomuovipatjoja on eri tiheyksisiä, joten kantokyvyt on erilaiset. Kuulostaa kyllä siltä, ettet ole kunnon vaahtomuovipatjaa edes kokeillut.

En, enkä ole aikeissa kokeillakaan. Mutta kiitos tiedosta.

Vierailija
5/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että ehdottomasti sänky ja erikseen patja. 

Vierailija
6/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijat suosittelee pussijousitettua runkopatjaa. -ohis

Vierailija
7/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo meillekin myi patjakauppias patjaa jonka hinta oli noin kolminkertainen tavalliseen vaahtomuoviin liuru paska oli käytännössä.

Vierailija
8/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rynkytyspatjat eli runkopatjat ovat kalliita. Ihan kauhistuttaa. Köyhille olisi se paras, koska monella selkä ja hartiat.

Vierailija
9/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että ehdottomasti sänky ja erikseen patja. 

En nyt kuitenkaan ole hankkimassa sänkyä ja patjaa. Vaan nimenomaan runkopatjan ja paksun petarin.

Vierailija
10/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksesta!!!!!

Vierailija
11/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rynkytyspatjat eli runkopatjat ovat kalliita. Ihan kauhistuttaa. Köyhille olisi se paras, koska monella selkä ja hartiat.

En tunne ketään jolla ei olisi selkää ja hartioita. Vai mitä tarkoitat?

Vierailija
12/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyhän Ikean sivuilla. Sieltä löytyy patjoja joka lähtöön. On myös arvosteluja, joiden perusteella voi löytää mieluisan. Ja eikun kauppaan kokeilemaan.

Vierailija
13/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Sotkaa ja Ikeaa. Ei valittamista, mutta olenkin tosi kevyt eli sängyn ei tarvitse olla kummoinen. Jopa Ikean lastensänky (erillisellä patjalla) on tosi mukava, kun on sellainen vähän parempi, joustava sälepohja. 

Vierailija
14/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olleet Sotkan patjat parempia kuin Askon.

Vierailija
15/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itse yhdestä liikkeestä viscoelastisen patjan koossa 120x200 medium kovuisena. Maksoi 500€. Sain uskomattoman hyvää palvelua puhelimitse. Ei ollut mulle ennestään tuttu liike. Heillä patjoja moneen lähtöön. Ollut aivan unelma hyvä nukkua. Ei enää runkopatjasänkyä minulle. 

Vierailija
16/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Stemman Hildingit. Ei halvimpia, mutta kohtuuhintaisia.

Vierailija
17/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Ikean runkopatjoissa on hyvä hinta/laatu -suhde. Mene myymälään koemakaamaan. Kaikista patjoista on napakampi ja pehmeämpi versio.

Kaikki Ikeasta hankkimani runkopatjat ovat olleet erinomaisia. Petarin olen ostanut samalla, nekin ok; sekä memoryfoam että vaahtomuovi.

Vierailija
18/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta

Vierailija
19/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin itse yhdestä liikkeestä viscoelastisen patjan koossa 120x200 medium kovuisena. Maksoi 500€. Sain uskomattoman hyvää palvelua puhelimitse. Ei ollut mulle ennestään tuttu liike. Heillä patjoja moneen lähtöön. Ollut aivan unelma hyvä nukkua. Ei enää runkopatjasänkyä minulle. 

Halutessaan runkopatjan kaveriksi voi valita viskoelastisen eli memory foam -petauspatjan. 7 cm riittää hyvin.

Vierailija
20/38 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jyskin halpikset ja ovat olleet niin hyvät, että ostettiin mökillekin samanlaiset. Kannattaa katsoa, että petari ei rahise tai ole liian liukas pysyäkseen paikoillaan, ostitpa mistä tahansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan