Kertokaa tyhmälle - mitä tarkoittaa kun mies kutsuu seksikkääksi?
Olen ihan ulkona näistä tavoista ja kuvioista. Olen tavannut töiden kautta miehen. Koronan takia emme ole nähneet pitkään aikaan mutta viestittelemme jonkun verran. Viestit ovat olleet aika viattomia ja lähinnä kuvailisin välejämme lämpimän kaverillisiksi. Pari päivää sitten mies sanoi että olen seksikäs. Jotenkin hämmästyin tätä ja rupesin miettimään että heittääkö miehet useinkin tälläistä ja onko todellakin ainoa ajatus kaataa minut sänkyyn?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuisi omituiselta jos olette kavereita ja yhtäkkiä tulee tuollainen heitto. Mies joko todella ihastunut eikä osaa ilmaista tunteitaan muuten. Sitten vain todella puutteessa.
Tässä maaimantilanteessa viimeinen vaihtoehto todennäköisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuisi omituiselta jos olette kavereita ja yhtäkkiä tulee tuollainen heitto. Mies joko todella ihastunut eikä osaa ilmaista tunteitaan muuten. Sitten vain todella puutteessa.
Tässä maaimantilanteessa viimeinen vaihtoehto todennäköisempi.
Еiköhän se ole aina todennäköisempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksaisi tollasia seksistisiä heittoja.
n18
Eikä tuollaista ahdasmielistä hiekkavit*ua jaksa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkääksi sanotaan, jos ei ole kaunis, mutta voisi silti panna.
Eli kaikenmaailman Angelia Joliet, Kardasianit ja JLot voivat kuulua vain joko seksikkäisiin tai kauniisiin? Epäilen.
Eikö tää nyt ole aika selvä? Haluaisi hässiä kanssasi, sillä siisti. Jos ei ukkoa kiinnostaisi niin miksi ihmeessä kuluttaisi aikaansa sinuun?
Uskon kyllä että kaveria voi kutsua seksikkääksi haluamatta viedä juttua sen pidemmälle. Kyllähän naiset kutsuvat toisiaan vaikka miksi miss universumeiksi ilman että koittavat viedä juttua muuhun kuin ystävyyteen. Miksi miespuolinen kaveri ei voisi kutsua naista kauniiksi, seksikkääksi ja ihanaksi ihan vain siksi että nainen on näitä kaikkia?
No millälailla mies käyttäytyy livenä? Onko tälläinen kommentti ollut odotettavissa Ja ilmassa vai tuliko täysin puun takaa?
Seksikäs = uskoo sinun haluavan seksiä hänen kanssaan
Mitäpä jos kysyt suoraan mieheltä että mitä ihmettä.