Meinaatteko kattoa huippumatsin Argentiina - Länsi-Saksa, alkaa kohta
Kommentit (35)
Katsoin 5minutia eikä kiinostanut enää katsoa vaikka olin ennen jalkapallohullu. Nykyään ei enää vain kiinnosta. Jalkapallo on muuttunut. Jaljkapallo oli jalkapalloa vuoteen 2004 saakka, sen jälkeen ei ole ollut mitään uuden veroista jalkapallossa. 20vuoden päästä tai jopa 10vuoden päästä jalkapallo on .... menin lukkoon miten kuvailla tätä että millaista jalkapallo tulee olemaan.... eri seurojen ravinnon saanti ja ym. Tähän tulee paljon muutoksia ja tasot vaihtelevat jopa joukkoeiden sisällä ja yksinkertaisesti siitä tulee vammaista katsottavaa lähivuosina milleniaaneille.
Tv2 lähettää paljon mm-finaaleja heinäkuulle saakka.
KIITOS!
Voisko nuo shortsit olla vähän lyhyempiä?
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö noita kisoja edes suorana Suomessa?
Suomessa on näytetty jalkapalloilun MM-kisat suorina lähetyksinä ainakin vuodesta 1974 lähtien. Katsoin silloin pikkupoikana Länsi-Saksa - Hollanti MM-finaalin serkkujen kesämökillä pienestä mustavalkoisesta matkateleviosta. Olen ollut siitä lähtien Saksan maajoukkueen kannattaja jokaisessa MM- ja EM-turnauksessa.
Nuo Meksikon pelit tulivat keskellä yötä Suomessa. Harva pystyi katsomaan suorana.
Aika riskaabelia näyttää näin legendaarista matsia äitienpäivänä. Katsoin!
Mun vanhemmat olivat paikan päällä. Oli kuulemma mahtava tunnelma. Kisat järjestettiin äitini kotimaassa ja isä pääsi juhlimaan maanmiestensä kanssa maailmanmestaruutta.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Muistan kun iskä katsoi matsia livenä. Sain katsoa kanssa. Pihalla potkittiin seuraavana päivänä kuin Maradona konsanaan.
Ennen vaikka valvottiin yöllä jos urheilua tuli silloin telkkarista. Huvitukset olivat vähässä nykypäivään verrattuna. Olympialaiset neljän vuoden välein ja jalkapallon mm.
Vierailija kirjoitti:
Mistä alkaa?
Meni jo. YLE Areenasta varmaan löytyy.
Viikonloppuna tulee '90 -finaali, jota tuolla jo kaivattiin. Sunnuntaina klo 15 TV2.
Nyt se tulee! Unohtumaton ottelu.
Taisi tulla suorana melkein kaikki matsit ja itsekin katsoin tosi paljon niitä. Joitain pudotuspelivaiheen matseja jäi näkemättä, esim. molemmat välierät.