Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksan sisäministeriön salaiset dokumentit vuosivat: Corona on väärä hälytys?

Vierailija
10.05.2020 |

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikkopaunio/koronapandemia-kohta-ohi/

https://www.tichyseinblick.de/daili-es-sentials/exklusiv-auf-te-ein-vor…

"The dangerousness of Covid-19 was overestimated. (no more than 250,000 deaths from Covid-19 worldwide in a quarter, against 1.5 million deaths during the 2017/18 influenza wave). The danger is obviously no greater than that of many other viruses. We are most likely dealing with a global false alarm that has remained undetected for a long time. - This analysis result has been checked by KM 4 for scientific plausibility and essentially does not contradict the data and risk assessments submitted by the RKI."

Eli ei sen kummempi kuin mikään muu pöpö. Katotaan ottaako mikään media tästä kopin. Varmaan vältellään viimeiseen asti, koska sitten saatettais syyttää mediaa kansan kiihotuksesta.

Kiva kyllä jos osoittautuu vääräksi hälyytykseksi ja tän takia on pilattu talous vuosikymmeneksi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan, että ollaan harjoiteltu perusoikeuksien leikkaamista.

Vierailija
2/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä hälytys millä tavalla? Oliko ne ruumiskontit ja teltat feikkiä vain? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No väärä hälytyshän se on. Järkevintä olisi ollut vain pysyä rauhallisena. Ei tuo tauti mikään ebola ole 😂

Vierailija
4/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se lukee silmät tapillaan äärioikeiston sepustuksia eikä tajua tarkistaa kirjoittajan taustoja.

Lähdekriittisyys on kiva osata!

Vierailija
5/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Suomi on Kokoomuksen äänenkannattaja ja jutun kirjoittaja pesunkestävä persu.

Miltäs juttu muulta vaikuttaa kuin maksetulta propagandalta?

Vierailija
6/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaako siellä Pietarissa aurinko? Onko lämmintä?

Vierailija
7/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että äärioikeistoa ja persuja ja kokoomuksen propagandaa :D Semmostako siellä Saksan sisäministeriössä harjoitetaan?

Kyllä on vauvalaiset vauhdissa!

Vierailija
8/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki paikat avataan pian.

Vierailija
9/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on vaarallisempi kuin on uskottu. Aiheuttaa lapsille Kawasakin tautia ja työikäiset perusterveet voivat saada aivoverenvuotoja ja sydänkohtauksia koronasta. Toksinen sokkioireyhtymä myös koronan oire.

Vierailija
10/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Vertaus on älytön koska koronapandemia ei ole lähelläkään loppua. 280 000 tällä hetkellä ja käyrä kertoo että nousu jatkuu jyrkkänä.

Vierailija
11/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap se lukee silmät tapillaan äärioikeiston sepustuksia eikä tajua tarkistaa kirjoittajan taustoja"

"jutun kirjoittaja pesunkestävä persu"

Mikko Paunio

Puolue

Sosialidemokraatit

...ok?

Vierailija
12/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

300000 kuollut tautiin siitä huolimatta että masilma on käytännössä pysäytetty

Vierailija
13/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Vertaus on älytön koska koronapandemia ei ole lähelläkään loppua. 280 000 tällä hetkellä ja käyrä kertoo että nousu jatkuu jyrkkänä.

Juu kuulostaapa hirveeltä.

Influenssatapauksia viime vuonna reilu 35 miljoonaa...

Vierailija
14/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja veteli taas aika omiaan paunion tekstiin verrattuna. Tosin pauniohan oli se henkilö joka kehtasi ihmetellä ääneen miksi ylioppilas haavisto kutsuu itseään professoriksi ja siten sai viherpropagandakoneiston ikuisen vihan niskaansa.

Eiköhän rokotteita tutkiva paunio tiedä niistä sen verran että tajuaa koronan ja esim. influenssan erona olevan sen ettei koronaan ole vielä rokotetta. Sen näkee miten nopeasti sellainen ilmestyy.

Uusisuomi taas on ollut pitkään hyvin kaukana kokoomuslehdestä, kun se on nykyään vasemmistolaisen iltalehden osa ja sitä ennenkin "mä oon enemmän demari kuin demarit itse" huuskon päätoimittama. 

Vierailija
15/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ap se lukee silmät tapillaan äärioikeiston sepustuksia eikä tajua tarkistaa kirjoittajan taustoja"

"jutun kirjoittaja pesunkestävä persu"

Mikko Paunio

Puolue

Sosialidemokraatit

...ok?

persuksi muuttuu sillä että sanoo ääneen jotain mistä vihreät ei tykkää /s

Vierailija
16/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja veteli taas aika omiaan paunion tekstiin verrattuna. Tosin pauniohan oli se henkilö joka kehtasi ihmetellä ääneen miksi ylioppilas haavisto kutsuu itseään professoriksi ja siten sai viherpropagandakoneiston ikuisen vihan niskaansa.

Eiköhän rokotteita tutkiva paunio tiedä niistä sen verran että tajuaa koronan ja esim. influenssan erona olevan sen ettei koronaan ole vielä rokotetta. Sen näkee miten nopeasti sellainen ilmestyy.

Uusisuomi taas on ollut pitkään hyvin kaukana kokoomuslehdestä, kun se on nykyään vasemmistolaisen iltalehden osa ja sitä ennenkin "mä oon enemmän demari kuin demarit itse" huuskon päätoimittama. 

Saas nähdä miten paljon rokotteella on vaikutusta.

Ja saas nähä kuinka monen takki kääntyy, jos vuoden lopulla opitaan että influessatapausten/kuolemien määrä on korkeampi kuin corona kuolemat.

Vierailija
17/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne eivät New Yorkissa lukeneet uutista ja lakanneet kuolemasta? Ihan turhaan jatkavat kuolemista kun ei se mitään ole.

Vierailija
18/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne eivät New Yorkissa lukeneet uutista ja lakanneet kuolemasta? Ihan turhaan jatkavat kuolemista kun ei se mitään ole.

Voi lapsi, opit vielä joskus että kuoleminen on normaalia. Ihmiset kupsahtelee tauteihin koko ajan. Se, edellyttääkö se koko talouden romuttamista, pitäisi sinun antaa fiksumpien päättää, eikä osallistua joukkohysteriaan kun et mistään mitään tiedä.

Vierailija
19/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja saas nähä kuinka monen takki kääntyy, jos vuoden lopulla opitaan että influessatapausten/kuolemien määrä on korkeampi kuin corona kuolemat.

Influenssaan on rokote, koronaan ei. Siinä on se ero. Korona on hidastunut ja uusien tapausten määrä vähentynyt rajoitustoimista johtuen, ei siksi että ihmiset olisi yllättäen 2kk kotonaistumisen jälkeen immuuneja sille. Vapaasti levitessään tahti olisi aikamoinen kuten esim. new yorkista voi tilastoista katsoa. 

Vierailija
20/31 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Influenssaan on rokote, koronaan ei. Siinä on se ero. Korona on hidastunut ja uusien tapausten määrä vähentynyt rajoitustoimista johtuen, ei siksi että ihmiset olisi yllättäen 2kk kotonaistumisen jälkeen immuuneja sille. Vapaasti levitessään tahti olisi aikamoinen kuten esim. new yorkista voi tilastoista katsoa. 

Ahaa. Onko siis influessaan sairastuneiden/kuolleiden määrä vielä vähäisempi, kun siihen tehoavat samat rajoitukset ja on vielä rokotekin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan