Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se vaan on niin, että jos on hyvä kroppa, ei ruma naama haittaa

Vierailija
10.05.2020 |

Hyvä kroppa saa ihmisen kuin ihmisen näyttämään hyvältä.

Vai haluatko kumota väitteen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin itse pidän ihmistä hyvännäköisenä, jos sillä on hyvä kroppa. Jokainen voi näyttää hyvältä kun treenaa kropan kuntoon. Aurinkolaseilla voi kesäisin peittää kasvot ulkotiloissa.

Vierailija
2/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemmin niin päin, että kehon virheitä ei huomaa, kun kasvot ovat kauniit.

Itse valitsisin ilman muuta kasvot.

Toisinpäin tulee ajatus, että onpa siinä mennyt hyvä runko hukkaan.

Sitä paitsi, kroppaa voi itse treenata, laihtua/lihoa, naama on mikä on, ellet uhraa tuhansia euroja "korjauksiin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ainakin näin koronan aikaan, kunhan muistaa laittaa maskin naamalle.

Vierailija
4/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naamasta, hyvä kroppa+ tavallinen naama on yleensä hyvännäköinen. Hyvä kroppa+ oikeasti ja näkyvästi ruma naama (akne, paiseet, arvet etc). Kaverilla on tosi hyvä kroppa ja todella paha akne, jota ei meikillä peitetä, ja ei se kroppa siinä auta.

Vierailija
5/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppakateelliset mammat ei voi myöntää että hyväkroppaiset mutta rumanaamaiset naiset ovat miesten mieleen. Miehiä kiinnostaa eniten naisen kroppa.

Vierailija
6/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas, että mikä on kenenkin mielestä ruma naama. Jos on keskiverto nainen ja upea kroppa, niin onhan nainen hyvännäköinen ja miesten mieleen. Se kroppa kompensoi epäedullisia kasvonpiirteitä.

Kauniit kasvot + todella ylipainoinen/ruma kroppa ei kyllä valitettavasti samalla tavoin kiinnosta miehiä.

Vierailija
7/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia jumppaan päivittäin.

Terve mieli, terve keho.

Vierailija
8/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppakateelliset mammat ei voi myöntää että hyväkroppaiset mutta rumanaamaiset naiset ovat miesten mieleen. Miehiä kiinnostaa eniten naisen kroppa.

Jotain tissifriikkejä ehkä, mutta nuorempana tuli nätillä naamalla saatua sen verran huomiota että kumoan tämän. Mitkä kroppakateelliset:)?

Vierailija
9/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas, että mikä on kenenkin mielestä ruma naama. Jos on keskiverto nainen ja upea kroppa, niin onhan nainen hyvännäköinen ja miesten mieleen. Se kroppa kompensoi epäedullisia kasvonpiirteitä.

Kauniit kasvot + todella ylipainoinen/ruma kroppa ei kyllä valitettavasti samalla tavoin kiinnosta miehiä.

Pullukoilla naisilla on yllättävän paljon ihailijoita. Itse normaalipainoinen.

Vierailija
10/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppakateelliset mammat ei voi myöntää että hyväkroppaiset mutta rumanaamaiset naiset ovat miesten mieleen. Miehiä kiinnostaa eniten naisen kroppa.[/

Itse en tuota allekirjoita.

M32

Vierailija
11/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon just päinvastoin

Vierailija
12/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kaunis kasvoinen joka on juuri laihduttamassa? Kiinnostaako miehiä?

Vierailija
13/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärstä pitää olla kunnossa, kun valitaan pidempikestoista kumppania. Perä merkkaa enemmään yhen illan panoissa. Siinä ei naamaa katsella, kun pannaan doggystyleä.

Vierailija
14/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kauheinta on jos kauniilla naisella on huononpuoleinen värkki.

Vierailija
15/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useamman, joilla kroppa on hyvä, hoikka ja sopusuhtainen, mutta naama ihan kamala. Joko hirveä akne, ruma luusto naamassa, kamalat hampaat, todella paha atopia (naama näyttää kuin olisi hiekkapaperilla hiottu ihon päällimmäinen kerros pois), tms. Ei siinä kaunis kroppa mitään pelasta, kun koko ajan miettii, kuinka tuskallista noin kipeän naaman kanssa on olla (akne, atopia), tai miten hankala noilla hampailla on syödä, tms.

Vierailija
16/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naamasta, hyvä kroppa+ tavallinen naama on yleensä hyvännäköinen. Hyvä kroppa+ oikeasti ja näkyvästi ruma naama (akne, paiseet, arvet etc). Kaverilla on tosi hyvä kroppa ja todella paha akne, jota ei meikillä peitetä, ja ei se kroppa siinä auta.

Mulla on ollut paha akne viimeiset 20 vuotta. Oon saanut omiin tarpeisiin nähden ihan tarpeeksi huomiota miehiltä.

Vierailija
17/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan viehäty miehistä pelkän kropan perusteella, kyllä naaman pitää ensisijaisesti miellyttää.

Vierailija
18/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä on täysin totta. 

Vierailija
19/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi, että miehiä kiinnostaa kroppa enemmän kuin kasvot. Olen kyllä toista mieltä. Tuskin mies haluaa sekstailla susiruman naisen kanssa vaikka sillä olis kuinka hieno kroppa. En vain usko.

Vierailija
20/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kommentoi, että miehiä kiinnostaa kroppa enemmän kuin kasvot. Olen kyllä toista mieltä. Tuskin mies haluaa sekstailla susiruman naisen kanssa vaikka sillä olis kuinka hieno kroppa. En vain usko.

Tutulla on ihan älyttömän hyvä kroppa, ja ei ole koskaan ollut miehistä puutetta edes pitkäaikaisiin suhteisiin kasvovammasta huolimatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi