Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit teini, olisitko valmis uhraamaan yhden nuoruuden kesistäsi riskiryhmäläisten taudinsaannin pitkittämiseksi?

Vierailija
10.05.2020 |

Vai et?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivatko riskiryhmäläiset itse uhrata yhden kesistään muiden hyväksi? Pysymällä eristyksissä itse. Me muut voisimme jatkaa normaalia elämäämme.

Mutta ei se varmaan riskiryhmäläisille käy.

No sinua ei sitten haittaa jos tuhannet riskiryhmään kuuluvat lääkärit, hoitajat jne jättää hoitamatta kersasi ja tämä kuolee.

Vierailija
22/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olisin uhrannut sen oman terveyteni tähden. Epätodennäköistä, että juuri minulla on se jokin juttu, joka aiheuttaa vakavan taudin perusterveelle nuorelle, mutta en lähde pelaamaan nyt, ja tuskin olisin pelannut silloinkaan. Toivottavasti vanhempani olisivat antaneet jäädä etäopiskelemaan nyt näiksi 2 viikoksi, jos olisin ollut vielä yläkoulussa.

Toki oma kesäni koostui jo teininä lähinnä metsälenkeistä ja järvessä uimisesta, ja maaseudulla en olisi joutunut missään muotoa luopumaan niistä. Festareilla en ole vielkäkään käynyt ikinä, keikalla kerran ja sekin voitettiin radiosta. Mutta jos korona olisi tullut kun olin teini, olisin kyllä jättänyt esim. aspa-kesätyöt hakematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Nuoruusvuosia ehtii viettää vielä monta. Lisäksi riskiryhmäläisiä on myös meissä nuorissa ja lapsissa paljon. Tämä on vakava tauti eikä kenenkään pidä nyt elää "normaalia nuoruutta" bileineen kaikkineen.

T17

Vierailija
24/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kokisi sitä uhraamisena. En muutenkaan harrasta massatapahtumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi