Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde kaverinaisen kanssa.

Vierailija
10.05.2020 |

Olen alkanut viettämään enemmän aikaa kaverinaisen kanssa, jonka tuntenut jo lukiosta lähtien (asuimme samalla paikkakunnalla, nyt opiskelemme samalla paikkakunnalla taas). Olen aina ollut kiinnostunut hänestä, mutta syystä tai toisesta asiat eivät ole edenneet seurusteluun tai mihinkään muuhunkaan.

Kuitenkin, nyt viimeisen puolen vuoden aikana välimme ovat lähentyneet. Näemme toisiamme 1-2krt/vko, teemme yhdessä ruokaa, pelaamme lautapelejä, katsomme leffoja jne. Usein hommat menevät keskenämme ryyppäämiseksi, missä ei itsessään ole mielestäni mitään pahaa. Juovuksissa lähestulkoon aina esille nousee avointa flirttailua, koskettelua, kuiskuttelua, pussaamista jne. Näinä iltoina meillä on myös tapana nukkua yhdessä, mutta seksiä emme ole harrastaneet, ainoastaan pientä kopelointia ja halailua.

Ongelma on, että kyseinen likka on varattu. Hän seurustelee toisella paikkakunnalla asuvan miehen kanssa, jota hän näkee lomilla ja satunnaisesti viikonloppuisin. Tämä ei tunnu naiselle olevan ongelma, ja hän onkin avautunut myös erittäin aroista ongelmista hänen parisuhteessa. Olen myös ryypännyt tämän miehen kanssa muutaman kerran, eikä häntä tunnu haittaavan, jos hänen naisensa halailee muita.

Nainen on itse suoraan sanonut, että ei ole kiinnostunut minusta parisuhdemielessä, mutta nauttii seurastani ja hitaista aamuista yhdessä. Itse olen selvästi syvästi ihastunut häneen, minkä tuonut selkeästi esille, mutta toisaalta en haluaisi pilatakaan tätä nykyistä tilannetta.

Mielipiteitä? Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinä olisit se naisen vakituinen mies, olisiko sinulle ok, että naisella olisi tuon tyyppinen suhde kuin sinulla on kaveriisi?

Minulle ei olisi ok.

Ap ei varmaan eläisi tämän naisen kanssa etäsuhteessa.?

Vierailija
22/28 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nostat kissan pöydälle, että olet oikeasti ihastunut. Nainen joutuu valitsemaan joko sinut tai nykyisen poikaystävänsä. Jos nainen valitsee nykyisen suhteen, sinä kiität ja kumarrat ja siirryt takavasemmalle. Ei tuossa kiehnäämisessä ole mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kehität syvempiä tunteita naiseen niin todennäköisesti sinuun vielä sattuu. Kuten kirjoitit naisella on jo mies. Jos jostain syystä päätyisitte seurustelemaan olisiko kiva olla hänen nykyisen miehensä kengissä? Hänelle ei taida yksi mies tai yhdeltä mieheltä saatu huomio riittää..

Minä taas veikkaan, että tolla seurustelevalla miehellä on muitakin naisia.

Tuskinpa. Likka on kertonut, että miehellä on asperger ( mitä en kyllä itse päältä päin huomannut) ja hän on aseksuaali, eli seksi ei häntä niin paljoa kiinnosta ja kun sitä on niin naiseen sattuu fyysisesti. Voi olla, että nainen hakee minulta nimenomaan tätä huomiota ja läheisyyttä, mitä ei omalta mieheltään saa.

Ap

Vierailija
24/28 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kehität syvempiä tunteita naiseen niin todennäköisesti sinuun vielä sattuu. Kuten kirjoitit naisella on jo mies. Jos jostain syystä päätyisitte seurustelemaan olisiko kiva olla hänen nykyisen miehensä kengissä? Hänelle ei taida yksi mies tai yhdeltä mieheltä saatu huomio riittää..

Minä taas veikkaan, että tolla seurustelevalla miehellä on muitakin naisia.

Tuskinpa. Likka on kertonut, että miehellä on asperger ( mitä en kyllä itse päältä päin huomannut) ja hän on aseksuaali, eli seksi ei häntä niin paljoa kiinnosta ja kun sitä on niin naiseen sattuu fyysisesti. Voi olla, että nainen hakee minulta nimenomaan tätä huomiota ja läheisyyttä, mitä ei omalta mieheltään saa.

Ap

Juu ihan varmasti

Vierailija
25/28 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etämiehellä varmasti omat kuvionsa ja tuskin heidän suhteensa tuosta kummenee. Olet selvästi ihastunut. Anna mennä seksin tasolle muutamia kertoja ja katso miten sitten käy. Sydän tuossa ehkä särkyy, mutta voi olla, että ihastus olisikin molemminpuolista. Jos nyt lataat ultamatumin, tulet vielä sydänsurujen lisäksi miettimään pitkään, olisiko kaikki toisin jos olisitte seksiin asti jatkaneet. Ja jos sitten aikanaan seksin jälkeen laitat valitsemaan eikä suhde jatku ja sydän särkyy, niin ainakaan mitään "myyttistä" naishahmoa ei jää mieleesi kummittelemaan.

Vierailija
26/28 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Mun mielestä se on tavallaan onni, että nainen on jo todennutkin ettei olisi parisuhdemielessä susta kiinnostunut: hän siis itse auttaa sinua väistämään ihan v**un ison miinan. Kun tiedät ettei teistä voi mitään tulla, niin voit keskittyä kuolettamaan tunteitasi, mikä olisi varmasti paras ratkaisu muutenkin............................................... Ellet tähän pysty, niin sun täytyy varmaan miettiä kaverisuhteenne laittamista hetkeksi jäähylle. Sillehän ei mitään voi, jos tyttö sitten etsii uuden kaverin, jonka kanssa kiehnätä, mutta ainakaan et itse ole enää tilivelvollinen.

Kiitos sinulle, joka kirjoiti tämän, se osui minulle vaikka tilanteeni on eri. Olen kuin varkain ihastunut työkaveriini, joka on kylläkin sinkku, mutta haluaa deittailla monia naisia ja pitää hauskaa. Hän on arvannut tunteeni ja luulen että nyt käyttää niitä hyväkseen saaden minulta ihailua ja itsetunnonpönkitystä. Emme siis ole nukkuneet vierekkäin emmekä pussailleet, mutta olemme olleet todella läheisiä, itse tietenkin toivoin että juttu menisi siihen. Mutta nyt tajuan että eihän siitä koko hommasta olisi tullut minulle mitään muuta kuin sydänsuruja, hän olisi käyttänyt minua läheisyyteen muutaman kerran ja siirtynyt seuraavaan.

Tämän luettuani sain siis uuden näkökulman - mikä onni ettei hän pidäkään minusta seksuaalisessa mielessä, vaan vain kaverina. Pakko varmaan ottaa etäisyyttä ja pikkuhiljaa lopettaa myös se kaverisuhde - ja jos hän sitten löytää uuden samanlaisen läheisen ihailijan samalla kun käy Tinderin kautta eri sängyissä, se ei enää kuulu minulle eikä satuta minua kun en siitä sitten enää mitään tiedä. Tunteiden kuolettaminen on toki helpommin sanottu kuin tehty, ei kai siihen auta muu kuin aika ja etäisyys.

Vierailija
27/28 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen hyväksikäyttää herkkää nuorta miestä. Yllättävää....

Mies hyväksikäyttää herkkää nuorta naista joka on vielä varattu

Vierailija
28/28 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, varmasti tukala tilanne ap:lla. 😢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän