Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan syöneet pelkkää makaronia tai pastaa rahapulassa?

Vierailija
09.05.2020 |

Ja maustoitteko sitä millään?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän laitoin Oivariinia joukkoon ja syön useinkin, myös silloin kun on rahaa. On hyvää.

Vierailija
2/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän laitoin Oivariinia joukkoon ja syön useinkin, myös silloin kun on rahaa. On hyvää.

Kiitti vinkistä. Kokeilen tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt. Eipä sitä jaksanut muulla kuin suolalla maustaa.

Vierailija
4/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalaa on hyvä olla pari purkkia jemmassa aina. Menee niin makaronin, riisin kuin spagetinkin seurana. Suolaa, mustapippuria, oliiviöljyä ja juustoa, jos on.

Vierailija
5/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten suosikkiruoka: makaroni ja ketsuppi.

Vierailija
6/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina söin muutaman päivän ajan pelkkää sokeria ja join vettä, kun ei ollut senttiäkään rahaa.

Vierailija
7/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, en rahattomuuttani vaan laiskuuttani. Ketsuppia päälle :D

Vierailija
8/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt pelkkää riisiä ja voita. Rahat vähissä, mutta onneksi oli etnisestä kaupasta ostettu 10kg säkki hyvää jasmin-riisiä. 

Vierailija
9/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan. Oli sentään ketsuppia ja seitsemän markkaa tilillä ennen neljän päivän päässä häämöttäviä tukia. Keräsin pulloja ja pärjäsin hyvin. 

Vierailija
10/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaeellisena katsonut, etä miten edullisesti vehnämakaronia sasisi ostettua; vahinko, että oma terveyeni ei kestä vehnän käyttöä. - Onneksi perunaa ja riisiä saa myö sverraten edullisesti. Sen sijaan onnikala ei minusa ole mienkään eriyisen edullsita. Toki muutoin tonnikalasäilyke on uoe joa on hyvä olla pahan päivän varalle kuivakaapissa jemmassa.    

Vierailija
11/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kerran söin kaurapuuroa, kun muuta ei ollut. Edes sitä makaronia. Terveisiä 90'luvun lamasta.

Vierailija
12/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna on monipuolisempaa ja terveellisempää. Lisäksi sitä voi kasvattaa itse, jos voi ennakoida tiukkoja aikoja.

Vierailija
13/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tai en ihan pelkästään vaan ketsupilla <3

Vierailija
14/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita ja ketsuppia makaronin lisäksi oli joskus ihan luksusta.

Vierailija
15/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen pelkkää fusillia n. ruokalusikallisella pestoa. Yritän syödä kaappeja tyhjäksi, sinne meni jo avattu pastapussi ja pestotölkki. Paljon mustapippuria päälle ja oli ihan syotävää. Juuri omilleen muuttaneena söin samaa.

Tänään söin suolaluumu-onigirejä. Ei siihenkään mennyt kuin sushiriisiä, riisiviinietikkaa, noria, suolaluumuja, ja koristeeksi seesaminsiemeniä. Sain merilevän ja riisipaketin pyörimästä kaapista, ja lopputulos oli maukas.

Vierailija
16/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruna on monipuolisempaa ja terveellisempää. Lisäksi sitä voi kasvattaa itse, jos voi ennakoida tiukkoja aikoja.

Juu alanpa kasvattamaan perunoita täällä Helsingin lähiössä kerrostalossa.

Vierailija
17/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin eilen pelkkää fusillia n. ruokalusikallisella pestoa. Yritän syödä kaappeja tyhjäksi, sinne meni jo avattu pastapussi ja pestotölkki. Paljon mustapippuria päälle ja oli ihan syotävää. Juuri omilleen muuttaneena söin samaa.

Tänään söin suolaluumu-onigirejä. Ei siihenkään mennyt kuin sushiriisiä, riisiviinietikkaa, noria, suolaluumuja, ja koristeeksi seesaminsiemeniä. Sain merilevän ja riisipaketin pyörimästä kaapista, ja lopputulos oli maukas.

Mitä mitä tämä on :o kuulostaa hyvältä. Suolaluumuja? Whaat? Ja miten valmistit? Mihin pistit merilevää?

Vierailija
18/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tehneeni keittoa makaronista ja soijarouheesta, oisko jopa ollut keittovihanneksia mukana.

Eihän siitä millään hyvää saanut mutta söi nälkäänsä.

Enää ei terveys kestä pastaa, oon mieluummin ilman. Näkkäriä on aina.

Vierailija
19/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä ei olisi ruokaa saisin vanhemmiltani rahaa.

Vierailija
20/61 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syötiin miehen kanssa suolakurkkuja muutama päivä,kun muuta ei ollut.Etköhän sä pärjää.Makaronia ollaan syöty jopa lasten kanssa monta päivää,kun ei ollut varaa muuhun äitiyslomalla ollessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi