Ujolle naiselle annetaan huonoja pariutumisvinkkejä
Olen ujo nainen ja saan mielestäni huonoja pariutumisvikkejä ihmisiltä. Ne ovat tyyliä odota että joku löytää sinut, odota että joku tarpeeksi rohkea pyytää treffeille, tinder ei sovi sinulle/tee tinder ilman kuvaa.
Eli pitäisi vain odottaa, että edes joku tarpeeksi itsevarma mies tulee ja vain ottaa minut. Sitä ei välttämättä ikinä tapahdu ja jos tapahtuu, mies on todennäköisesti dominoiva ja kontrolloiva parisuhteessa.
Oikeasti naisille pitäisi opettaa, että pystyvät valitsemaan millaisen haluavat, sillä nuoret naiset eivät välttämättä ymmärrä sitä.
Kommentit (11)
Siis oletko Ap itse ujo vai joku oinenjokaoli huomannut ujommille naisille annetuja pariutumisvinkkejä? - Mutta joo. Kieltämää kun lukee pariutumisvinkkejä, niin itsäni tökkii vastaavasi usein niiden kaksinaismoralismi.
No eikö ujon naisen pitäisi se silloin itse tajuta, että pitää tehdä jotain asian eteen, ellei halua päätyä jonkun aloitteellisen alistajan kyökkiorjaksi.
oletko melko vanha? tinderistä nuoret ujot naiset saa heti miehen samana päivänä ellei ole jotain outoja toiveita.
Ujolle miehille annetaan kaksi vinkkiä: r*nkkaa tai älä ole ujo.
Ujoille naisille parasta olisi juurikin oma aloitteellisuus. Naisten aloitteilla on suuri mahdollisuus onnistua verrattuna miesten aloitteisiin.
Ja olisi ihan hyvä jos ne aloitteet suunnattaisiin myös ujoille tavismiehille eikä komeimmille pelimiehille.
Mulle on annettu vinkkejä, että älä odota että mies tulee hakemaan sinut kotoa. Ole sosiaalisempi ym. Eli ole jotain muuta kuin todellisuudessa olet ja päädy suhteeseen yltiöekstrovertin kanssa. Päädyin yhden sellaisen kanssa suhteeseen ja väsytin itseni, kun toinen vaati koko ajan että pitää olla menossa sinne, tänne ja tuonne.
T. Ujo ja introvertti
Ap = palstamies, joka yrittää tällä kertaa tätä kautta saada naisia tekemään itselleen aloitteita. Hänen logiikallaan se menee niin, että jos nainen ei tee aloitteita, niin hän saa vain yltiöekstroverttipelimiehiä, ja jos tekisi aloitteita niin saisi hyvän, kunnollisen miehen.
Se, mitä hän ei ymmärrä, on että niiden kiinnostavien miesten määrä ei muutu miksikään teki nainen sitten aloitteita tai ei. Jos baarissa tai nettipalvelussa tai vaikka sukulaisen häissä on viisi kiinnostavan oloista miestä, niin heitä on vain viisi sekä siinä tapauksessa että se nainen tekee aloitteita että siinä tapauksessa kun nainen ei tee aloitteita.
Ja edelleen: live-tilanteessa aloite on myös sen kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen huomion herättäminen. Eli hymy, pitkä katse, muu nonverbaali viestintä. Jos palstamies-ap on jonkun naisen mielestä kiinnostava, niin se nainen osoittaa sen kyllä tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Ap = palstamies, joka yrittää tällä kertaa tätä kautta saada naisia tekemään itselleen aloitteita. Hänen logiikallaan se menee niin, että jos nainen ei tee aloitteita, niin hän saa vain yltiöekstroverttipelimiehiä, ja jos tekisi aloitteita niin saisi hyvän, kunnollisen miehen.
Se, mitä hän ei ymmärrä, on että niiden kiinnostavien miesten määrä ei muutu miksikään teki nainen sitten aloitteita tai ei. Jos baarissa tai nettipalvelussa tai vaikka sukulaisen häissä on viisi kiinnostavan oloista miestä, niin heitä on vain viisi sekä siinä tapauksessa että se nainen tekee aloitteita että siinä tapauksessa kun nainen ei tee aloitteita.
Ja edelleen: live-tilanteessa aloite on myös sen kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen huomion herättäminen. Eli hymy, pitkä katse, muu nonverbaali viestintä. Jos palstamies-ap on jonkun naisen mielestä kiinnostava, niin se nainen osoittaa sen kyllä tavalla tai toisella.
Totuushan on se, että kaveriporukan kautta myös nämä introvertimmat miehet tekee aloitteita tai joku muu "järjestelee" heidät yhteen sopivien naisten kanssa. Eli ei ne kaikki aloitteet todellakaan tule vain pleijerimiehiltä. Odottelemalla introverttimies saattaa ikävä kyllä menettää kaikki tilaisuudet, kun naiset pariutuu kerta toisensa jälkeen aloitteita tekevien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on annettu vinkkejä, että älä odota että mies tulee hakemaan sinut kotoa. Ole sosiaalisempi ym. Eli ole jotain muuta kuin todellisuudessa olet ja päädy suhteeseen yltiöekstrovertin kanssa. Päädyin yhden sellaisen kanssa suhteeseen ja väsytin itseni, kun toinen vaati koko ajan että pitää olla menossa sinne, tänne ja tuonne.
T. Ujo ja introvertti
Itse ujona introverttimiehenä olen lähinnä nettideittailun varassa. Se on siinä sentään hyvä että profiileista ja kuvista näkyy myös luonteenpiirteitä joten voit aloittaa tutustumisen ujon ja introvertin oloisiin tyyppeihin.
Mulle ei oo koskaan annettu minkäänlaisia pariutumisvinkkejä :’D ihan itse on pitänyt selvittää.
Etkö itse sitten aio tehdä mitään asioiden eteen vai mitä oikein odotat?