Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla kaunis tai komea?

Vierailija
09.05.2020 |

Katsovatko ihmiset kaupoissa, kadulla usein? Katsotteko takaisin vai miten suhtaudutte? Flirttailevatko työkaverit paljon? Otetaanko teihin somessa yhteyttä, yritetään iskeä baarissa?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään tunnu. En edes pidä itseäni komeana, mutta niin ne naiset väittää raflassa kännissä. Ehkä muutama kuuluisa drinkki liikaa. Pukeudun siististi ja vaimolle olen komea ja se riittää.

Vierailija
82/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli reilu kolmikymppinen, yli 190-senttinen mies. Vartaloni on atleettinen ja saan jatkuvasti kuulla, miten komea olen. Olen jossain määrin ruma ankanpoikanen; yläasteella minulla oli hammasraudat, ja olin finninaamainen ja alipainoinen. Lukioiässä kuitenkin tilanne muuttui täysin, ja jopa useat naisopettajat kokeilivat onneaan ja flirttailivat kahden kesken. Monessakin paikassa naiset katselevat enemmän tai vähemmän avoimesti. Lounasravintolassa on ennalta tuntematon nainen tullut pöytään juttelemaan, ja olenpa saanut paperilapulla monta kertaa puhelinnumeronkin kaverin puolesta toimitettuna. Työkaverit ihastuvat (ovat myöntäneetkin suoraan), myös varatut naiset, ja olenpa saanut suoria ja epäsuoria seksikutsujakin - myös niiltä varatuilta. Usein kun astun johonkin huoneeseen, huomaan monen naisen alkavan käyttäytä normaalia ujommin ja alkavan sukia hiuksiaan ikään kuin hermostuneesti. Pikkujoulut on ihan oma lukunsa. Ruokakaupassa jopa parikymppiset kaunottaret yrittävät joskus iskeä. 

Joskus tuntuu vähän ikävältäkin, kun tuntuu etten voi olla neutraalissa suhteessa (työ- tai kaverisuhde) yhdenkään n. 20-50-vuotiaan naisen kanssa, vaan lähes poikkeuksetta alkaa joko pikkutyttömäinen ujostelu tai intensiivinen viestittely tai tapaamisinto. Sitten kun en varattuna miehenä osoita huomiota, tuntuu kuin he loukkaantuisivat ja sitten alkaa usein välttely ja kylmäkiskoinen käytös. En kuitenkaan valita, onhan tämä imartelevaa ja kauniita naisia olen saanut aina ilman että edes sormia on tarvinnut napsauttaa. Toki myös tiedostan, että vanheneminen muuttaa tilanteen. Toisaalta varsinkin koska minulla oli teininä (ja yhä jossain määrin on) heikko itsetunto, on myöhemmällä iällä saamani huomio herättänyt minussa narsistisia piirteitä, ja siksi ulkonäön rapistuminen lienee minulle vaikea pala, vaikka mies olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikkia noita mitä AP kysyi.

Onnellisen parisuhteen kanssa ei mitään merkitystä. Seksiä tarjolla aina, mutta ketä se kiinnostaisi.

Vierailija
84/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä.

Vierailija
85/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tosi kaunis. Saan ilmaiseksi bensaa ja ruokaa. On paljon helpompaa olla kaunis kuin ruma. Inhottaa rumat vaaleat ihmuset.

Toinen meist on kaunis ja toine on ruma, sano renki kun sokeen kans jutteli!

Vierailija
86/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ulkonäössäni ei ole koskaan vaivannut minua, koska olen saanut paljon myönteistä huomiota. En ole liioin koskaan pelännyt jääväni yksin, vaikka olen ujo ja introvertti.  Toisaalta on ollut vaikea ymmärtää voimakkaita negatiivisia tunteita, joita toiset naiset ovat osoittaneet, koska enhän minä valinnut näitä kasvoja. 

Vierailija
87/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä olin nuorena tosi kaunis, sellainen klassinen kaunotar, luonnonkaunis tiimalasi. Mutta vanhempana syömishäiriöt lihotti ja laihdutti jojona paljon ja muutenkin iho huonontunut niin nyt olen jotenkin löysä taikinamainen hajuton ja mauton enkä ns. ulkoisesti kaunis. nuorempana kaupassa katsottiin paljon perään, minkä koin tosi alentavana ja häiritsevänä (ehkä joskus varhaisteininä imartelevana kun kaipasi huomiota). nyt ei enää kukaan kattele, ja se on kiva, vaikka haluaisin kyllä toki näyttää samalta kuin nuorempana ilman tuijotteluja :D

Minuakin tuijotellaan kaupassa. Ja toisin kuin monet kuvittelevat, siihen ei vaadita omaa tuijottelua. Kerroin tästä jo aikoinaan, kerron uudestaan XD Ei ole montaa kuukautta siitä kun kauhoin salaattibaarin antimia astiaan ja nostin katseeni, niin joku LIIAN NUORI poikanen toljotti XD. Raukka luuli minua varmasti vain hieman itseään vanhemmaksi... Oli isäoletetun seurassa ja selkeästi vasta parin vuoden päästä hiljalleen miekkostumassa. Ei siis mikään LAPSILAPSI ollut mutta kuitenkin pojankloppi XD.

Ja se oli vain yksi tapaus. Naikkoset miekkosystävineen näyttävät nyrpeiltä, kun miekkoset katsovat minuun XDDD. Minkä minä sille mahdan! Turha minulle kiehua.

Tiedän tunteen. Kerran random nainen alkoi raivota kaupan kassalla miksi nuorten naisten täytyy käydä kaupassa. Olin silloin 18 vuotias ja nainen ehkä joku 35 ja miehensä kanssa..

Vierailija
88/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on helppoa. Kaikkialla kohdellaan silkkihansikkain, saa pienellä hymyllä asiat läpi niin töissä kuin parisuhteessa. Jos on vielä kiva ja reipas, niin hyvin menee. Suurin osa miehistä on ainakin osittain lääpällään, tai jos eivät ole niin kuitenkin yrittävät tehdä vaikutuksen.

En voi valehdella, että en olisi ottanut kaikkea irti tästä "kortista". Kerran sitä eletään, ja toisaalta minulla on ristinä tietty ujous, herkkyys ja suorituspaineet.

Mutta tiedostan että tämä loppuu aikanaan. Silti ihana nähdä että kun itse vähän rapistuu, niin tyttäret sen kuin kaunistuvat. :D

Ai elämä on helppoa XDDDDD Eipä omani ainakaan. Naikkoset ovat kateellisia ja vttumaisia ja miekkoset eivät tee eteeni yhtään mitään, vaikka sanoisin haluavani erota. Ensin ollaan niin lumoutuneita ulkomuodosta, mutta eron hetkellä ei oikeastaan edes tykätä ja olen sitä ja tätä ja tuota ja seliseli. Kukaan ei yritä korjata asioita, vaan mieluummin vetää roolia, että ei tunnu missään, morjens!

Sinä et ole kaunis ja vaikka olisitkin alle 25v niin kohta olet vanha kurttu ja menetät kaiken. Sama kuin miljonääri menettäisi koko omaisuutensa, syntymäruma nainen ei menetä mitään. Mitä kauniimpi nainen on lyhyttäkin lyhyemmän kukoistuskautensa aikana, sitä kovempi pala rupsahtainen ja ilmaksi muuttuminen miesten silmissä on. Naiset ovat täysin riippuvaisia miesten huomiosta ja joku sen nolosti tuolla myöntikin ja täten nainen kuolee elämässään kaksi kertaa ja ensimmäinen kuolema tapahtuu kun nainen muuttuu ilmaksi miesten silmissä.

Kaunis voi olla myöhemmilläkin vuosilla, esimerkkejä tällaisista on vaikka kuinka. Sisäinen rumuus viestistäsi paistaa ihan selvästi, sellainen ei kaunista ketään vaikka olisi ulkomuoto millainen hyvänsä. Kukaan ei halua olla ilkeän, katkeran, negatiivisen ja muita ihmisiä lyttäävän henkilön lähettyvillä. Sellaiset päätyvät olemaan elämässään täysin yksin.

Vierailija
89/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä päivänä sain 10 mätchiä tinderissä. Suurin osa yksinhuoltajia, eivätkä kovin kauniita. Yläikärajana mulla on 26v. Sitä vanhemmat kun eivät kiinnosta.

Tuo oli ennätys koko kaveripiirissä (n. 20 kaveria). Kukaan ei edes ollut kuullutkaan kenestäkään joka olisi päässyt lähellä tuota.

Kadulla saan kulkea rauhassa. Joskus teininä kyllä tarttui joku baarista mukaan aina kun yritti. Ehkä 1-2 kertaa vuodessa tuli joku pokamaan. Tosin eivät yleensä kovin kauniita. Noista kaikista kauniimpia tyttöjä kun oli aina jotain 5-10 jätkää heti yrittämässä. Yritä nyt siinä sitten jotain tuon jonon ohi.

Lattareissa kun asuin jonkun kuukauden tuli noin kerran viikossa joku juttelemaan. Suurin osa naistutuista ilmaisi kiinnostuksensa enemmin tai myöhemmin.

Kerran ostarilla tuli joku mies kysymään kiinnostaisiko mua olla malli ja antoi käyntikortin. En ottanut yhteyttä.

Eipä kovin erikoista elämä ole komeana ollut.

M35

Eikö miehet ole yrittänyt iskeä muka? Jos on komea mies, niin miehet juoksee perässä.

Onhan niitä muutama ollut. Aika moni homsseli näyttää saavansa jotain kicksejä siitä jos saisivat jonkun heteron taivutettua.

Vierailija
90/96 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivalta. Olen saanut kaikki miehet jotka olen halunut, lapseni ovat myös kauniita ja työelämässä ovet ovat auenneet pitkälti ulkoisen olemukseni vuoksi. Ihmiset ovat pinnallisia ja kauniin ulkonäön vuoksi saan myös parempaa palvelua ravintoloissa, hotelleissa ym.

Älä valehtele itsellesi, vain alle 25v nainen voi olla kaunis, sitten alkaa jyrkkä alamäki ja voin kuvitella kärsimyksesi kun nahistut ja menetät kaiken, omaisuutensa menettänyt miljonääri osaa varmaan antaa sinulle vertaistukea.  Mitä kauniimpi nainen on lyhyttäkin lyhyemmän huippukautensa aikana sitä kovempi kolaus ikääntyminen ja ilmaksi muuttuminen miesten silmissä on, olet samassa veneessä syntymärumien naisten kanssa.

Näistä viesteistä näkee, että suomalaiset kantturat oikeasti luulevat olevansa kauniita.

Sovinisti. Sun kommentti on oikeasti naisia alentava ja oksettava.

Kommenttini on julmaa realismia naisille. Biologian lait ovat todella armottomia naista kohtaan.

Vierailija
91/96 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on helppoa. Kaikkialla kohdellaan silkkihansikkain, saa pienellä hymyllä asiat läpi niin töissä kuin parisuhteessa. Jos on vielä kiva ja reipas, niin hyvin menee. Suurin osa miehistä on ainakin osittain lääpällään, tai jos eivät ole niin kuitenkin yrittävät tehdä vaikutuksen.

En voi valehdella, että en olisi ottanut kaikkea irti tästä "kortista". Kerran sitä eletään, ja toisaalta minulla on ristinä tietty ujous, herkkyys ja suorituspaineet.

Mutta tiedostan että tämä loppuu aikanaan. Silti ihana nähdä että kun itse vähän rapistuu, niin tyttäret sen kuin kaunistuvat. :D

Ai elämä on helppoa XDDDDD Eipä omani ainakaan. Naikkoset ovat kateellisia ja vttumaisia ja miekkoset eivät tee eteeni yhtään mitään, vaikka sanoisin haluavani erota. Ensin ollaan niin lumoutuneita ulkomuodosta, mutta eron hetkellä ei oikeastaan edes tykätä ja olen sitä ja tätä ja tuota ja seliseli. Kukaan ei yritä korjata asioita, vaan mieluummin vetää roolia, että ei tunnu missään, morjens!

Sinä et ole kaunis ja vaikka olisitkin alle 25v niin kohta olet vanha kurttu ja menetät kaiken. Sama kuin miljonääri menettäisi koko omaisuutensa, syntymäruma nainen ei menetä mitään. Mitä kauniimpi nainen on lyhyttäkin lyhyemmän kukoistuskautensa aikana, sitä kovempi pala rupsahtainen ja ilmaksi muuttuminen miesten silmissä on. Naiset ovat täysin riippuvaisia miesten huomiosta ja joku sen nolosti tuolla myöntikin ja täten nainen kuolee elämässään kaksi kertaa ja ensimmäinen kuolema tapahtuu kun nainen muuttuu ilmaksi miesten silmissä.

Kaunis voi olla myöhemmilläkin vuosilla, esimerkkejä tällaisista on vaikka kuinka. Sisäinen rumuus viestistäsi paistaa ihan selvästi, sellainen ei kaunista ketään vaikka olisi ulkomuoto millainen hyvänsä. Kukaan ei halua olla ilkeän, katkeran, negatiivisen ja muita ihmisiä lyttäävän henkilön lähettyvillä. Sellaiset päätyvät olemaan elämässään täysin yksin.

Ensinnäkään suomalainen nainen ei ole kaunis nuorenakaan ja toisekseen nämä esimerkit ovat lähinnä noloja vanhoja naisia, jotka kuvittelevat olevansa nuoria. Parasta mitä nainen voi ikääntyessään tehdä on rupsahtaa arvokkaasti. 30+ nainen ei ole enää kaunis, mutta hän  voi olla tyylikäs maturelady

Vierailija
92/96 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AuranAlec kirjoitti:

Olen yli reilu kolmikymppinen, yli 190-senttinen mies. Vartaloni on atleettinen ja saan jatkuvasti kuulla, miten komea olen. Olen jossain määrin ruma ankanpoikanen; yläasteella minulla oli hammasraudat, ja olin finninaamainen ja alipainoinen. Lukioiässä kuitenkin tilanne muuttui täysin, ja jopa useat naisopettajat kokeilivat onneaan ja flirttailivat kahden kesken. Monessakin paikassa naiset katselevat enemmän tai vähemmän avoimesti. Lounasravintolassa on ennalta tuntematon nainen tullut pöytään juttelemaan, ja olenpa saanut paperilapulla monta kertaa puhelinnumeronkin kaverin puolesta toimitettuna. Työkaverit ihastuvat (ovat myöntäneetkin suoraan), myös varatut naiset, ja olenpa saanut suoria ja epäsuoria seksikutsujakin - myös niiltä varatuilta. Usein kun astun johonkin huoneeseen, huomaan monen naisen alkavan käyttäytä normaalia ujommin ja alkavan sukia hiuksiaan ikään kuin hermostuneesti. Pikkujoulut on ihan oma lukunsa. Ruokakaupassa jopa parikymppiset kaunottaret yrittävät joskus iskeä. 

Joskus tuntuu vähän ikävältäkin, kun tuntuu etten voi olla neutraalissa suhteessa (työ- tai kaverisuhde) yhdenkään n. 20-50-vuotiaan naisen kanssa, vaan lähes poikkeuksetta alkaa joko pikkutyttömäinen ujostelu tai intensiivinen viestittely tai tapaamisinto. Sitten kun en varattuna miehenä osoita huomiota, tuntuu kuin he loukkaantuisivat ja sitten alkaa usein välttely ja kylmäkiskoinen käytös. En kuitenkaan valita, onhan tämä imartelevaa ja kauniita naisia olen saanut aina ilman että edes sormia on tarvinnut napsauttaa. Toki myös tiedostan, että vanheneminen muuttaa tilanteen. Toisaalta varsinkin koska minulla oli teininä (ja yhä jossain määrin on) heikko itsetunto, on myöhemmällä iällä saamani huomio herättänyt minussa narsistisia piirteitä, ja siksi ulkonäön rapistuminen lienee minulle vaikea pala, vaikka mies olenkin.

Totta, sinusta tulee ikääntyessäsi kuin Marlon Brando eli ruma läski ukko.

Vierailija
93/96 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tavis kunnes päätin tehdä ulkonäölleni jotain. Luin Laasosen tasoteoriaa ja tajusin millaiset mahikset on jos on ulkonäköä. Kävin vetämässä huuliin täytettä, siloitin naamani ja ainakin yritin laihduttaa. Vaan ei, ei se niin toiminut. No ainakin olen kaunis nyt ja tyytyväinen ulkonäkööni. BTW voiko kaulaan saada pituutta jossain muutaman nikaman verran.

Vierailija
94/96 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun kaikki jauhavat aina miten raudat tekee ihmisestä RUMAN XD Minulla oli raudat yläasteella ja olin niistä ylpeä XD. Ne sopivat minulle hyvin, koska pukeuduin lähinnä mustaan ja olin mieleltäni rokkenroll XD. Tosin inhosin rautoja ihan muista syistä. Syöminen oli hankalaa ja kieli oli aina haavoilla.

Vierailija
95/96 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskytän joka aamun alkajaisiksi rintaani muutaman kerran niin, että naapurissakin höristellään korvia ja ihmetellään. Oikein hyvinä päivinä jään peilin eteen keimailemaan muutamiksi minuuteiksi.

Kaduilla ihmiset katsovat, mutta se johtuu myös verrattomasta ja hivenen omaperäisestä tyylitajusta sekä sisäisestä huvittuneisuudesta maailmaa kohtaan. Toisinaan arjessa, mutta hyvin usein yöelämässä ihmiset hakeutuvat seuraan. Useammin miehet, mutta ehkä noin joka toinen kerta myös joku nainen. Keskusteluyhteys on helppo löytää omin voimin, eikä naiset useinkaan nyrpistele naamaansa.

Kaikkinensa koen, että elämä on helpompaa näin kuin tavallisena tai rumana. Kavereiden naisonnea kun esimerkiksi seuraa sivusta, niin ei kovinkaan helpolta vaikuta vaikka kyseessä on mukavia heppuja. Itsestäni taas on tullut jokseenkin itseriittoinen kaikkien kerrassaan mahtavien ominaisuuksieni vuoksi, jolloin ihmiset ovat tarvittaessa nappuloita pelilaudalla. Vähemmästäkin sitä kai voisi ylpistyä.

Vierailija
96/96 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan hiukan ohi aiheen, koska en ole kaunis, mutta kokeillut, miltä ehkä tuntuisi olla. Normaalisti en meikkaa ja käytän löysiä sukupuolineutraaleja vaatteita. En ole minkään näköinen. Laitettuna olen ihan eri maata ja tutut ei tunnista. Silloin olen saanut katseita, ja niistä tulee huijariolo, koska en ole oma itseni. Myös harrastusporukassa olen ollut ainoa nainen, ja siksi saanut huomiota useilta miehiltä. Minulla on ihan tavallisen ok kroppa, joten poikkeuksellisesti paljastavampi ja naisellisempi pukeutuminen on poikinut aloitteita, joita normaalisti ei tule.

Tavallaan on ollut kiva kun on saanut huomiota, vaikka olenkin marttyytrinä ajatellut, että "kyllä nyt kelpaa kun olen valepuvussa, mutta oikeaan minuun lippalakissa ja reisitaskuhousuissa et vilkaisikaan", mutta oikeasti en haluaisi olla aina huomion keskipisteenä. Kauneus ei tarkoita, että sinua lähestyy vain tyylikkäät komistukset, vaan oikeasti pääosin kannoilla läähättävät vanhat ukot, gigolot, humalaiset ja muut itsetuntoharhaiset ääliöt.

Olen nähnyt sen oikeasti kauniiden ystävien kohdalla. Yhtä mittaa yökerhoissa on joku rohkaisuryyppyä enempikin tankannut pokailija kimpussa roikkumassa siinä missä tavallisilla vain silloin tällöin.

Itseäni myös ahdistaa, jos minuun suhtaudutaan naisena niissä tilanteissa, kun sukupuolella ei pitäisi olla merkitystä. Voin uskoa, että kauniiden ihmisten on joskus kiusallista olla töissä tai koulussa tai harrastuksissa, kun ulkonäköön kiinnitetään huomiota. Siitä tulee vähän ulkopuolinen olo, etkä ole osa porukkaa kuten muut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän