Miltä tuntuu olla kaunis tai komea?
Katsovatko ihmiset kaupoissa, kadulla usein? Katsotteko takaisin vai miten suhtaudutte? Flirttailevatko työkaverit paljon? Otetaanko teihin somessa yhteyttä, yritetään iskeä baarissa?
Kommentit (96)
Kyllä ihmiset tuijottelee.
Olen teinistä asti seurustellut ihan pieniä taukoja lukuunottamatta.
Baareissa, metroissa, kadulla, ostoskeskuksissa miehet koittavat pokailla. Työkavereiden kanssa olen flirttaillut ja joku on ehdotellut mm. yhteistä lomaa.
Käsi sydämellä voin sanoa etten mielestäni ole normaalia kummemman näköinen.
Miksi täällä haukutaan keski-ikäisiä naisia? Minulla on paljon nuoria rakastajia, olen onnellinen!
Haluan nähdä kuvia teistä kauniista ja komeista :D
Suuri osa naisista kateellisia, rumat miehet vit*uilevat. Hakemalla haetaan ulkonäöstä jotakin, mistä voidaan haukkua, heikolla itsetunnolla olevat miehet eivät uskalla lähestyä.
Hyvää on se, että olen saanut olla pitkissä suhteissa komeiden, hyvän itsetunnon omaavien, tasa-arvoisten miesten kanssa, kukaan heistä ei ole käyttänyt hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset tuijottelee.
Olen teinistä asti seurustellut ihan pieniä taukoja lukuunottamatta.
Baareissa, metroissa, kadulla, ostoskeskuksissa miehet koittavat pokailla. Työkavereiden kanssa olen flirttaillut ja joku on ehdotellut mm. yhteistä lomaa.
Käsi sydämellä voin sanoa etten mielestäni ole normaalia kummemman näköinen.
Luultavasti ei vaa ole äly riittänyt muuhun kuin ulkonäköön? Tunnen kyllä tuon porukan hyvin!
Minä olen tosi kaunis. Saan ilmaiseksi bensaa ja ruokaa. On paljon helpompaa olla kaunis kuin ruma. Inhottaa rumat vaaleat ihmuset.
Ei kukaan "löydä parisuhdetta".
Voi löytää ihmisen, jonka kanssa aletaan tutustua ja rakentaa suhdetta. Ja se suhde elää ja muuttuu siinä missä ihmisetkin.
Ainahan tämä menee niin, että heikon itsetunnon omaavat ihmiset kohkaavat tällaisissa idioottikeskusteluissa. Se on voivoi, kun ei oikein itse tiiä mikä on. Ja usein vielä maalaistolloja.
T: muuaalimma komein miesnainen
Täällähän vaikuttais olevan jotain savolaisia maalaistolloja, jotka kuvittelevat olevansa maailman kaunein nainen!
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa vanheneminen, kun mun identiteetti on tosi paljon mun ulkonäön varassa ja koska olen aina saanut huomiota ulkonäölläni[/
Pelko pois, saan edelleen huomiota, ikää 50v. Kaunis on kaunis vanhanakin, elämänkokemus kantaa, etkä ole enää niin riippuvainen miesten huomiosta, kun nuorempana. 😊
Livenä minua tuijotellaan, mutta se ei kaiketi johdu ainakaan komeudestani, sillä tindereissä sun muissa vienti on 0.
Entä jos on saanut niin sanotusti kaiken? Ulkonäön, kauniin puolison, hyvän koulutuksen, älyä, varallisuutta? Miten toiset suhtautuvat?
Säälittävimpiä ovat viisikymppiset mummot, jotka edelleen kaipaavat huomiota!
Katsovatko ihmiset kaupoissa, kadulla usein? Katsotteko takaisin vai miten suhtaudutte? Flirttailevatko työkaverit paljon? Otetaanko teihin somessa yhteyttä, yritetään iskeä baarissa?
-No mua on sanottu kauniiks (niinku varmaaa monia muitaki).... mut munki ulkonäkö vaihtelee. Usein oon tuulella etten tykkää että mua katotaan, kuljen varmaa aika huomaamattomasti eikä mua sillon paljoa katota.. pukeudun myös usein peittävästi jne.. mut jos oon itsevarmempi, nii sillon mua katotaa mun mielestä enemmän. :D Joskus katotaan, mut käännetään katse heti pois... sit taas jos oon itsevarmempi / ilosempi, niin sillon katotaan mun mielestä pidempään. :D En kauheesti kattele ihmisii kaduilla, vilkasen, mut en tykkää tuijottaa ja oon myös ujo.. :D eli en tuijota ihmisiä... enkä kauheesti nää et jos joku mua kattoo.. Ja työkavereissa naisia, naiset usein vittuilee mulle.. miehet usein ilmasee halunsa päästä sänkyyn mun kanssa tai sit muuten kiinnostuksensa. :D naiset sen sijaan vittuilee. :D somessa missä mul ei oo edes kasvokuvaa, otetaan paljon yhteyttä, mut muuten somessa ei oteta kovin paljoo yhteyttä. :) mul ei oo mitään itteni esittelyä tms siellä ja profiilit on yksityisiä. :) baarissa en käy. joskus jotkut etenki ulkomaalaset tarrautuu perään vaikka kauppamatkalla... ulkomaalaset ylipäätään tulee juttelee ulkonaki, suomalaiset ei. :)
Nuorena en tajunnut olevani kaunis ja siksi ihmiset käyttäytyivät mua kohtaan niin kuin käyttäytyivät.
Luulin olevani ruma, tyhmä ja tylsä kun ei kukaan ollut mun kanssa. Ja koulussa kiusattiin.
Myöhemmin tajusin sen johtuvan ulkonäöstäni, kai jotkut oli sitten kateellisia ja toiset ei uskaltaneet lähestyä "kaunotarta".
Aikuisena vasta oon tajunnut koko jutun ja myös sen, että olin aivan järkyttävän hyvännäköinen teininä/nuorena aikuisena...
Nykyään oon ihan kaunis, joidenkin mielestä todella kauniskin mutta enpä juurikaan osaa/halua sitä käyttää hyödyksi.
Mies on iloinen kun vaimo näyttää upealta milloin missäkin! 😄
Kannattanee teidänki torvien keskittyä muununkin kuin ulkonäköön!
nii ja tosiaan tinderissä mulle ei juttele juuri kukaan nykysin :D joskus joku mies tullu vittuilemaan. :DDDD
t. nro 35
Tää kysymys oli jo kerran. Nuorempana miehet katsoivat, autot pysähtyivät ja vientiä oli.
Oli tietysti mukava kulkea kun ulkonäkö oli aina hyvä.
Naisten vienti on paras vitsi. Kaikille naisille riittää vientiä, tietysti tyhmimmät "kauneimmat" ovat saaneet eniten vientiä. Sama koskee tyhmiä ukkoja.
Tässäkin ketjussa näkyy hyvin se, kuinka yksinkertaiset isotissiset eivät ymmärrä faktoja! 40-v tulee totuus vastaan!