Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla kaunis tai komea?

Vierailija
09.05.2020 |

Katsovatko ihmiset kaupoissa, kadulla usein? Katsotteko takaisin vai miten suhtaudutte? Flirttailevatko työkaverit paljon? Otetaanko teihin somessa yhteyttä, yritetään iskeä baarissa?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaunis nainen, mutta miehet yrittävät lähinnä esineellistää/näkevät minut vain ulkonäköni kautta.

Vierailija
62/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivalta. Olen saanut kaikki miehet jotka olen halunut, lapseni ovat myös kauniita ja työelämässä ovet ovat auenneet pitkälti ulkoisen olemukseni vuoksi. Ihmiset ovat pinnallisia ja kauniin ulkonäön vuoksi saan myös parempaa palvelua ravintoloissa, hotelleissa ym.

Älä valehtele itsellesi, vain alle 25v nainen voi olla kaunis, sitten alkaa jyrkkä alamäki ja voin kuvitella kärsimyksesi kun nahistut ja menetät kaiken, omaisuutensa menettänyt miljonääri osaa varmaan antaa sinulle vertaistukea.  Mitä kauniimpi nainen on lyhyttäkin lyhyemmän huippukautensa aikana sitä kovempi kolaus ikääntyminen ja ilmaksi muuttuminen miesten silmissä on, olet samassa veneessä syntymärumien naisten kanssa.

Näistä viesteistä näkee, että suomalaiset kantturat oikeasti luulevat olevansa kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kaunis nainen, mutta miehet yrittävät lähinnä esineellistää/näkevät minut vain ulkonäköni kautta.

Et ole kaunis. Rumuuden myöntäminen on naisille näköjään kova paikka. Miehet esineellistävät sinua koska olet selvästikin tyhmä.

Vierailija
64/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Mun luonne ja jutut ei sit vissiin oikein vastaa syntynyttä mielikuvaa, niin oon viihtyny paljon paremmin niitten miesten kanssa, jotka oon tavannu esim. työkuvioissa tai muuten livenä. Tinderissä ei moni mies vissiin lue profiilitekstiä, niin sit menee kahvit väärään kurkkuun.

Vierailija
65/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse kai olen komeahko. Netin kautta saan seuraa todella helposti ja melkein rajattomasti. Olen melko ujo, joten netti on pelastus.

Kyllä naiset katselevat ulkona, mutta eivät (tietenkään) tule iskemään. Baareissa en juuri käy, mutta silloin kun kävin, vietin lähinnä iltaa vain kavereiden kanssa, eli ei sielläkään hirveästi tullut vientiä.

Niin, on kyllä huvittavaa kuinka naiset aina väittävät että kyllä nainenkin tekee aloitteen jos on oikeasti kiinnostunut...

Vierailija
66/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivalta. Olen saanut kaikki miehet jotka olen halunut, lapseni ovat myös kauniita ja työelämässä ovet ovat auenneet pitkälti ulkoisen olemukseni vuoksi. Ihmiset ovat pinnallisia ja kauniin ulkonäön vuoksi saan myös parempaa palvelua ravintoloissa, hotelleissa ym.

Älä valehtele itsellesi, vain alle 25v nainen voi olla kaunis, sitten alkaa jyrkkä alamäki ja voin kuvitella kärsimyksesi kun nahistut ja menetät kaiken, omaisuutensa menettänyt miljonääri osaa varmaan antaa sinulle vertaistukea.  Mitä kauniimpi nainen on lyhyttäkin lyhyemmän huippukautensa aikana sitä kovempi kolaus ikääntyminen ja ilmaksi muuttuminen miesten silmissä on, olet samassa veneessä syntymärumien naisten kanssa.

Näistä viesteistä näkee, että suomalaiset kantturat oikeasti luulevat olevansa kauniita.

Sovinisti. Sun kommentti on oikeasti naisia alentava ja oksettava.

Vierailija
67/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä aloin yhtäkkiä kukoistaa "säteillä" sanoivat jotkut.Rakastuin , hoikistuin ja olin itsevarmempi kuin nuorena , jolloin kaikki ovat omalla tavallaan kauniita, mutta eivät ehkä epävarmuuttaan osaa "kantaa" itseään. Huomasin että ihmiset katsoivat , kun itsekin uskalsin heitä katsoa , ei pelkästään miehet vaan naiset , varsinkin jotkut vanhemmat naiset saattoivat sanoa, että oletpä nätti.Miehistä ulkomaalaiset olivat rohkeampia kuin suomalaiset (Hesassa), he saattoivat kauppakeskuksissa tms. ehdottaa treffejä, kahville lähtemistä jne. En käynyt baareissa , ravintoloissa paljonkaan , ne ajat olivat menneet. Jotenkin viattomasti nautin niistä ajoista, kun harpoin kaupungilla ja tuntui , että kaikki tykkäävät. Olin aika luonnollinen , ei mitään vahvaa meikkiä, kauniita vaatteita kyllä oli. Ehkä aiheuttaa ärtymystä tälläinen kuvaus itsestäni, mutta se on totta, että näin koin. Nyt ikäännyttyäni noista" säteilyn" ajoista ja muutamia vakavia sairauksia kokeneena, en enää säteile . Olen haurastuva, ikääntyvä nainen, mutta en silti kaipaa ihan kauheasti noita vuosia, mutta se ihmisistä huokuva lämpö kyllä oli ihmeellistä. En tiedä jos jollakin muulla on samanlaisia kokemuksia itsestään, kannattaa jakaa omaa hyvää oloaan kun siihen pystyy, ihan ilman mitään kosketustakin. Jotkut ulkonäöltään kauniit, komeat vaikuttavat ylpeiltä ja liian itsetietoisilta, mutta ehkä se on epävarmuuden peittelyä, itsesuojelua.

Vierailija
68/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduin ja olin monien mielestä hei tyrmäävän kaunis. Saan enemmän huomiota, miehet tuijottaa, ihan sama minne menen kaikki ovat ystävällisempiä -_- kauheaa paskaa. Olen myös kamalan ujo ja kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta. En tiedä kumpi oli pahempaa, se että olin lihavana onneton, masentunut ja kaikkien epäkunnioittama vai nyt laihtunut, onnellisempi ja saan toki sen huomion ja joskus liikaakin netissä mutta huomaan ettei ketään kiinnosta kuka sismmässäni olen, vain ulkonäöllä on merkitystä maailmassa

Vierailija
69/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaakohan huomioon ainakin naispuolisilla se, miten näyttävästi (paljastavasti) pukeutuu? Tietyllä tavalla haluaakin, että katsellaan?

Olen elämäni aikana aikana kuullut lukemattomia kertoja olevani kaunis (naisilta vielä enempi), mutta en ole koskaan ajatellut, että tuijotetaan tai häiritään mitenkään mainittavasti. Vielä yli viisikymppisenä sama tilanne.

Minä en ikinä pukeudu paljastavasti ja silti miekkoset pyörivät kimpussa. Edes instassa en näytä paljasta pintaa mutta saan silti jatkuvaa pommitusta siellä. - miekkosnainen

Vierailija
70/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin kaupungilla ja kaikki naiset katteli mua ja hymyili mulle. Tietysti kun oon komee ja charmikas. Illalla menin peilin eteen niin huomasin että naamassa oli koko viikon ruokalista.

Vierailija
71/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaakohan huomioon ainakin naispuolisilla se, miten näyttävästi (paljastavasti) pukeutuu? Tietyllä tavalla haluaakin, että katsellaan?

Olen elämäni aikana aikana kuullut lukemattomia kertoja olevani kaunis (naisilta vielä enempi), mutta en ole koskaan ajatellut, että tuijotetaan tai häiritään mitenkään mainittavasti. Vielä yli viisikymppisenä sama tilanne.

Minä en ikinä pukeudu paljastavasti ja silti miekkoset pyörivät kimpussa. Edes instassa en näytä paljasta pintaa mutta saan silti jatkuvaa pommitusta siellä. - miekkosnainen

Opin jo teininä että ei kannata näytellä ruumiinosiaan, jos saa muutenkin huomiota kerrakseen eikä varsinaisesti nauti jatkuvasta tarkkailusta. En ole ikinä tykännyt mennä ulos edes shortseissa, koska minulla on ahdistavan alaston olo niissä. Arviolta 2 vuotta sitten joku n...ri HALASI minua julkisella paikalla ja menin ihan hämilleni enkä uskaltanut sanoa yhtään mitään. Siis täysin ventovieras, mutta vahingossa katsoin päin ja hän koki oikeudekseen koskea minuun. Tsiisus!

Vierailija
72/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opin jo teininä että ei kannata näytellä ruumiinosiaan, jos saa muutenkin huomiota kerrakseen eikä varsinaisesti nauti jatkuvasta tarkkailusta. En ole ikinä tykännyt mennä ulos edes shortseissa, koska minulla on ahdistavan alaston olo niissä. Arviolta 2 vuotta sitten joku n...ri HALASI minua julkisella paikalla ja menin ihan hämilleni enkä uskaltanut sanoa yhtään mitään. Siis täysin ventovieras, mutta vahingossa katsoin päin ja hän koki oikeudekseen koskea minuun. Tsiisus!

-Miekkosnainen

Vierailija
73/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin nuorena tosi kaunis, sellainen klassinen kaunotar, luonnonkaunis tiimalasi. Mutta vanhempana syömishäiriöt lihotti ja laihdutti jojona paljon ja muutenkin iho huonontunut niin nyt olen jotenkin löysä taikinamainen hajuton ja mauton enkä ns. ulkoisesti kaunis. nuorempana kaupassa katsottiin paljon perään, minkä koin tosi alentavana ja häiritsevänä (ehkä joskus varhaisteininä imartelevana kun kaipasi huomiota). nyt ei enää kukaan kattele, ja se on kiva, vaikka haluaisin kyllä toki näyttää samalta kuin nuorempana ilman tuijotteluja :D

Vierailija
74/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kumpuaa nro 56 katkeruus? Miksi vihaat viisikymppisiä, jotka ovat rypyn alkuineenkin kauniita? Etkö ollut edes teininä nätti?

Vierailija
75/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa näkyy hyvin se, kuinka yksinkertaiset isotissiset eivät ymmärrä faktoja! 40-v tulee totuus vastaan!

Paljon mun äÖ saa olla kun mun kuppikoko on 75H?

Vierailija
76/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on helppoa. Kaikkialla kohdellaan silkkihansikkain, saa pienellä hymyllä asiat läpi niin töissä kuin parisuhteessa. Jos on vielä kiva ja reipas, niin hyvin menee. Suurin osa miehistä on ainakin osittain lääpällään, tai jos eivät ole niin kuitenkin yrittävät tehdä vaikutuksen.

En voi valehdella, että en olisi ottanut kaikkea irti tästä "kortista". Kerran sitä eletään, ja toisaalta minulla on ristinä tietty ujous, herkkyys ja suorituspaineet.

Mutta tiedostan että tämä loppuu aikanaan. Silti ihana nähdä että kun itse vähän rapistuu, niin tyttäret sen kuin kaunistuvat. :D

Ai elämä on helppoa XDDDDD Eipä omani ainakaan. Naikkoset ovat kateellisia ja vttumaisia ja miekkoset eivät tee eteeni yhtään mitään, vaikka sanoisin haluavani erota. Ensin ollaan niin lumoutuneita ulkomuodosta, mutta eron hetkellä ei oikeastaan edes tykätä ja olen sitä ja tätä ja tuota ja seliseli. Kukaan ei yritä korjata asioita, vaan mieluummin vetää roolia, että ei tunnu missään, morjens!

Sinä et ole kaunis ja vaikka olisitkin alle 25v niin kohta olet vanha kurttu ja menetät kaiken. Sama kuin miljonääri menettäisi koko omaisuutensa, syntymäruma nainen ei menetä mitään. Mitä kauniimpi nainen on lyhyttäkin lyhyemmän kukoistuskautensa aikana, sitä kovempi pala rupsahtainen ja ilmaksi muuttuminen miesten silmissä on. Naiset ovat täysin riippuvaisia miesten huomiosta ja joku sen nolosti tuolla myöntikin ja täten nainen kuolee elämässään kaksi kertaa ja ensimmäinen kuolema tapahtuu kun nainen muuttuu ilmaksi miesten silmissä.

Ööööö, sanoitko tämän minulle? XDDDD

Vierailija
77/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä sain 10 mätchiä tinderissä. Suurin osa yksinhuoltajia, eivätkä kovin kauniita. Yläikärajana mulla on 26v. Sitä vanhemmat kun eivät kiinnosta.

Tuo oli ennätys koko kaveripiirissä (n. 20 kaveria). Kukaan ei edes ollut kuullutkaan kenestäkään joka olisi päässyt lähellä tuota.

Kadulla saan kulkea rauhassa. Joskus teininä kyllä tarttui joku baarista mukaan aina kun yritti. Ehkä 1-2 kertaa vuodessa tuli joku pokamaan. Tosin eivät yleensä kovin kauniita. Noista kaikista kauniimpia tyttöjä kun oli aina jotain 5-10 jätkää heti yrittämässä. Yritä nyt siinä sitten jotain tuon jonon ohi.

Lattareissa kun asuin jonkun kuukauden tuli noin kerran viikossa joku juttelemaan. Suurin osa naistutuista ilmaisi kiinnostuksensa enemmin tai myöhemmin.

Kerran ostarilla tuli joku mies kysymään kiinnostaisiko mua olla malli ja antoi käyntikortin. En ottanut yhteyttä.

Eipä kovin erikoista elämä ole komeana ollut.

M35

Vierailija
78/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olin nuorena tosi kaunis, sellainen klassinen kaunotar, luonnonkaunis tiimalasi. Mutta vanhempana syömishäiriöt lihotti ja laihdutti jojona paljon ja muutenkin iho huonontunut niin nyt olen jotenkin löysä taikinamainen hajuton ja mauton enkä ns. ulkoisesti kaunis. nuorempana kaupassa katsottiin paljon perään, minkä koin tosi alentavana ja häiritsevänä (ehkä joskus varhaisteininä imartelevana kun kaipasi huomiota). nyt ei enää kukaan kattele, ja se on kiva, vaikka haluaisin kyllä toki näyttää samalta kuin nuorempana ilman tuijotteluja :D

Minuakin tuijotellaan kaupassa. Ja toisin kuin monet kuvittelevat, siihen ei vaadita omaa tuijottelua. Kerroin tästä jo aikoinaan, kerron uudestaan XD Ei ole montaa kuukautta siitä kun kauhoin salaattibaarin antimia astiaan ja nostin katseeni, niin joku LIIAN NUORI poikanen toljotti XD. Raukka luuli minua varmasti vain hieman itseään vanhemmaksi... Oli isäoletetun seurassa ja selkeästi vasta parin vuoden päästä hiljalleen miekkostumassa. Ei siis mikään LAPSILAPSI ollut mutta kuitenkin pojankloppi XD.

Ja se oli vain yksi tapaus. Naikkoset miekkosystävineen näyttävät nyrpeiltä, kun miekkoset katsovat minuun XDDD. Minkä minä sille mahdan! Turha minulle kiehua.

Vierailija
79/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin tuijotellaan kaupassa. Ja toisin kuin monet kuvittelevat, siihen ei vaadita omaa tuijottelua. Kerroin tästä jo aikoinaan, kerron uudestaan XD Ei ole montaa kuukautta siitä kun kauhoin salaattibaarin antimia astiaan ja nostin katseeni, niin joku LIIAN NUORI poikanen toljotti XD. Raukka luuli minua varmasti vain hieman itseään vanhemmaksi... Oli isäoletetun seurassa ja selkeästi vasta parin vuoden päästä hiljalleen miekkostumassa. Ei siis mikään LAPSILAPSI ollut mutta kuitenkin pojankloppi XD.

Ja se oli vain yksi tapaus. Naikkoset miekkosystävineen näyttävät nyrpeiltä, kun miekkoset katsovat minuun XDDD. Minkä minä sille mahdan! Turha minulle kiehua.

Ootko jotenkin vajaa? Sori, ei millään pahalla.

Vierailija
80/96 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä päivänä sain 10 mätchiä tinderissä. Suurin osa yksinhuoltajia, eivätkä kovin kauniita. Yläikärajana mulla on 26v. Sitä vanhemmat kun eivät kiinnosta.

Tuo oli ennätys koko kaveripiirissä (n. 20 kaveria). Kukaan ei edes ollut kuullutkaan kenestäkään joka olisi päässyt lähellä tuota.

Kadulla saan kulkea rauhassa. Joskus teininä kyllä tarttui joku baarista mukaan aina kun yritti. Ehkä 1-2 kertaa vuodessa tuli joku pokamaan. Tosin eivät yleensä kovin kauniita. Noista kaikista kauniimpia tyttöjä kun oli aina jotain 5-10 jätkää heti yrittämässä. Yritä nyt siinä sitten jotain tuon jonon ohi.

Lattareissa kun asuin jonkun kuukauden tuli noin kerran viikossa joku juttelemaan. Suurin osa naistutuista ilmaisi kiinnostuksensa enemmin tai myöhemmin.

Kerran ostarilla tuli joku mies kysymään kiinnostaisiko mua olla malli ja antoi käyntikortin. En ottanut yhteyttä.

Eipä kovin erikoista elämä ole komeana ollut.

M35

Eikö miehet ole yrittänyt iskeä muka? Jos on komea mies, niin miehet juoksee perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän