Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja miten vaikeaa on löytää vaatteita 48 kokoisena

Vierailija
09.05.2020 |

Pari kivaa mekkoa löysin ja hameen, mutta kaikki mustia. Haluaisin värejä, selkeitä linjoja enkä mitään ihme röyhelöä.
En myöskään voi pitää mitään keskivartalolta löysiä vaatteita, koska ne saa mut näyttämään entistä isommalta.
Kolmen tunnin selailun jälkeen löysin 3 crop toppia, jotka sopisivat yhteen hameen kanssa, jonka ostin.
Olen kuitenkin vielä nuori, niin tätimäiset vaatteet eivät todellakaan sovi mulle.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on aina rasite. Tuo on selkeä viesti, että jos ei löydy mieleisiä vaatteita tietyn kokoisena, niin on aika tiputtaa painoa. Tuosta kun ottaa kiloja ja pari kokoa pois, vaikkapa kokoon 40, niin alkaa taas löytyä valikoimaa. Mielestäni on vain hyvä, ettei isoja kokoja ole tarjolla samanlaisilla kattavilla mallistoilla kuin normaalimitoituksilla, koska kukaan ei oikeasti halua tukea lihavuuden edistämistä.

En ollut kokoa 40 edes alipainoisena. 42 ollut pienin koko, johon olen mahtunut sitten yläasteen.

Ap

Ei ole mahdollista. Alipaino ja koko 40 eivät ole synonyymeja keskenään.

Jos pituus on 196 cm niin missä painossa pitää olla, että koko 40 sopii?

Vierailija
42/47 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli päästä taas haukkumaan. Kysyikö ap mielipidettä painostaan, ei tainnut kysyä.

Jos elämä menee vaikeaksi ylipainon takia, kumpi on järkevämpää, tehdä asialle jotain itse (eli laihduttaa) vai odottaa, että maailma muuttuu niin, että se palvelee paremmin omia tarpeita?

Ei mulla mennyt odotellessa kuin 15 vuotta ja nyt halti tekee kuoripukuja lyhyille läskeille ja muutenkin isompaa kuin 42. Jessus olin onnellinen kun löytyi ulkohousut joiden lahkeenpituus oli sopiva.

Tänään kävin yhden vaatekaupsn läpi etsien xxs/32... Ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli päästä taas haukkumaan. Kysyikö ap mielipidettä painostaan, ei tainnut kysyä.

Jos elämä menee vaikeaksi ylipainon takia, kumpi on järkevämpää, tehdä asialle jotain itse (eli laihduttaa) vai odottaa, että maailma muuttuu niin, että se palvelee paremmin omia tarpeita?

Ei mulla mennyt odotellessa kuin 15 vuotta ja nyt halti tekee kuoripukuja lyhyille läskeille ja muutenkin isompaa kuin 42. Jessus olin onnellinen kun löytyi ulkohousut joiden lahkeenpituus oli sopiva.

Tänään kävin yhden vaatekaupsn läpi etsien xxs/32... Ei mitään.

Raiskilla on myös plussamallisto ulkoilu- ja liikuntavaatteisiin.

Vierailija
44/47 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tiedät itsekin, että parempi laihduttaa. Ensi kesänä mahdut normaalimallistojen vaatteisiin.

En ole ap, mutta laihduttaminen ei aina auta. Minulla yläosa on kokoa 48, alaosa kokoa 40. Isot rinnat tarkoittaa sitä, että topit nyt ei vaan istu kunnolla eikä leningistä voi kuin haaveilla.

Rinnat pienenevät kaiken laihduttamisen myötä, vaikka toisilla on lähtökohtaisesti isommat rinnat. Ihminen laihtuu kaikkialta, vaikka olisi naishormoneita tavallista enemmän. Hormonivalmisteiden käyttö kannattaa ainakin lopettaa tuolla rintojen koolla. Voit hyvin jatkaa laihduttamista kahden vaatekoon verran, koska 40 ei ole normaalipainoisen koko vieläkään.

Vierailija
45/47 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritillä on nykyään netissä curve mallisto. Koosta 46 kokoon 52.

Vierailija
46/47 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normiliikkeistä usein löydykään enää 48 kokoiselle ja isommalle vaatteita, usein päättyy kokoihin 44-46.

Kokeile Zizziä ja Asosta. Ensimmäisestä löytyy erityisesti hyviä farkkuja ja legginsejä. Paidat valitettavasti ovat usein säkkimäisiä. Asoksella on taas laajemmin valikoimaa ja vaatteet ovat trendikkäämpiä. Jills ja Ellos kannattaa myös tsekata.

Vierailija
47/47 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tiedät itsekin, että parempi laihduttaa. Ensi kesänä mahdut normaalimallistojen vaatteisiin.

En ole ap, mutta laihduttaminen ei aina auta. Minulla yläosa on kokoa 48, alaosa kokoa 40. Isot rinnat tarkoittaa sitä, että topit nyt ei vaan istu kunnolla eikä leningistä voi kuin haaveilla.

Rinnat pienenevät kaiken laihduttamisen myötä, vaikka toisilla on lähtökohtaisesti isommat rinnat. Ihminen laihtuu kaikkialta, vaikka olisi naishormoneita tavallista enemmän. Hormonivalmisteiden käyttö kannattaa ainakin lopettaa tuolla rintojen koolla. Voit hyvin jatkaa laihduttamista kahden vaatekoon verran, koska 40 ei ole normaalipainoisen koko vieläkään.

Lauhdutin reilu 20 kiloa ja rinnat pieneni d-kupista c-kuppiin. Ei mikään hirvittävän iso ero.