Voi luoja miten vaikeaa on löytää vaatteita 48 kokoisena
Pari kivaa mekkoa löysin ja hameen, mutta kaikki mustia. Haluaisin värejä, selkeitä linjoja enkä mitään ihme röyhelöä.
En myöskään voi pitää mitään keskivartalolta löysiä vaatteita, koska ne saa mut näyttämään entistä isommalta.
Kolmen tunnin selailun jälkeen löysin 3 crop toppia, jotka sopisivat yhteen hameen kanssa, jonka ostin.
Olen kuitenkin vielä nuori, niin tätimäiset vaatteet eivät todellakaan sovi mulle.
Kommentit (47)
Minulle koot 44-46 ovat sopivia, ja olen ainakin 25 kiloa ylipainoinen.
Junarose merkillä on ihan nuorekkaitakin malleja saa ainakin Stockalta, plus mitoitus.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tiedät itsekin, että parempi laihduttaa. Ensi kesänä mahdut normaalimallistojen vaatteisiin.
En ole ap, mutta laihduttaminen ei aina auta. Minulla yläosa on kokoa 48, alaosa kokoa 40. Isot rinnat tarkoittaa sitä, että topit nyt ei vaan istu kunnolla eikä leningistä voi kuin haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tiedät itsekin, että parempi laihduttaa. Ensi kesänä mahdut normaalimallistojen vaatteisiin.
Mahdun kyllä normaalimalliston vaatteisiin, kun loppuu usein kokoon 46-48. Ostan myös plusmallistosta vaatteita.
ApSivuutit sitten pointin hienosti... Mutta joo, omapa on kroppasi, terveytesi ja vaateongelmasi.
Eipä mun ylipaino ole terveyttä uhkaava. Paino jakautuu tasaisesti, eikä normaalipainoon ole kovinkaan montaa kiloa. Max. 10 kiloa.
ApMinä käytän koko 48-50 ja ylipainoa on 30 kiloa.
Meillä saattaa olla se 20-30 cm pituuseroakin. Mutta kyse ei ole mun painosta, vaan siitä, etten löydä kropalleni istuvia vaatteita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osta miesten puolelta. Siellä 48 on aika standardikoko.
Ai että olis muka standardikoko tuollainen norsukoko. Onko kaikki miehet muka läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta miesten puolelta. Siellä 48 on aika standardikoko.
Ai että olis muka standardikoko tuollainen norsukoko. Onko kaikki miehet muka läskejä.
Itseasiassa miesten koot menevät siten, että 48=S, 50=M ja 52=L.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli päästä taas haukkumaan. Kysyikö ap mielipidettä painostaan, ei tainnut kysyä.
Jos elämä menee vaikeaksi ylipainon takia, kumpi on järkevämpää, tehdä asialle jotain itse (eli laihduttaa) vai odottaa, että maailma muuttuu niin, että se palvelee paremmin omia tarpeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdun kyllä normaalimalliston vaatteisiin, kun loppuu usein kokoon 46-48. Ostan myös plusmallistosta vaatteita.
ApSivuutit sitten pointin hienosti... Mutta joo, omapa on kroppasi, terveytesi ja vaateongelmasi.
Eipä mun ylipaino ole terveyttä uhkaava. Paino jakautuu tasaisesti, eikä normaalipainoon ole kovinkaan montaa kiloa. Max. 10 kiloa.
Meillä saattaa olla se 20-30 cm pituuseroakin. Mutta kyse ei ole mun painosta, vaan siitä, etten löydä kropalleni istuvia vaatteita.
Ap
Olen tuo yksi eri joka on myös kokoa 48-50 ja ylipainoa n. 30 kiloa. Niin, että minä ainakin olen 169 cm pitkä, enkä jotenkin usko että olisit 189 tai 199 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka pitkä olet?
mulla koko 48 ja ylipainoa 40kg. Olin ylipainoinen 38 koossakin. En varmaan ikinä tuu olee normaalipainoinen ellen mee lihavuusleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jännä, minä olen pitkä (178 cm) ja käytin alipainoisena XS- ja S-kokoisia yläosia ja S- tai M-kokoisia alaosia. eri
Hieno palsta. Asialliseen kysymykseen 2-3 vastausta, joista on hyötyä ja noin 30 vastausta, jossa enemmän tai vähemmän solvataan kysyjää. Jatkakaa samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuinka pitkä olet?
Mun logiikan mukaan hänen pitäisi siis olla sen 20-30 cm pidempi kuin tuo kommentoija, jotta voisi olla ollut 40-kokoisenakin alipainoinen.
Miksi täytyy valehdella vai etkö näe omaa kokoasi tai tiedä missä itselläsi menee ylipainon raja. Netissäkin on näitä BMI-laskureita. Kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle koot 44-46 ovat sopivia, ja olen ainakin 25 kiloa ylipainoinen.
Olen 170 cm pitkä, ja vaatteita on vielä löytynyt jotenkin.
Evans, Ellos, Zalandolta City Chic... kyllähän noita on. Evansille ei tosin nyt korona-aikaan ole tullut paljon kevätuutuuksia.
Olen kokoa 48 ja pukeudun vaatteisiin joista tykkään. Mustaa ei kauheasti kaapista löydy.
Painosta jurputtavat voivat suksia vaikka lähimpään kuuseen. Kyllä jokainen 48-kokoinen on kuullut nuo teidän ylipainonatkutukset jo noin 3000 kertaa. Kuvitteletteko että juuri teidän ainutlaatuinen kommenttine on käänteentekevä, vai haluatteko vain purkaa muihin omaa pahoinvointianne?
Ketjun urputtajat siis haluavat että isot ihmiset kulkevat julkisilla paikoilla alasti, pukeutuneena armoa huutaviin makkarankuoriin tai burkhiin.
Sehän siitä seuraa, jos ei sopivia vaatteita löydy. Laihduttaminen, etenkään kymmenien kilojen, ei käy viikossa eikä parissakaan joten se ei ole mikään ratkaisu.
Pakko oli päästä taas haukkumaan. Kysyikö ap mielipidettä painostaan, ei tainnut kysyä.