Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla naiset syö rekkamiehen annoksia.

Vierailija
09.05.2020 |

Olen itseasiassa vähän järkyttynyt kun naisena huomaan miten paljon muut työpaikan naiset mättää ruokaa lautaselleen kuin isommatkin miehet. Lautanen on tietenkin ääriään myöten täynnä niin ettei pohja näy (kuten minullakin) mutta sen lisäksi annoksella on paljon korkeutta. Itsekään en syö kuin pieni lintu ja olen ennemmin hieman ylipainoinen kuin hoikka ja luulin aina, että minä syön paljon.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia rekkamiehet joutuvat käymään snägärillä?

Vierailija
2/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hoikka syö itse asiassa enemmän kuin lihavat. Itselleni on ollut mysteeri, että mitä ne lihavat syövät iltaisin, kun lounaalla syövät puolet vähemmän hoikan annoksesta. Iltaisin hoikkakin voi vielä syödä kakkua ja suklaata, mutta lihava vetää nämä varmasti aivan överiksi, että voi pysyä lihavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ihmiset jaksaakin järkyttyä.

Vierailija
4/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienikokoinen nainen (150 cm) ja syön siksi pieniä annoksia, kun lihon jos syön isoja määriä.

Saan jatkuvasti kuulla, että miten vähän syön.

Muut työkaverit syövät paljon, mutta ovat myös lihavia. Minä en.

Vierailija
5/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiusaamista. Rekkakuskit tekevät tärkeää työtä ja ovat kriittisen alan työntekijöitä. Ei heidän annoksiaan saa syödä!

Vierailija
6/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni hoikka syö itse asiassa enemmän kuin lihavat. Itselleni on ollut mysteeri, että mitä ne lihavat syövät iltaisin, kun lounaalla syövät puolet vähemmän hoikan annoksesta. Iltaisin hoikkakin voi vielä syödä kakkua ja suklaata, mutta lihava vetää nämä varmasti aivan överiksi, että voi pysyä lihavana.

No kuule, voin kertoa sulle salaisuuden, etteivät välttämättä kauheasti. Tai siis jos kyseessä on ylipainoinen eikä lihava. 

Olen aina ollut ylipainoon taipuvainen ja sain kuulla opiskellessa ja töissä, että voi voi mitä hiiren annoksia syöt. Joku kehtaisi jopa ääneen kysellä, mitä syön iltaisin. Söin iltaisin yleensä muutaman leivän tms. Nyt sitten olen siirtynyt syömään yhtä reippaita annoksia kuin muutkin enkä edelleenkään sala-ahmi. Paino on nyt sitten noussut BMI30. En tietty mikään superlihava ole vieläkään, mutta painoa on enemmän kuin riittävästi. 

Vierailija
7/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kestävyysjuoksua ja se vaatii paljon energiaa joten syön isoja annoksia mutta olen silti hoikka. Meidän työpaikalla on oikein silmiinpistävää miten hoikat naiset syövät kunnon annokset lounaalla kun taas ylipainoiset tekevät numeron siitä että syövät aina vain salaatin lounaaksi. Ihmetyttää miten oikein syövät sitten kotona kun paino ei silti tipu. Kotona mättävät sitten koko illan herkkuja. Osa varmasti omassa työhuoneessaan syö herkkuja mutta tulee sitten lounaalle kaunistelemaan hoikkien naisten annoksia.

Vierailija
8/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kateellisten lannistaa ja sitten vielä porukkaa alkaisi olla niin yksinkertaista kuin Windowsin päivittäminen viimeisimpään viestiin aiheessa on kyllä aika paljon kaikkea mitä en koskaan unohda Thaimaa ja Pariisi Ranska ovat maailman kultaisin ja kiltein on kyllä aika lisäämällä paikan päälle.

Vierailija
9/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä syö. Tämä geeni/lääkehössötys on viety jo aivan naurettavuuksiin asti. Se on absoluuttinen biologinen ja fysiologinen fakta, että se hoikka ei syö yhtä paljon kaloreita päivän aikana kuin se 130kg tankki.

Vierailija
10/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla on himojumppari nainen joka vetää koko ajan ruokaa. Liikkuu kaiken vapaa-aikansa kuin aropupu. On hoikka mutta lihaksikas.

Vierailija
11/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis just nyt korona-aikana olet kuvitteellisessa työpaikkaruokalassa kyttäilemässä muiden annoksia? Vai olisiko kuitenkin niin että surkean peräkammarielämän ratoksi piti nyt keksiä taas jotain scheissea näin lauantain kunniaksi, mäntti?

Vierailija
12/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt rekkamiestä syömässä. Onko heillä jotenkin poikkeavat annoskoot?

Vierailija
13/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeetä tollanen, että mennään toisen annoksia syömään. Tarjooko rekkamies pastillit jälkiruuaksi?

Vierailija
14/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää nyt vaan niihin omiin annoksiinne! Ap taitaa olla kateellinen kun ei itse voi syödä isoja annoksia.

Vierailija
15/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun painoa aina nuorempana ihmeteltiin, koska söin isoja annoksia, enkä lihonut. Ilkuttiin syömishäiriöiseksi sun muutta ei niin mukavaa. 

Näin 40 vuotiaana katsellessa taaksepäin tajuan olleeni ainakin muutaman päivän viikosta pätkäpaastoilija ja sen lisäksi leipä ei ennen ollut mun juttu. Nykyisin kun olen alkanut syödä leipää, lihosin kuin taikinan turpoamien. Sekään ei ollut hyvä, sillä siitä alettiin selän takana puhua kuinka minulla on alkoholin kanssa ongelmia. Onneksi lähipiiri tietää syyt ja seuraukset.

Tässä muuten linkki pätkäpaastojuttuun: https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006501241.html

Kannattaahan sitä syödä hyvää ruokaa työpaikalla päivällä, kuin mättää illalla ennen nukkumista isoja satseja. 

Vierailija
16/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on aineenvaihdunnasta, ei syömisestä.

Aineenvaihduntaa saa vilkkaammaksi liikunnan avulla, myös kasvikset, juurekset ja hedelmät auttaa asiaan.

Vierailija
17/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mauttomia on työpaikan lounaspöydn ruuat, näyttävännäköistä mutta makua ei ole niissä, (puoli)eineksistä tehty, sen maistaa jos ei syö eneksiä. Saa syödän ison annoksen, niin kohta on nälkä, ja vatsalaukku venyy, noissahan on laskettu minimikalorit. Ei tyydyty se makuelämys,kun ruoka on valjua, sitten tulee mätettyä kaikkea muuta päivän mittaan.

Vierailija
18/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä syö. Tämä geeni/lääkehössötys on viety jo aivan naurettavuuksiin asti. Se on absoluuttinen biologinen ja fysiologinen fakta, että se hoikka ei syö yhtä paljon kaloreita päivän aikana kuin se 130kg tankki.

Näissä keskusteluissa tuntuu olevan aina kaksi ääripäätä, se hoikka ja 130 kilosta ylöspäin oleva lihava. Tosiasiassa 80 % ihmisistä asettuu näiden kahden ääripään välille ja heidät unohdetaan kokonaan. Siksi nämä keskustelut ovat niin lapsellisia ja naurettavia.

Oma painoni on ollut 60-85 kiloa ja kyllä oikeassa elämässä olen pikemmin se painava kuin kevyt henkilö, mutta aina näitä lukiessani huomaankin ilokseni etten olekaan se lihava, kun painosta puuttuu noin 50 kiloa lihavuuteen...

Vierailija
19/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön nykyään yksin, kun meidän työporukassa on pari, jotka aina ruotivat toisten eväät: Miten on terveellistä tai epäterveellistä, miten voit olla niin lihava, vaikka syöt terveellisesti jne.

Vierailija
20/66 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on aineenvaihdunnasta, ei syömisestä.

Aineenvaihduntaa saa vilkkaammaksi liikunnan avulla, myös kasvikset, juurekset ja hedelmät auttaa asiaan.

Mä en usko tuohon aineenvaihduntateoriaan. Liittyy siihen mitä syö. Leipä esim lihottaa. Itse en hoikkana syönyt leipää ikinä ruuan kanssa. Lihominen alkoi un aloin syödä leipää. En tykännyt pastoista tai pizzoista. Nykyään syön ja kroppa sen mukainen taikinalöllö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme