Työpaikalla naiset syö rekkamiehen annoksia.
Olen itseasiassa vähän järkyttynyt kun naisena huomaan miten paljon muut työpaikan naiset mättää ruokaa lautaselleen kuin isommatkin miehet. Lautanen on tietenkin ääriään myöten täynnä niin ettei pohja näy (kuten minullakin) mutta sen lisäksi annoksella on paljon korkeutta. Itsekään en syö kuin pieni lintu ja olen ennemmin hieman ylipainoinen kuin hoikka ja luulin aina, että minä syön paljon.
Kommentit (66)
Yhteiskunnat ovat kautta aikain yrittäneet pitää naiset pieninä. Helpompi valvoa. Ja miehet saavat silloin enempi ruokaa.
Jakkupukuinen toimistonainen pärjää kanasalaatilla. Mättöannokset on työmiehille 👍
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat keskimäärin muutenkin ihan rekkamiehiä, joten ei ole yllätys kenellekään.
Korjaan: maalaiset ja pikkukylien kuten kouvoloiden naiset ovat keskimäärin ihan rekkamiehiä. Vastaavanlaisia hilly billyjä ei isommista kaupungeista löydy.
Jäniksiäkin vituttaa kun naiset syö niiden ruuat ja nyt rekkamiehiäkin vituttaa...
Noin herkkätunteisena ja helposti järkyttyvänä ihmisenä ap:n ehkä kannattaisi syödä yksin.
Ensimmäinen poikkikseni käski minun syödä enemmän ja minähän söin :D
Oli varmaan feeder.