Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinuun suhtauduttu vihamielisesti ammattisi vuoksi?

Vierailija
09.05.2020 |

Eli oletko huomannut, että edustaessasi tiettyä ammattiryhmää tai organisaatiota, sinuun on suhtauduttu vihamielisesti, vaikka tiedät, että olet hoitanut oman työsi hyvin? Itse olen ja monet kollegani myös, korkeasti koulutettuja ja tunnollisia työntekijöitä, mutta koska satumme työskentelemään ei-niin-arvostetussa organisaatiossa, olen usein huomannut vihamielistä suhtautumista yksittäisten ihmisten taholta. Usein asenne näkyy ensi kohtaamisella, eikä voi näin ollen johtua minusta henkilönä tai tekemästäni työstä. Mitä ennakkoluuloja olet kohdannut edustamasi työnantajan vuoksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

2/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut turkistarhoilla töissä nuorempana ja kaupunkilaisnaiset eivät oikein tykkää siitä.

Vierailija
5/5 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töissä saa kaikenlaista vihaista ja halveksivaa kommenttia jopa ihan sivullisiltakin, jotka näkevät minun tekevän työtäni. Itse olen väkivallalta säästynyt, mutta karkuun olen joutunut juoksemaan ja monenlaisia uhkaavia tilanteita on tullut vastaan. Viime viikolla työkaverin päälle yritettiin ajaa väkisin ja hän joutui liikenteessä väistämään ojaan. 

Toimin pysäköinninvalvojana. Ja olen kyllä päättänyt, että jos saan kunnolla turpiini, niin lopetan nämä hommat siihen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi