Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luonnonläheisiä miehiä on niin vähän tinderissä? Egoilevat machomiehet loistaa Tinderissä läsnäolollaan.

Vierailija
08.05.2020 |

Egoilevia lihaksenesittelijöitä koko sovellus täynnä.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle luonnonläheinen mies ainakin meinaa ulkoilmahenkistä. Nauttii luonnosta ja ulkona liikkumisesta, vaikka asuisikin isossa kaupungissa.

Näitä ei tosiaan Tinderistä löydy. Vaan pikasuhteita etsiviä omaan ulkonäköön keskittyviä miehiä, joilla aika kuluu baareissa.

N23

Tinderissä metsä-/ulkoilmamiehet on korkeintaan tyyppiä "Tykkään pitää kavereiden koiria hoidossa ja kävelyttää niitä." "Mulla on järvenrantamökki, lähdetkö sinne?" :D

En ole itse tinderissä mutta tiedän yhden tällaisen siellä roikkuneen, ikää +45. Asuu isohkossa kaupungissa.

VMP. Et ole itse Tinderissä, mutta yhden tuttavan perusteella voit niputtaa kaikki samaan kastiin? Tällä logiikalla ei todellakaan kannata etsiä mitään kamalan syvällistä seuraa.

AP: Asun Helsingissä, ikähaarukka 25-35v. ja maksimietäisyys 20km. Näillä spekteillä löysin useammankin luonnonläheisen miehen, joten jos haaviisi tulee vain pinnallisia machomaneja kannattaa ehkä pohtia omia tykkäyksiään tarkemmin. Nykyinen mieheni on Tinderistä ja täyttä kultaa, hänen kanssaan voin sipsutella korkkareissa keskellä kaupunkia tai vaihtoehtoisesti viettää vapaat vaeltamassa Norjassa :)

Ole varovainen, ettei käy kuin meille - nykyään ollaan joka kesä kuukausi Mo i Ranan ja Vardön välillä, toivottavasti jatkossa kesät kokonaan. :) Hippiintyminen yhdessä Norjan kanssa voi nimittäin viedä mennessään. - se vanha vaimo

Vierailija
42/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuksiosta löytyy :)

Joku nuhjuinen risupartainen työtä vieroksuva elämänsankari.

Kannattaa ehkä hiukan laajentaa maisemia missä liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä viihtyy ne miehet, jotka siellä saavat huomioita. Onhan se masentava sovellut jos matcheja ei tule tai ne ei ainakaan etene treffeille. 

Tuli muuten mieleen, että tuntemani luontoharrastajamiehet ovat lähes kaikki sinkkuja, vaikka kaveripiirini alkaa olla +/- 40 iässä ja alkavat jo luovuttaa parinhaussa. 

Missä heitä voi tavata?

n34

Tähän näiden tyyppien ongelma on, että ovat vähän vaikeasti tavoitettavissa. Siis ihan sosiaalisia tyyppejä, mutta eivät mitenkään hirveästi esillä. 

Hyvä kaverini on biologi, luontoihminen siis työissä ja vapaa-ajalla. Hänen kauttaan olen tutustunut muihin samanoloisiin kaverehin. Pyörivät yliopistolla tai tutkimuslaitoksella missä ovat töissä, harrastavat ulkona, osa mukana järjestötoiminnassa. Ehkä voisin suositella yhdistyksiä luontoharrastusten parissa - siis kala- ja lintu- yms. kerhoja. Ja rohkeasti tekemään aloitteita, nää kundit kyllä tietää toutaimen kosiomenot, mutta ei välttämättä ihmisten. 

Luontoharrastajamies, mikä se on?

Parvekebiologiko?

Vierailija
44/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haaveilen sellaisesta luonnonläheisestä, parransänkisestä erämiehestä, joka on oman tiensa kulkija ja omaa hyvät arvot. Ja että on viisas ja ajatteleva. Sopivasti hippi ja henkinen. Maskuliininen energia, mutta ei jyräävä ja machomainen. Empaattinen, mutta silti vahva ja lujaluontoinen. Sellainen kunnon MIES.

Oikeasti, mistä niitä löytää? En oo vielä lähimetsästäkään sattunut sellasta bongaamaan.

No ei ne missään lähimetsissä ole, tietenkään. Joko niillä on omaa metsää ja hoitavat sitä, tai ovat ampumaradalla, hirvimetsällä, hiihtovaelluksella, melomassa, kalastamassa jne.

Erämiehet on siellä erällä, hyvät naiset. Tinder toimii vaan kaupunkiympäristössä, joten tietenkään kukaan erämies ei sellaista lataa. Mitä ne sillä tekisivät, kun eivät vietä asfaltilla yhtään sekuntia, mitä ei ole pakko?

Vierailija
45/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuksiosta löytyy :)

Nuuksiosta ei kyllä löydy erämiehiä eikä -naisia, vaan pelkkiä umpikaupunkilaisia.

Vierailija
46/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin entiseni Tinderistä, ihan Helsingin kantakaupungista. Vietti puolet vuodesta Lapissa jo ihan töidenkin takia, könysi lomien aikana pitkin kansallispuistoja Suomessa ja Norjassa, harrasti myös matkailua Venäjän puolisessa Karjalassa. Oli kuin tehty luontoon, vaikka on ihan paljasjalkainen stadilainen  ja myös näytti ulkoisesti hyvin kaupunkilaiselta. Liki kolmekymppinen.

Nykyisenikin löysin Tinderistä, onneksi eri kaupungista. Työskentelee luontoasioiden parissa, pyöräilee päivittäin kalaan lähimmälle järvelle ja suunnittelee lomamatkansa käymättömien luontokohteiden mukaan. Osti juuri asunnon kaupungin keskustasta, mutta nyt suunnittelee mökin ostamista Kainuusta tai Pohjois-Pohjanmaalta, josta on kotoisin. Täyttää kohta 35 vuotta. 

Vierailija
47/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas noita eräjormia on varmaan joka kolmas tinderissä.

Vierailija
48/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä sellainen luonnonläheinen mies. Asun suurimman osan vuotta saaressa mistä löytyy kaikki. Sitten käyn vaeltamassa vähän missä milloinkin, viimeksi Itävallassa. Talvella hiihtelen ja osan aikaa vietän kesäasunnossa tropiikissa.

Pariutumisen kannalta minulla saattaa rajoitteena olla tuo ikä, täytin juuri 60v. Toisaalta en ole kyllä naistakaan etsimässä elämääni, näin on hyvä.

Tinder taitaa olla vähän muun tyyppisille ihmisille, tai minua ei nyt ainakaan sieltä löydy.

Vierailija
49/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinäkin pakan päällimmäiseksi tulee "suositummat" Tinder profiilit eli ne jotka ovat keränneet paljon tykkäyksiä. eikä varmasti ihme että lihaksikkaat machomiehet viehättävät. mitä enemmän selaat sitä vastaan tulee huonompia tinder profiileja. Miksi joku haluiasi tehdä luonnonläheisen profiilin kun pullistelemalla saa enemmän mätsejä? Tinder on pinnallinen

Vierailija
50/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono vinkki mennä harrastusseuraan kärkkymään miehiä. Kuinka ahdistavaa!!

mies

Todellakin, paitsi jos OIKEASTI on kiinnostunut siitä kerhosta eikä käy siellä vain miesten tiirailu mielessä.

Vierailija
51/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haaveilen sellaisesta luonnonläheisestä, parransänkisestä erämiehestä, joka on oman tiensa kulkija ja omaa hyvät arvot. Ja että on viisas ja ajatteleva. Sopivasti hippi ja henkinen. Maskuliininen energia, mutta ei jyräävä ja machomainen. Empaattinen, mutta silti vahva ja lujaluontoinen. Sellainen kunnon MIES.

Oikeasti, mistä niitä löytää? En oo vielä lähimetsästäkään sattunut sellasta bongaamaan.

Hollywoodin elokuvista.

Minä esimerkiksi tunnistan itseni kyllä monesta mainitsemastasi kohdasta, mutta samalla olen myös välillä epävarma, väsynyt, tyhmä, heikkoluontoinen, kiukkuinen, pinnallinen ja pelokas. Sellaisia me miehetkin usein olemme - ihmisiä.

Vierailija
52/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esinäkin pakan päällimmäiseksi tulee "suositummat" Tinder profiilit eli ne jotka ovat keränneet paljon tykkäyksiä. eikä varmasti ihme että lihaksikkaat machomiehet viehättävät. mitä enemmän selaat sitä vastaan tulee huonompia tinder profiileja. Miksi joku haluiasi tehdä luonnonläheisen profiilin kun pullistelemalla saa enemmän mätsejä? Tinder on pinnallinen

Superpinnalliset kroppansa esittelijät etsivät toisia superpinnallisia kroppansa esittelijöitä. Näitähän riittää. Ja sitten kuitenkin nau 'utaan kun sopivaa ei löydy. Mikä siinä on se ongelma? Eikös nää kaikki tinderöijät sovi toisilleen kuin paita ja perse: ulkonäkö ratkaisee kaiken. Miksei sitä suhetta sitten tule? Onko kuitenkin kivempi pyllistellä yksinään? Saa enemmän tykkäyksiä?

Vierailija
53/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle luonnonläheinen mies ainakin meinaa ulkoilmahenkistä. Nauttii luonnosta ja ulkona liikkumisesta, vaikka asuisikin isossa kaupungissa.

Näitä ei tosiaan Tinderistä löydy. Vaan pikasuhteita etsiviä omaan ulkonäköön keskittyviä miehiä, joilla aika kuluu baareissa.

N23

Tinderissä metsä-/ulkoilmamiehet on korkeintaan tyyppiä "Tykkään pitää kavereiden koiria hoidossa ja kävelyttää niitä." "Mulla on järvenrantamökki, lähdetkö sinne?" :D

En ole itse tinderissä mutta tiedän yhden tällaisen siellä roikkuneen, ikää +45. Asuu isohkossa kaupungissa.

VMP. Et ole itse Tinderissä, mutta yhden tuttavan perusteella voit niputtaa kaikki samaan kastiin? Tällä logiikalla ei todellakaan kannata etsiä mitään kamalan syvällistä seuraa.

AP: Asun Helsingissä, ikähaarukka 25-35v. ja maksimietäisyys 20km. Näillä spekteillä löysin useammankin luonnonläheisen miehen, joten jos haaviisi tulee vain pinnallisia machomaneja kannattaa ehkä pohtia omia tykkäyksiään tarkemmin. Nykyinen mieheni on Tinderistä ja täyttä kultaa, hänen kanssaan voin sipsutella korkkareissa keskellä kaupunkia tai vaihtoehtoisesti viettää vapaat vaeltamassa Norjassa :)

Jaa, VaraMiesPalvelusta päivää... Juu en ole tinderissä mutta aika moni ystävistäni on jossainvaiheessa ollut, samoin kuin muutama aiemmin deittailemani mies joihin olen törmännyt live-elämässä. Tiedän myös pari pariskuntaa jotka ovat tinderissä tavanneet, en silti pidä sitä omana juttunani. Mielipiteeni edelleen: Tinder=pinnallisuus.

Vierailija
54/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Kainuu-Pohjois Pohjanmaa alueella ei tunnu olevan muita kuin näitä eräjormia.

Vierailija
55/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP mitä juttuja taas... Vahva mutta herkkä koti-isi, joka työskentelee toimitusjohtajana ja ansaitsee ainaski biljoonan vuodessa mutta on rento mies joka ei materiasta välitä vaan rentoutuu filosofisten kirjojen äärellä intellektuellisti, paitsi silloin kun on lätkäharkoissa hakkaamassa vastustajan puolustajaa turpaan.

Mistä helkutista sä repäsit että pitäs olla toimitusjohtaja, ansaita biljoonan vuodessa tai hakkaisi lätkäharkoissa puolustajaa turpaan? Mitä ristiriitaista oli alkuperäisessä viestissäni, ja siinä mitä toivon mieheltä? Ei mitään.

Nyt on kyllä tunnetaidot ja näköjään muutenkin vähän asiat hukassa ihmisyydestä, jos ei ymmärretä että empaattisuus EI tarkoita liian kilttiä ihmistä, jonka muut tallovat jalkoihinsa, ja joka ei uskalla puolustautua. Sekä mies että nainen voivat olla vahvaluonteisia ja lujia, siitä huolimatta että ovat äärimmäisen hyväsydämisiä ja oikeudenmukaisia. Nimenomaan persoonan piirteiden ja toimintatapojen oikeanlaiset balanssit ovat sitä mihin olisi hyvä pyrkiä.

Yleensä "vahvaksi ihmiseksi" valitettavasti ajatellaan machomainen muita jyräävä käytös, mutta ei se sitä ole. Se lopulta kumpuaa vaan epävarmuudesta, ja epävarmuudesta syntyy tarve olla muita parempi. (Ja etenkin tuoda se esiin)

Minä ihailen hiljaista itsevarmuutta ja oikeudenmukaisuutta miehessä. En miestä, josta voi rivien välistä ja mm. somekäyttäytymisestä lukea "kattokaa mua mulla on v'tusti massia, ostin just tän jättimäisen lukaalin ja v'tun hienon urheiluauton, kattokaa hei kattokaa mua ku oon niin mahtava ja suosittu"

Jos yrität materialla saada ittes hyvään asemaan muiden silmissä, niin tietäähän sen että tyhjä olet sisältä. Ja tämähän koskee myös naisia.

Siksi, haluaisin todella sen luonnonläheisen viisaan tosimiehen, jolla ei ole pinnallisia ja materialistisia arvoja.

Kaikki edelliset piirteet mukaanlukien, aika kiva olisi sellainen idyllisessä hirsimökissä asuva mies, ja siellä se tekis pihahommia flanellipaidassaan ja kirves olalla. Heh. Kyllä sitä kattelis. Viettäisi aikaa luonnossa ja miettisi syntyjä syviä. Kunnioittaisi naista. Miettisi, mitä nainen haluaa.

Näin tiivistettynä siis mies, jolla on paljon tunneälyä.

Taidat olla aika nuori? Tai sitten et tunne oikeasti yhtään luonnonläheistä miestä? Tai miehiä ylipäänsä?

Voin kertoa sinulle näin nelikymppisen eränaisen näkövinkkelistä, että vaikka löytäisit sen kaikkein empaattisimman ja mukavimman eräjorman, se EI siellä kirves olalla haaveile, että mistä pikkuvaimo mahtaisi tykätä. Eikä mitenkään aktiivisesti kunnioita naista sen enempää kuin miestäkään vaan se kunnioitus täytyy ansaita, kuten elämässä aina.

Eräjormat on katsos kuin metsästyskoiria, joilla riistavietti ajaa oikeastaan kaiken muun ohi. Se eräily on niiden elämä, kaikkein tärkein asia. Sitä ne ajattelee koko ajan, ei vaimoaan -harvemmin edes palkkatyötään. Ja näin sen kuuluu ollakin. Ihmisen täytyy kyetä intensiivisesti keskittymään siihen omaan tekemiseensä, jos tahtoo saada jotain aikaiseksi.

Vaikuttaa siltä, että sä haluat oikeasti seurakoiran, jolla on ruutupaita, trimmattu parta ja huono amerikkalainen kirves olalla. Olen nimittäin aika varma että et tuossa pikku fantasiassasi visualisoinut Fiskarin halkaisukirvestä.

Erämiehet on niitä parhaita miehiä. Mutta ei ne mitään Disney-prinssejä ole, kuten ei kukaan mies. Ihan kuten me naiset emme ole Disney-prinsessoja. 

Vierailija
56/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden, lapseni parhaan kaverin isä, sinkkuvanhempia ollaan kumpainenkin mutta harmikseni hän pitää minua ilmeisesti vain kaverina :/ En ole kehdannut tyrkyttää, vaikka mielelläni lähtisin mukaan laavureissulle samaan makuupussiin tai mökille korpeen naku-uinneille :D

Hei sisko, nyt otat kyllä ohjat omiin käsiin ja selvität, mikä hän on miehiään.

Mitä sinä menetät siinä, jos teet aloitetta siihen suuntaan? Alat vaan vihjailemaan, että oispa kiva lähteä joskus lapsivapaana aikana luontoretkelle hänen mukaansa, jos alkaa puhumaan omista reissuistaan. Tai sitten vaan sanot, että veisitkö minut joskus retkelle.

Sinulla saattaa olla ns. tuhannen taalan paikka nyt..

Vierailija
57/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna löytäisit eräästä tietystä luontokohteesta, mutta hän on siellä kyllä minun kanssani. Parransänkeä ei yleensä kasvata, mutta on viisas, ajatteleva, henkinen ja arvomaailmaan kuuluu vahvasti toisten ihmisten auttaminen ja rakkaus luontoon. Erittäin empaattinen mutta pitää myös tiukasti kiinni esimerkiksi itsemääräämisoikeudestaan. Maskuliininen mutta ei macho. Moottoripyöräilee mutta lukee myös runoja, akateemisesti koulutettu handyman, auttaa kärpästä suuremmat hyönteiset ulos asuintiloista tappamatta niitä ja seuraa jalkapalloa siinä määrin että käy kisoissa myös ulkomailla, viihtyy teltassa ja tarpoo mielellään pitkospuilla mutta lähtee myös kaupunkilomille.

Ihan paras, ja hänen kanssaan kohta syön päivällistä ja sen jälkeen katsomme erään leffan. Ajoissa nukkumaan, jotta aamulla pääsemme ajoissa patikoimaan <3

Ai niin, Tinderistä en olisi häntä koskaan löytänyt, emme kumpikaan olleet siellä. Emme myöskään nettideittisovelluksissa. Tapasimme yhteisen ystävän kautta.

Vierailija
58/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Maksimietäisyys 20 km? Miksi ihmeessä? En olisi ikinä tavannut nykyistä puolisoani, jos olisin pitänyt tuollaista maksimietäisyyttä. En olisi 1992 vuoden jälkeen seurustellut kenenkään kanssa, jos olisin pitänyt tuollaista etäisyyttä!

Puolisoni kanssa oli alle sadan kilometrin etäisyys. Hänenkin kanssaan voisin sipsutella korkkareissa kaupungilla, usein vieläpä muissa kaupungeissa kuin Helsingissä, mutta silloin kun emme matkustele niin retkeilemme lähiympäristössä. Normaalitilanteessa käymme usein live-keikoilla ja elokuvissa, syömme ulkona viikottain.

Ihan käsittämätön ajatus minulle rajoittaa etsintä noin pienelle alueelle näin pienessä maassa. Jossain Manhattanilla ymmärtäisin, täällä en.

Vierailija
59/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonläheiset miehet löytyvät Maaseudun Tulevaisuuden Ystävää etsimässä -palstalta.

Huomattavasti paremmin löytyy vieläpä niin päin, että jätät itse ilmoituksen. Tulet takuuvarmasti saamaan paljon viestejä.

Vierailija
60/61 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joops, tässäkin taas haetaan sellaista "instagram-viikinkiä" millä on uhkea trimmissä oleva parta ja thorin kroppa, mutta tuon pitäisi mukamas syntyä "töitä tekemällä" ja vähän sitä kirvestä heiluttelemalla designer-ruutupaita päällä koska salilla pumppaaminen on siis niinku niiii-in out.

Tosiasiassa oikea mettätyömies joka kopsuttelee kirveellä paljon on sellainen epäsuhtainen säkki tai riuku ja siitä on hormoneilla räjäytetyt hollywood-sonnit kaukana. Samaten ei se miesmalliparta synny muuta kuin peilailemalla itseä sieltä peilistä tuntikaupalla ja pitäähän sitä vähän ripsiväriäkin laittaa että saa aikaiseksi sen höyryävän vetoavan sänkykamari-ilmeen.

Eli jooh eli juuh, katsele vain niitä pumpattuja miljonääri-lätkäjätkiä sieltä tinderistä. Etsimääsi asiaa ei ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi