Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutimme miehen kanssa maalle ja elämämme on aivan hirveää!

Vierailija
08.05.2020 |

Meillä ei ollut enää varaa asua kaupungissa mutta löysimme puoli-ilmaisen tilan täysin hiljaiselta kylänraitilta. Ajattelin että tästä meille avautuu uusi alku.

Aloitimme remontoimalla kylpyhuonetta. Siellä oli jotain mustia pilkkuja jotka piti hangata pois laatoista. Aika oli rankkaa mutta jaksoin haaveilla kun luin vanhaa postimyyntiluetteloa. Piristi minua jonkin verran, auttoi jaksamaan.

Yritimme hakea töitäkin mutta työkkärin tantat vain nauroivat meille, tällä kylällä ei kuulemma ole työpaikkoja ollut useaan kymmeneen vuoteen. Siinä menivät haaveemme lopullisesti. Huomasin toisinaan että mieheni itki ja rukoili yksin. kuistilla. Pystyin käymään suihkussakin vain kerran viikossa, sillä se aiheutti minulle ihottumaa. Home oli pilannut kylppärimme seinät.

Miten tässä voi enää saada rahat riittämään? Pitääkö meidän luopua lemmikistämme? Otan irti lähiluonnosta kaiken syömäkelpoisen ja sijoitan pullonpalautuksesta saamani rahat veikkaamiseen. Minulla ei ole enää mitään muuta kuin mieheni, rakastan häntä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä biisi on.

Vierailija
2/7 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Timon kanssa landelle muutettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sie tiät et vitsi voi ekalla kerralla olla hauska mut toisella kerralla loppuun kulutettu.

Vierailija
4/7 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gösta osas paremmin. Kopio-Gösta on jo aika kökköä rahastusta. No, oma mielipiteeni vain, pitäkööt siitä kopiosta ne jotka pitävät.

Vierailija
5/7 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan mielenkiinnolla milloin se kopioi Göstalta pumpun kiinni leikkaamisen. Yritystä ei voi moittia, sen verran silavaa.

Vierailija
6/7 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Ellokselta vähän vaatteita niin mieli piristyy nopeasti.

Vierailija
7/7 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi