Suurkaupunkeja joissa EI pukeuduta hyvin
Kommentit (24)
Voiko noin yleistää? Jokaisessa suurkaupungissa on liikekeskusta jossa näkee väkisin virkapukeutumista ja varakasta väkeä tai trendsettereitä. Tai nuoria ulkonäkötietoisia opiskelijoita. Hirveän yllätyksetöntä toisaalta.
Tavallisuus on herttaista.
Itse ainakin kammoan tuota Tukholmasta tuttua kaikki näyttävät toistensa klooneilta- massapainetta. Tulee surullinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Voiko noin yleistää? Jokaisessa suurkaupungissa on liikekeskusta jossa näkee väkisin virkapukeutumista ja varakasta väkeä tai trendsettereitä. Tai nuoria ulkonäkötietoisia opiskelijoita. Hirveän yllätyksetöntä toisaalta.
Tavallisuus on herttaista.Itse ainakin kammoan tuota Tukholmasta tuttua kaikki näyttävät toistensa klooneilta- massapainetta. Tulee surullinen olo.
Kai jollakin kaupungilla on maine 'tyylittömyyden pääkaupunkina'? Las Vegas? Dubai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko Budapest suurkaupungiksi? Hämmästyttää joka kerta, kun siellä käy, että miten huonosti unkarilaiset pukeutuvat. Melkein huonommin kuin suomalaiset.
Mistähän johtuu?
Miksi Brysselissä pukeudutaan huonosti?
Tuttu mies kertoi, että siellä missä liikkuu oman maan tai EU:n edustajia tai korkeimpia virkamiehiä, näkee tosi tyylikkäitä ihmisiä, mutta heti näiden alueiden ulkopuolella pukeutuvat belgialaiset ja muut maassa asuvat aivan kuten muutkin tavalliset eurooppalaiset. Itse asiassa vanhempi väki saattaa pukeutua vielä erikseen "kaupungille/vierailulle", kun keski-ikäisetkin, saati nuoremmat menevät samoilla kaikkialle (paitsi nyt ihan hikiliikunnassa).
Määrittele hyvinpukeutuminen ja suurkaupunki