Mikä on erooottisin kieli ja mikä epäeroottisin?
Suomi, ruotsi ja espanja ovat erooottisimmat ja epäerottisin on ehkä saksankieli.
Kommentit (87)
Mieluiten kuuntelisin englantia skottilaisittain tai walesilaisittain. Venäjä menis myös.
En tykkää kuunnella tanskaa tai lähi-idän kieliä.
Espanja venäjä Italia sexyjä
Saksa ruotsi 👎
Epäeroottisimpia eli rumimpia kieliä, joita tulee mieleen: ruotsi, norja, tanska, hollanti, saksa, arabia, kiina, thai, hindi
Mielestäni kauneimmat: kreikka, italia, espanja, portugali
Muut neutraaleja.
Riippuu ihan siitä kuka puhuu. Ranska voi olla väärän ihmisen suusta tullessaan älyttömän rumaa.
Saksa, suomi tai muut rumina pidetyt kielet voivat olla todella kauniita jos karismaattinen ihminen puhuu niitä.
Ruotsi taas on enemmänkin koominen kieli hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kielet, jota puhuu joku kuuma tyyppi. Esimerkiksi en tiennyt todellakaan, että ruotsi voisi olla mitenkään eroottinen, ennen kuin katsoin YouTubesta Alexander Skarsgårdin tai Ghostin Tobias Forgen haastatteluja ruotsiksi...
Alexander: https://www.youtube.com/watch?v=KZBNfn3Qo7I
Huh huh ♥
Mandariinikiina kimakasti ja korkealta 😍😍😍👅
M55, länsirannikko
Kaikki vielä olemassa olevat ikivanhat kielet joilla pystyisi kommunikoimaan vaikka menisit aikakoneella 2000+ vuotta takaisin ajassa ja joilla harrastettiin tiedettä ja filosofiaa kun muualla vielä ulostettiin omaan juomaveteen ja asuttiin luolissa. Esim. latina, kreikka, heprea, arabia, persia...
Vierailija kirjoitti:
Mä pyysin kerran mun saksalaista kaveria puhuun mulle saksaa sängyssä :D Siinä tilanteessa se oli melko eroottista.
Ja englantilainen kaveri sanoi, että suomi kuulostaa tosi seksikkäältä, sen jälkeen kun lopetin puhelun äitini kanssa.
Itse en ole asiaa hirveästi miettinyt. Eksoottisuus viehättää aina. Jotenkin olen kuitenkin viime vuosina päätynyt petihommiin englanniksi; irlantilaisen, saksalaisen, jonkun hollantilaisen ja kahden britin kanssa. Myös hollanniksi kerran. Ja brittienglantikin voi olla niin monisävyistä, mutta nyt ei todellakaan ollut kyse mitään Emmerdale-englannista
Siis hyivittu teitä suominaisia tuo on kuvottavaa!
Eroottisia voisivat olla espanja, italia ja ranska.
Epäeroottisia esim. tanska, ruotsi ja arabia
Eroottisin kieli on ranska ja venäjä.
Epäeroottisin on saame. Kuunnelkaa nyt tuota Oddasatia ym.
Suomi ja Arabia, tässä järjestyksessä.
Italia on eroottisin, ruotsi kuullostaa homoleffan dubbaukselta ja flaami on epäeroottisin
El español y el francés son eróticos 💓
El alemán es una lengua de guerra 💣.
Eroottisin kieli on syvällä pyllyssä
Suomi nyt ainakin epäeroottisin.