Poliisilähisuhdeväkivallasta
Olen ollut avioliitossa poliisin kanssa. Suhde oli vallan hallitsema alusta asti, Uhkaa ja pelkoa oli ilmassa tilanteen vaatiessa ja arvaamattomasti. Rennosti ja avuliaasti ulkopuolisille käyttäytyvä henkilö käytti kotona henkistä väkivaltaa, fyysisen väkivallan uhalla käytettiin tilanteen hallitsemiseksi ja toteutettiinkin. Härski uskottomuus tuli myös vallankäytöksi. Myötätuntoa puolisoa kohtaan ei ollut. Päinvastoin, puoliso oli syyllinen kaikkeen, etenkin omaan käytökseensä.,
Kommentit (17)
Mutta koska oli jännittävä tyyppi, niin pakkohan sille oli persettä antaa ja lähteä suhteeseen.
Ja sitten on niitä ihan päinvastaisia kokemuksia. Poliisissakin kun on töissä erilaisia ihmisiä, kuten kaikissa ammateissa.
Alusta asti oli nämä merkit ilmassa mutta silti piti laittaa hynttyyt yhteen ja jakaa sänky. Nyt sitten uhriudutaan jälkikäteen.
Joo, en alkaisi suhteeseen poliisin kanssa
Tästä tuli ykkösen aamuteeveessä tänään
Onko kukaan kohdannut ihastuttavaa narsistia? En tiedä, mutta uskon, että ap:n jutussakin näin todennäköisesti voi olla. Kuka laittaa hynttyyt yhteen pahan ihmisen kanssa.
Sellaiset henkilöt osaavat kietoa uhrinsa tiukkaan koukkuun. Valitettavasti kuka vaan voi olla uhri.
Naamions terve mieli. Ap, uskoiko sua kukaan, uskoitko edes itse?
Vierailija kirjoitti:
Naamions terve mieli. Ap, uskoiko sua kukaan, uskoitko edes itse?
Kukaan ei uskonut. Hänen kollegansa nauroivat, kun tulin puhumaan asiasta. Jätin siihen. Ero oli ainoa, mitä pystyi tekemään.
Hän osasi halutessaan käyttäytyä erittäin miellyttävästi, niin myös minulle tutustumisaikana.
Valtan halu ajaa ihmisiä tiettyinrn ammatteihin. Tai sinakin muuttaa heitä joskus.
Kriisityöntekijät ja muut väkivallan uhrien parissa työskentelevät tietävät hyvin, että mm poliisit ja puolustusvoimien työntekijät ovat yliedustettuina lähisuhdeväkivallan tekijöinä.
Jaahas. Poliisiväkivaltahullun sarjapommitus on käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Kriisityöntekijät ja muut väkivallan uhrien parissa työskentelevät tietävät hyvin, että mm poliisit ja puolustusvoimien työntekijät ovat yliedustettuina lähisuhdeväkivallan tekijöinä.
Mutku se univormu saa toosan märäks nii kaikki unohtuu
Armeijassa olevat kantapeikot myös pahoja ja juristit, lentäjät, jopa papit. Onhan näitä vaimonhakkaajia vähän joka ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta koska oli jännittävä tyyppi, niin pakkohan sille oli persettä antaa ja lähteä suhteeseen.
Työnnä sinnä pääsi sinne p*rs* een.
Mielestäni poliisit tekevät rikoksia enemmän kuin muut ihmiset keskimäärin.
Joopajoo