Tialla ongelma. Luullaan nuoremmaksi ja vähätellään..
Siis mitä nyt taas. Nelikymppinen joka näyttää nelikymppiseltä. Vähätellään kun kuulemma luullaan kolmikymppiseksi.
En kyllä muista, että kolmikymppisenä olisi kokeut mitään vähättelyä. Toimin kolmekymppisenä esimiehenä ja alaiset olivat minua vanhempia, mutta en kyllä huomannut vähättelyä silloinkaan.
Kylläpäs on ongelmat.
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hän näyttää ihan ikäiseltään kasvoista! Luultavasti hänellä on joku nuorekas rokkityyli tms josta saa kuvan että on ikäistään nuorempi, tai elämänhallinta hukassa tms. Päättelen tuosta tukasta sen.
Miten tukasta voi päätellä, että elämänhallinta hukassa? Millainen tukan pitäisi olla?
Jos ei hallitse tukkaansakaan, niin tulee vaikutelma ettei hallitse elämäänsä :D
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ikäistään nuoremaan näköisiä ovat esim nämä :
32v 33v 37v
Luoja miten söpö toi viimeinen.
Oon ite nainen, ja tuon näköinen haluaisin olla.
Siis onko tää juttu jotain sarkasmia? Tuolla naisella on kunnon sibeliusrypyt otsalla ja näyttää vanhemmalta kuin on.
Katsoin kuvan ja arvoin iän ennen kuin luin jutun, olisin arvioinut iäksi noin 45. Näytin kuvan myös miehelleni ja hän arvioi 42. Todellakin ihan ikäisensä näköinen henkilö. Kirjoitetaanko näitä ihan vitsillä vai mikä ihme on pointtina? No keskustelua ainakin herättää.
Ei näytä päivääkään alle 40-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvan ja arvoin iän ennen kuin luin jutun, olisin arvioinut iäksi noin 45. Näytin kuvan myös miehelleni ja hän arvioi 42. Todellakin ihan ikäisensä näköinen henkilö. Kirjoitetaanko näitä ihan vitsillä vai mikä ihme on pointtina? No keskustelua ainakin herättää.
Klikliklik klikkejä metsästetään. Oliis parempi linkittää vaikka web-archive sivu jolloin klikit eivät mene perille.
Näyttää aivan ikäiseltään. Ennen jutun auki klikkaamista veikkasin iäksi 42v.
Vai näyttää hän mielestään samaikäiseltä kuim minä (31v.) Näyttää kyllä enemmin mun 51v. äitini ikäiseltä. Tyyli vain on kuin jollain 2000-luvun vaihteen teinillä ja sen perusteella kuvittelee olevansa sen ikäluokan näköinen. No ei nyt ihan Tia. Herätys. Ei ihme, jos sua ei ihan vakavissaan oteta.
Tuo nainenhan nimenomaan näyttää täsmälleen ikäiseltään. Ei nuoremmalta eikä vanhemmalta. Ehkä, jos oikeaksi iäksi olisi paljastunut 50v. niin näyttäisi ikäistään 10 vuotta nuoremmalta.
Tytöttelevä ihminen haluaa nöyryyttää, ei sillä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Luotan enemmän alkon kassojen arviointiin; henkkareita ei ole juuri kysytty muutamaan vuoteen, joten nyt näytän sitten vanhalta. Ei haittaa ollenkaan, nuorena kärsin kun näytin niin nuorelta. Miehetkään eivät kiinnostuneet 20-vuotiaasta, joka näytti 12-vuotiaalta. (Toisaalta ihan hyvä, mutta itselle vaan kurja)
Mitä tulee tähän Tiaan, niin silmärypyt paljastavat.
Omasta mielestään syy ongelmiinsa oli "nuorelta näyttäminen", olikohan kenenkään muun mielestä?
Kommenttiosio poistettu käytöstä tämän jutun kohdalla, ettei kukaan vaan pääse kertomaan eriävää mielipidettään. 😆
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään. Mikä ihmeen tarve ihmisillä on nolata itsensä julkisesti?
Niin, samaa sarjaa oli tavallisen näköinen suurperheen britti-äiti joka omasta mielestään oli niin superkaunis ettei sen takia oteta töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttiosio poistettu käytöstä tämän jutun kohdalla, ettei kukaan vaan pääse kertomaan eriävää mielipidettään. 😆
Ihan hyvä. Kyllä lehdet vois vähän miettiä, millasia juttuja julkasee.
Jos kuvan nainen on pienikokoinen ja hoikka, niin saa helposti osakseen ”tytöttelyä” Kokemusta on, naamasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään. Mikä ihmeen tarve ihmisillä on nolata itsensä julkisesti?
Niin, samaa sarjaa oli tavallisen näköinen suurperheen britti-äiti joka omasta mielestään oli niin superkaunis ettei sen takia oteta töihin.
Ai luoja. Joo se oli kamala. Onkohan tuollaiselle häiriöille olemassa joku diagnoosi?
Joku persoonallisuushäiriö pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Miehen huumori kun on mallia tytöttely, saattaa tytöttelyn kohteena olla 60-vuotiaskin. Hohhoijaa taas. Kun on ottanut asenteen kohdata vähättelyä jokapäiväisissä tilanteissa, niin kyllä sitä varmasti kokee.. Ainakin omassa päässä.
Miesten kesken pojittelukin yleistä riippumatta onko toinen nuorempi tai vanhempi tai minkä ikäiset pojat juttelee. Miesassari voi hyvin miesjohtajien ryhmälle todeta "No niin pojat siirrytääs lounaalle"
Luulen. että naista vähätellään enemmänkin sen vuoksi, että hän näyttää elähtäneeltä juopolta.
Sama, arvelin 42-vuotiaaksi. Joten syynä lienee pituus, pukeutuminen tai käytös ja näistä kahteen voi vaikuttaa itse. Kasvoiltaan hän on ikäistään vanhemman näköinen.