Miksi et syö avokadoa päivittäin?
Kommentit (84)
en syö saippuaakaan. Maistuvat samalta. Tämän takia en syö koskaan avokadoa.
Juhlaruokaa, kuten avokadoa ja lihaa, syodaan vain toisinaan, ei joka paiva. Arkipaivina syodaan arkiruokaa, juhlapaivina juhlaruokaa.
Avokado on pahaa ja sen syömättä jättäminen on ilmastoteko. Sen vuoksi syönkin nautaa.
Avokado sinällään ei minun mielestäni ole hyvää. Guacamole on hyvää, mutta eihän sitä joka päivä syödä. Hyvä jos kerran vuodessa.
Olen maistanut avokadoa kerran, enkä pystynyt saamaan sitä palaa edes alas, oli pakko sylkästä pois.
Hyi helvata mikä koostumus ja maku ja kaikki. Puistattaa kun näen avokadon.
Avokado on hyvää ja terveellistä, purista sitruuna tai lime päälle ja vähän herbamarea nam........
Aiheuttaa jäätävät ilmavaivat, hirveät väänteet ja yhtä rupsua olen koko emäntä.
Vierailija kirjoitti:
Avokado on pahaa ja sen syömättä jättäminen on ilmastoteko. Sen vuoksi syönkin nautaa.
Minä syön sekä nautaa että avocadoa.
Avokado ei maistu juuri miltään ja on koostumukseltaan vastenmielisen tuntuinen. En tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olen maistanut avokadoa kerran, enkä pystynyt saamaan sitä palaa edes alas, oli pakko sylkästä pois.
Hyi helvata mikä koostumus ja maku ja kaikki. Puistattaa kun näen avokadon.
Laitoitko ensin paalle suolaa, pippuria ja sitruunanmehua? Ei sita paljaaltaan syoda.
En syö enää moista ilmastoturhaketta.
Olen todella allerginen ja tulin aivan sairaaksi.
Tiedättekö muuten että avokadon kastelu vie tosi paljon vettä? Ei ole kovin ekologista.
Avokado on myrkkyä osalle eläimistä
Koska en ole ilmasto-Greta...