Kestäisikö itsetuntosi olla rokkarin muija?
Jos olisit itse tavis ja tekisit ns. pascaduuneja? Sen lisäksi olisit itsekin haaveillut aikanaan laulajan urasta.
Kommentit (120)
Ärsyttäisi iholle tunkevat naiset ja epäilisin jos keikkailisi paljon. En tiedä miten muuten pitäisi käydä itsetunnon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miksi kukaan haluaisi seurustella jonkun rokkarin kanssa? Päihdeongelmaisia, keskenkasvuisia nilkkejä about jokainen.
En tiedä. Jyrkikään ei ole OIKEA vampyyri niin ei kai silläkään mitään tee :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kenenkään "muijaksi".
T: Risto
Oletko siis Risto, se muusikko?
Kyllä, olen Risto Räppääjä <3
Äläpäs vastaile toisten puolesta nulikka. Vaikka kyllähän minä olen räppääjäkin, tykkään räpäyttää naisia saumaan.
T: Risto
Risto sä olit kaikkein hauskin ja komeinkin myös, vaikket mua räpäyttänytkään saumaan. Kaikkea hyvää elämääsi! (Sun on pakko olla se Risto.)
Taas toisen muija.. Vieläkään en saa sitä r... :(
T.Risto Räppääjä
On se kumma, sillä naamalla, mutta ehkä sunkin pitäis ruveta muusikoksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen ketju. Ihan kuin ammatti tekisi ihmisistä jotenkin homogeenisen ryhmän. Oletko sinä samanlainen kaikin tavoin kuin kollegasi?
No kylläpä esim paskapöntön jynssääminen on aika kaukana laulajan urasta ja piireistä muutenkin. Mitenpä niihin sopeutuisi, ei mitenkään.
Helposti. Erilaisuus kiehtoo, olipa sitten muusikko tai kakkapöntön jynssääjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristostakin olis tullut vaikka mitä ainakin viihteen saralla..
Ainakin hauskempi kuin Sami Hedberg tai Aku Hirviniemi ja mitä niitä onkaan.
Jos tuo on se Risto jonka tunnen, niin todellakin on! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei, olisi liian noloa.
Ei noloa, mutta arvaa saisiko sitä lyttäämistä kuunnella, kun ihmiset joille asia ei paskaakaan edes kuuluis, arvostelis sua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa Risto on hauskempi kuin Hedberg tai Hirviniemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen ketju. Ihan kuin ammatti tekisi ihmisistä jotenkin homogeenisen ryhmän. Oletko sinä samanlainen kaikin tavoin kuin kollegasi?
No kylläpä esim paskapöntön jynssääminen on aika kaukana laulajan urasta ja piireistä muutenkin. Mitenpä niihin sopeutuisi, ei mitenkään.
Joo. Toinen laulaa mikkiin ja toinen pönttöharjaan, josta roikkuu veskipaperia. Erilaisuus ei aina kiehdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Risto?
https://alchetron.com/cdn/risto-kaskilahti-341c0967-6ea5-43ec-941b-7b51…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa Risto on hauskempi kuin Hedberg tai Hirviniemi.
Tuo kohotti kyllä itsetuntoa.
T.Risto
Aina kun näenkin nimen Risto, mulla nousee hymy huulille. :) Tuo oman elämänsä Kari Ketonen.
Olen niin epämusikaalinen ja elämäntapataitelijoita luotani karkottava etten näe skenaariota kovin realistisena
En, siksi valitsin blackmetallistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Toinen laulaa mikkiin ja toinen pönttöharjaan, josta roikkuu veskipaperia. Erilaisuus ei aina kiehdo.
Onpas sinulla toden totta huono itsetunto. Miksi näin? Anna laulun tulla jos laulattaa, äläkä suotta vertaile itseäsi muihin. Muusikolle soittaminen/laulaminen on työtä, sinulle pöntön jynssääminen. So what? Elämässä on muutakin kuin työ ja samanlaisia tallaajia me olemme silti kaikki. ✌️
Vierailija kirjoitti:
Toihan riippuu rokkarista. Toinen on joku Hendrix/Richards-tyyppinen rapanisti ja toinen Neil Young-tyyppinen ituhippi, joka asustelee farmillaan ja kasvattaa lapsiaan.
Niin. Sehän riippuu paljolti, minkälaisen kuvan itsestään julkisuuteen antaa tai on antanut, että mitä ajatellaan julkkiksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sinulla toden totta huono itsetunto. Miksi näin? Anna laulun tulla jos laulattaa, äläkä suotta vertaile itseäsi muihin. Muusikolle soittaminen/laulaminen on työtä, sinulle pöntön jynssääminen. So what? Elämässä on muutakin kuin työ ja samanlaisia tallaajia me olemme silti kaikki. ✌️
Annankin ja jynssäänkin, mutta en ottaisi muusikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näenkin nimen Risto, mulla nousee hymy huulille. :) Tuo oman elämänsä Kari Ketonen.
Ja mulla Karista <3 <3 <3 SIINÄ TOINEN TUKKAJUMALA!
Vierailija kirjoitti:
En, siksi valitsin blackmetallistin.
Wau Aika kova. Peukku.