Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotain yllättävää itsestäsi

Vierailija
06.05.2020 |

Olen työkkärin kurssilla ja tehtävänä kertoa itsestään muutama minuutti. Lisäksi jokin jopa itseäänkin yllättävä seikka itsestäni. Ei helvata, että vihaan tuollaisia tehtäviä. En keksi mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, kun se on sun homma ;)

Zinc

Vierailija
2/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan muun muassa lukion ”hauskojen” ensimmäisten tutustumispäivien tilaisuuksissa sanoneeni, että yllättävä fakta minusta on se, että minulla on kaksonen. Ei ole.

Sano mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisissa ole velvollisuus kertoa mitään. Näillä kursseilla on ainoastaan läsnäolopakko.

Vierailija
4/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan muun muassa lukion ”hauskojen” ensimmäisten tutustumispäivien tilaisuuksissa sanoneeni, että yllättävä fakta minusta on se, että minulla on kaksonen. Ei ole.

Sano mitä vaan.

Totta. Ihan tyhjän kanssa yrittää moista teennäistä ryhmäytymistä. Kävisin mielelläni asiapitoisia kursseja vailla noita naurettavia itsensäesittelyjä.

Vierailija
5/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni yllättävät eniten unet, joita näen. Ne ovat täysin absurdeja enkä kuitenkaan tajua näkeväni unta (paitsi todella harvoin), vaikka unessa tapahtuisi aivan järjettömiä asioita.

Kerro itsestäsi neljä totuutta ja yksi valhe, kuulijoiden tehtäväksi jää miettiä mikä ei ollut totta.

Vierailija
6/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi yllättynyt jos kestät kurssin loppuun saakka 😁

Vierailija
7/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin ettei ole mitään yllättävää kertomista. Tuollaiset avautumiset näillä kursseilla ovat hevonpeetä.

Jos kurssin ohjaaja alkaisi jankata niin sanoisin ettei ole velvollisuutta kertoa mitään tuollaisissa torikokouksissa.

Vierailija
8/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin jotain ihan ympäripyöreää itsestäsi ja sitten yllätä kaikki (kuten toivottiin) sanomalla, että olet nekrofiili tai jotain muuta ihan älytöntä.

Ehkä ymmärtävät tuollaisten hassuttelun älyttömyyden. Ihmisten kiusaamista.

Vierailija
9/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että,olet ollut muukalaislegioonassa/ pelastusarmeijassa/vankilassa/rahtilaivalla messikallena/harrastat siilien pitämistä tai ihan mitä vaan, voit valehdella vapaasti.

Vierailija
10/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla yllättävää että oon luonteeltani rento ja aggressiivinen enkä voi sietää rutiineja kun oon niin boheemi ja mulla on kaksi vallitsevaa enneagrammia ja jotkut sanovatkin että mussa on paljon sitä tarkkailijaa ja sen tiiän itsekin että mua kuvaa paljon se oikeudenmukainen johtaja

Vierailija
11/11 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teletappien homohahmo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä