Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestäisikö itsetuntosi olla rokkarin muija?

Vierailija
06.05.2020 |

Jos olisit itse tavis ja tekisit ns. pascaduuneja? Sen lisäksi olisit itsekin haaveillut aikanaan laulajan urasta.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska hänen uransa alleviivaisi minun toteutumattomia unelmiani.

Vierailija
2/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska saisin jatkuvasti kuulla siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Tavoittelisin silti omaa unelmaani

Vierailija
4/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi maailmaa, joita ei vaan voi yhdistää. Ellei nainen sitten ole todella kaunis ja nuori.

Vierailija
5/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisi, mutten alkaisi seurustella alkoholistin/huumeidenkäyttäjän kanssa joten se siitä

Vierailija
6/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisi mutten ole koskaan ajatellut rokkareiden olevan viehättäviä. Tai sen elämäntavan yleensä.

Vierailija
7/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Tavoittelisin silti omaa unelmaani

Kaikilla ei ole samat lähtökohdat, joten joskus on täysin samantekevää kuinka paljon niitä unelmiaan tavoittelee. Joskus on parempi antaa olla. Ja eikös nuo kaikki rokkarit ole nähneet pyllyä enemmän kuin taxin takaistuin.

Vierailija
8/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestäisi, mutten alkaisi seurustella alkoholistin/huumeidenkäyttäjän kanssa joten se siitä

Rokkari=alkoholisti ja narkkari? Just

Vierailija
9/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisi, mutta en usko minulla ja tikarilla olevan kovin paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja juttelemiset olisivat nopeasti juteltu. En ole ikinä, en siis edes teininä, fanittanut ketään laulajaa, bändiä tms. joten se maailma on aika kaukana omastani. Ja tykkään kyllä itsekin laulaa, mutta lapsuuden kuorossa laulaminen oli minulle ihan tarpeeksija nyt laulelen vain autossa yksin ajellessani.

Vierailija
10/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään "rokkari"?

Onko rokkia keikoilla soitteleva muusikko/musiikkipedagogi "rokkari" vai puhutaanko tässä jostain isomman maailman musiikki-ihmisistä?

Vierailija
11/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestäisi, mutta en usko minulla ja tikarilla olevan kovin paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja juttelemiset olisivat nopeasti juteltu. En ole ikinä, en siis edes teininä, fanittanut ketään laulajaa, bändiä tms. joten se maailma on aika kaukana omastani. Ja tykkään kyllä itsekin laulaa, mutta lapsuuden kuorossa laulaminen oli minulle ihan tarpeeksija nyt laulelen vain autossa yksin ajellessani.

Oho, rokkarista oli tullut tikari. No ihan sama.

Vierailija
12/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo laulujen lurittelijat ole edes koskaan kotona, että se siittä.

Vierailija
13/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä kuulunko tähän kategoriaan, mutta olen muusikon muija.

Teen tavallista paskaduunia, olen kokki. Joskus olen haaveillut laulajan urasta ja musiikkia harrastan itsekin. Teininä jo jännitin esiintymisiä paljon ja nuorena aikuisena en päässyt ramppikuumeesta eroon. Olin bändissä jonkin aikaa silloin ja ne esiintymiset oli vaikeita. Oli aika hyväksyä, ettei musta esiintyväksi taiteilijaksi ole.

Lauleskelen ruokaa laittaessani ja soittelen huvikseni. Eikä miehenikään ole Archie Cruz - tyyppinen tapaus. Kitaroitaanhan tuo soittelee ja puunailee, eikä käytä päihteitä tai muita naisia. ;) Isompien starojen bändeissä soittelee.

Itsetuntoni on hyvin kestänyt tämän elämän lähemmäs parikytä vuotta.

Vierailija
14/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tekisi mulle lauluja ja olisi luttana <3 Että Jyrki voi soitella kun on kasvattanut tukkansa takaisin, he hee :D

Vierailija
15/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itsetunto kestäisi mutta varmaan olisin todella surullinen kun toinen toteuttaa unelmaani kun itse olen vain vierelläkatselija..

Vierailija
16/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobias Forge ei ainakaan ole alkoholisti tai narkkari <3

Vierailija
17/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan itsetunto kestäisi mutta varmaan olisin todella surullinen kun toinen toteuttaa unelmaani kun itse olen vain vierelläkatselija..

Niinpä. Katsoa kateellisena vierestä. Sitähän saattaisi alkaa suorastaan inhoamaan koko ihmistä.

Vierailija
18/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tobias Forge ei ainakaan ole alkoholisti tai narkkari <3

Enpä tunne.

Vierailija
19/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei kestänyt olla edes rekkakuskin muija.

Vierailija
20/120 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkarin itsetunto ei kestäis, että oisin sen muija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi