Kestäisikö itsetuntosi olla rokkarin muija?
Jos olisit itse tavis ja tekisit ns. pascaduuneja? Sen lisäksi olisit itsekin haaveillut aikanaan laulajan urasta.
Kommentit (120)
Ei, koska saisin jatkuvasti kuulla siitä.
Riippuu miehestä. Tavoittelisin silti omaa unelmaani
Kaksi maailmaa, joita ei vaan voi yhdistää. Ellei nainen sitten ole todella kaunis ja nuori.
Kestäisi, mutten alkaisi seurustella alkoholistin/huumeidenkäyttäjän kanssa joten se siitä
Kestäisi mutten ole koskaan ajatellut rokkareiden olevan viehättäviä. Tai sen elämäntavan yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Tavoittelisin silti omaa unelmaani
Kaikilla ei ole samat lähtökohdat, joten joskus on täysin samantekevää kuinka paljon niitä unelmiaan tavoittelee. Joskus on parempi antaa olla. Ja eikös nuo kaikki rokkarit ole nähneet pyllyä enemmän kuin taxin takaistuin.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisi, mutten alkaisi seurustella alkoholistin/huumeidenkäyttäjän kanssa joten se siitä
Rokkari=alkoholisti ja narkkari? Just
Kestäisi, mutta en usko minulla ja tikarilla olevan kovin paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja juttelemiset olisivat nopeasti juteltu. En ole ikinä, en siis edes teininä, fanittanut ketään laulajaa, bändiä tms. joten se maailma on aika kaukana omastani. Ja tykkään kyllä itsekin laulaa, mutta lapsuuden kuorossa laulaminen oli minulle ihan tarpeeksija nyt laulelen vain autossa yksin ajellessani.
Miten määritellään "rokkari"?
Onko rokkia keikoilla soitteleva muusikko/musiikkipedagogi "rokkari" vai puhutaanko tässä jostain isomman maailman musiikki-ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Kestäisi, mutta en usko minulla ja tikarilla olevan kovin paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja juttelemiset olisivat nopeasti juteltu. En ole ikinä, en siis edes teininä, fanittanut ketään laulajaa, bändiä tms. joten se maailma on aika kaukana omastani. Ja tykkään kyllä itsekin laulaa, mutta lapsuuden kuorossa laulaminen oli minulle ihan tarpeeksija nyt laulelen vain autossa yksin ajellessani.
Oho, rokkarista oli tullut tikari. No ihan sama.
Eihän nuo laulujen lurittelijat ole edes koskaan kotona, että se siittä.
En tiä kuulunko tähän kategoriaan, mutta olen muusikon muija.
Teen tavallista paskaduunia, olen kokki. Joskus olen haaveillut laulajan urasta ja musiikkia harrastan itsekin. Teininä jo jännitin esiintymisiä paljon ja nuorena aikuisena en päässyt ramppikuumeesta eroon. Olin bändissä jonkin aikaa silloin ja ne esiintymiset oli vaikeita. Oli aika hyväksyä, ettei musta esiintyväksi taiteilijaksi ole.
Lauleskelen ruokaa laittaessani ja soittelen huvikseni. Eikä miehenikään ole Archie Cruz - tyyppinen tapaus. Kitaroitaanhan tuo soittelee ja puunailee, eikä käytä päihteitä tai muita naisia. ;) Isompien starojen bändeissä soittelee.
Itsetuntoni on hyvin kestänyt tämän elämän lähemmäs parikytä vuotta.
Jos se tekisi mulle lauluja ja olisi luttana <3 Että Jyrki voi soitella kun on kasvattanut tukkansa takaisin, he hee :D
Varmaan itsetunto kestäisi mutta varmaan olisin todella surullinen kun toinen toteuttaa unelmaani kun itse olen vain vierelläkatselija..
Tobias Forge ei ainakaan ole alkoholisti tai narkkari <3
Vierailija kirjoitti:
Varmaan itsetunto kestäisi mutta varmaan olisin todella surullinen kun toinen toteuttaa unelmaani kun itse olen vain vierelläkatselija..
Niinpä. Katsoa kateellisena vierestä. Sitähän saattaisi alkaa suorastaan inhoamaan koko ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Tobias Forge ei ainakaan ole alkoholisti tai narkkari <3
Enpä tunne.
Ei. Ei kestänyt olla edes rekkakuskin muija.
Rokkarin itsetunto ei kestäis, että oisin sen muija.
Ei, koska hänen uransa alleviivaisi minun toteutumattomia unelmiani.