Kestäisikö itsetuntosi olla rokkarin muija?
Jos olisit itse tavis ja tekisit ns. pascaduuneja? Sen lisäksi olisit itsekin haaveillut aikanaan laulajan urasta.
Kommentit (120)
Hmmm, vaikea sanoa. Huonoja puolia piisaa, mutta niin on muissakin ammateissa. Chris Cornellin takia olisin ”ehkä” voinut tähän kokeiluun mennä mukaan ;)
Mä oon deitannut ja seurustellutkin usean rokkarin kanssa JA kaikki olivat ihan erilaisia. Eli riippuu täysin tyypistä. Jotkut ovat aivan uskollista sorttia eivätkä edes dokaa ja toiset taas.... no samanlaisia kuin kaikki muutkin nuoret joilla on k noussut päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tobias Forge ei ainakaan ole alkoholisti tai narkkari <3
Enpä tunne.
Olet tietämätön muumio
Voin tietää, mutten tunne. Ymmärrätkö.
Etkä tiedä. Tiedät vaan Juha Tapion. Ymmärrätkö.
Kestäis jos toinen osapuoli ei ole Herra Ylppö
Ihmeellistä jos joku ajattelee kaikkien musiikkialan ihmisten olevan alkoholisteja tai narkkareita. Ei se kyllä aina todellakaan mene niin. Ei koskaan saisi niputtaa yhden alan ihmisiä samanlaiseksi vaan jokainen ihminen on kuitenkin yksilö. Itsellä ei olisi mikään vaikeus seurustella musiikkialalla työskentelevän kanssa ja oikeastaan se voisi olla vaan ihan mukavakin asia. Osaan itse soittaa paria soitinta ja muuten musiikki tärkeää minulle. Ehkä jos toisen elämässä musiikki olisi isossa osassa niin tavallaan saisin sitten itsekin olla osa musiikkimaailmaa enemmänkin ja saisin paljon hyvää siitä itsellenikin. Näin ajattelen. Muuten ainakin toisen soittotaito, kiinnostus musiikkiin ja musiikin mukana olo elämässä olisi iso plussa minulle. Minulle riittäisi hyvin se, että saisin olla toisen "musiikkielämässä" mukana. En kadehdi toisia muutenkaan ja uskon tavallaan, että ihmiset eivät monestikaan ole samalla viivalla. Toinen osaa aina jotakin paremmin ja yksi jonkun muun jutun ja siinä saisi sitten kadehtia kokoajan jotain asiaa. Itse olen vasta nuori ja oikeastaan ihan mielenkiinnolla mietin näitä ja totean, että joku musiikkialan henkilö kiinnostaa kyllä. Se miten sellaisen sitten onnistuisin tapaamaan onkin sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tobias Forge ei ainakaan ole alkoholisti tai narkkari <3
Enpä tunne.
Olet tietämätön muumio
Voin tietää, mutten tunne. Ymmärrätkö.
Etkä tiedä. Tiedät vaan Juha Tapion. Ymmärrätkö.
Juha Tapio on kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei kestänyt olla edes rekkakuskin muija.
Mitä pahaa heissä on? Ihmettelen vaan.
Kestäisi ja olen sitä miettinytkin 😂. Olen aina elänyt ns. on the edge ja vähän sääntöjen vastaisesti. Harmi vaan että akateeminen maailma vei, mutta edelleen vapaa-ajalla vedän ghettoblasterista volat kaakkoon, juon viskiä ja vedän kuin viimeistä päivää. Taitelijaluonne, pakattuna toisenlaiseen arkeen. Vähän brenkkua silloin tällöin ja tunteiden draamaa, kuulostaa hyvältä.
Jokainen Andy McCoy on Antti Hulkko Pelkosenniemeltä. Mikä se juttu niin kuin on?
Mikäs siinä, jos olisi akateeminen, mutta jos teet paskaduuneja.
Onhan alan miehissä selkeitä eroja: Michael Monroen muijana voisi olla ihan kivaakin, mutta Archien Cruzin ehkä ei...
Vierailija kirjoitti:
Kestäisi ja olen sitä miettinytkin 😂. Olen aina elänyt ns. on the edge ja vähän sääntöjen vastaisesti. Harmi vaan että akateeminen maailma vei, mutta edelleen vapaa-ajalla vedän ghettoblasterista volat kaakkoon, juon viskiä ja vedän kuin viimeistä päivää. Taitelijaluonne, pakattuna toisenlaiseen arkeen. Vähän brenkkua silloin tällöin ja tunteiden draamaa, kuulostaa hyvältä.
Kyllä näinkin :-)
Rokkari ja pascaduunimuija kuullostavat molemmat todella white trashiltä. Eli ei jatkoon.
T: FL, YTM nainen jolla LTT mies
Mitä vikaa on white trashissa? Oletko joku Hitler.
Itsetunto varmasti kestäisi, mutta hermo ei.
Olen seurustellut parin muusikon kanssa ja ei enää ikinä. Olen niin totaalisen erilainen luonne, vaikka nuorempana luulin olevani jotain ihan muuta. En ole boheemi, vaan analyyttinen, asiakeskeinen ja muutenki enemmän järki-ihminen. En kestäisi enää yhtäkään herkkää taiteilijasielua, jonka hauras muusikon ego tarvitsee minun jatkuvaa pönkitystä. Vaihdoin kirjanpitäjään ja hyvin on toiminut viimeiset 10 vuotta.
Eikä herkässä taiteilijasielussa ole mitään vikaa, kärjistäen vain toin esille eroavaisuutemme.
En ole vielä tavannut uskollista rokkaria joten ei kiitos .Tällä nyt ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa,mutta tulipahan sanottua .
En tyytyisi tuollaiseen tilanteeseen.
HIM - Shell be right here in my arms
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tavannut uskollista rokkaria joten ei kiitos .Tällä nyt ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa,mutta tulipahan sanottua .
Minunkaan mielestäni toista ei vongata kihlasormus sormessa.
Kyllä.