Nuoruus meni narsistin kanssa, jään lapsettomaksi koska ikä alkaa tulla vastaan
Minä idiootti erosin vasta 36v narsistista ja nyt jää lapsi saamatta :'(((
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ollut narsistin kanssa yhdessä, mutta ex ilmoittikin pari vuotta sitte, ettei lapsia halua. Meni siinä myös mahdollisuus lasten saantiin itsellä samalla, tuskimpa enää tässä iässä löytää sopivaa lapsia haluavaa naista.
M37
Miehillä ikäasia ei ole niin julma kuin naisilla. Ihan hyvin voit löytää toisen kolmekymppisen, tai miksei nuoremmankin, joka vielä haluaisi perustaa perheen. Se, ettei sinulla ole lapsia edellisestä liitosta/liitoista, nähdään vain positiivisena asiana nykynaisten mittarilla! Rohkeasti vain elämään ja uutta kumppania etsimään. :)
Teoriassa varmaan näin, käytännössä ei, ainakin itseni kohdalla. Tinderit sun muut testattu. En herätä niissä ainakaan mitään kiinnostusta. Livenä ei sinkkuja tapaa missään.
Lapsettomuus tuntuu olevan lähinnä haitta, naiset tuntuu ajattelevan, että tuossa on jotain vikaa kun 37v on lapseton.
M37
Naiset ei tarvi miestä saadakseen lapsen. 36-v vielä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle ei kelvannut kilttis?
No sellaisen kanssahan se just oli. Etkö lukenut aloitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ollut narsistin kanssa yhdessä, mutta ex ilmoittikin pari vuotta sitte, ettei lapsia halua. Meni siinä myös mahdollisuus lasten saantiin itsellä samalla, tuskimpa enää tässä iässä löytää sopivaa lapsia haluavaa naista.
M37
Miehillä ikäasia ei ole niin julma kuin naisilla. Ihan hyvin voit löytää toisen kolmekymppisen, tai miksei nuoremmankin, joka vielä haluaisi perustaa perheen. Se, ettei sinulla ole lapsia edellisestä liitosta/liitoista, nähdään vain positiivisena asiana nykynaisten mittarilla! Rohkeasti vain elämään ja uutta kumppania etsimään. :)
Miehillä tietenkään ikä ei ole yhtä rajoittava tekijä kuin naisilla, mutta rajoite kuitenkin. Loppujen lopuksi pariskuntien ikäerot on aika pieniä (vaikka kaikkien av mammojen mies onkin karannut fitnessteinin perään).
Toki 37-vuotiaana voi saada lapsen vaikka ikäisensä kanssa, mutta useimmat tuon ikäiset naiset ovat lapsensa jo hankkineet tai sitten eivät niitä edes halua.
Eli niin tai näin, sitä kumppania on haettava aika rajoittuneesta poolista, varsinkin kun niihin lapsentekopuuhiin ei yleensä ryhdytä vielä ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
M37
Höpönlöö. Mun mies on saman ikäinen kun sinä, esikoista odotetaan. Itse olen vuotta vanhempi :) Sulla on aikaa vaikka kuinka tehdä lapsia.
On tuossa vielä ap:llakin mahdollisuus saada lapsi, jos se tuntuu tärkeimmältä asialta elämässä. Läsnäoleva kiva isä lapselle sen sijaan ei välttämättä kuulu pakettiin. Siittiöitä on joka tapauksessa saatavilla niin baarista kuin labrastakin. Jos se on se juttu mikä elämästä tekee merkityksellisen, niin sitten vaan hakemaan niitä jostain. 37 v. on ihan tavallinen ikä tulla äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle ei kelvannut kilttis?
Onko tällä palstalla 9 ulijankkia, vai peukutatko eri laitteilta? Ajattelin että teitä olisi enintään kaksi, kun jutut on niin mielikuvituksettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Höpönlöö. Mun mies on saman ikäinen kun sinä, esikoista odotetaan. Itse olen vuotta vanhempi :) Sulla on aikaa vaikka kuinka tehdä lapsia.
Aivan, jos olisi se puoliso. Pisteestä nolla löhdettäessä kun ei ole ketään niin tähän saa laskea X vuosia lisää, että olisin itse vastaavassa tilanteessa kuin te.
M37
Kilttikset ne niitä salakavalimpia narskuja ovatkin. Pukeutuvat uhrin kaapuun niinkuin tyyliin kuuluu, että saisivat myötätuntoa osakseen ja sitten purevat.