Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö sinun levätä töiden jälkeen?

Vierailija
05.05.2020 |

Vai jaksatko heti harrastuksiin, kauppaan, ruuanlaittoon jne?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain aikoo tehdä, se pitää tehdä heti. Jos tulee töistä kotiin ja iskee pyllynsä penkkiin, niin siinä sitä sitten ollaan. Ei pidä päästä liian rennoksi.

Vierailija
2/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä ihan puhki enkä jaksa harrastaa. Täytyy nukkua yön yli ja aamulla taas röihin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asperger, työpäivinä en jaksa tehdä yhtään mitään muuta. Vapaapäivinä joskus pelkkä kaupassa käyntikin (ihmiset) voi viedä kaikki voimat.

N36

Vierailija
4/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivänä ei pysty tekemään mitään. Viikonloppu mene palautuessa töistä. Eli käytännössä, koskaan ei pysty tekemään mitään. Toista se on ollut etätöissä kun saa olla omissa rauhoissaan, jaksaa tehdä edes vähän jotain muutakin.

Vierailija
5/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut ihanaa kun voi käyttää työmatkoihin menneen tunnin oman kunnon kohottamiseen. Puolen tunnin lenkki + jumppa on kyllä antanut virtaa!

Vierailija
6/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan veitsenterällä mennään, hyvä jos töissä jaksaa olla. Tulosta on tultava. Uniongelmia johon on monet konstit käytössä, ei auta. En enempää avaudu tästä.

Vierailija
7/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yöllä töissä, en vain pysynyt hereillä, uni tuli väkisin enkä kyennyt 3 tuntiin työntekoon. Jos saa päivällä olla ja muistaa yöllä nukkua 7-8 tuntia niin ei väsytä töissä eikä töiden jälkeen.

Vierailija
8/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin nokoset työpäivän jälkeen on oikein mukavat ja otan sellaiset aina kun se on vain mahdollista. Pakkoa lepäämiseen ei ole, mutta se on vain niin mukavaaa nukkua.  Pyrin nukkumaan vähintään 12 h vuorokaudessa työviikkoina. Jää hyvin rahaa säästöön ja on töissä virkeänä. Lomaviikkoina pärjään 4-6 tunnin unilla.

Vierailija
9/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitää, siivoomas oon

Vierailija
10/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei ole mahdollisuutta valita: kaupassa pitää käydä, ruokaa pitää laittaa, viedä koira ulos, jaksoi tai ei.

Silti, edelleen on muistissa se talvi, kun esikoinen oli eskarissa ja nuorempi päiväkodissa ja työpäivän jälkeen piti noukkia molemmat mukaan eri paikoista, kävellä kahden väsyneen kanssa kotiin, pahimmillaan käydä koko porukalla kaupassa ja sitten vasta ruuanlaittoon. Sen jälkeen kaikki tuntuu kevyeltä. 

Vierailija
11/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin, kun olen ollut puhelinpäivystyksessä. Tauotonta (tai on kuuden sekunnin tauko puheluiden välillä) puhumista monta tuntia, niin sen jälkeen ei jaksa mitään. Eikä varsinkaan puhua.

Vierailija
12/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Lapset kotiin päivähoidosta, ruoka pöytään. Mies tulee töistä ja minä lähden salille tai lenkille. Toki miehelläkin on oma vuoronsa sitten harrastaa. Se, joka on kotona hoitaa sitte pyykit, tiskit yms.

Ja illalla lasten mentyä nukkumaan kuhertelua miehen kanssa. Kun harrastaa liikuntaa, jaksaa.

Vierailija
13/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Lepään töissä jo koko vuoron.

Sos.alan laitossektori

Vierailija
14/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut ihanaa kun voi käyttää työmatkoihin menneen tunnin oman kunnon kohottamiseen. Puolen tunnin lenkki + jumppa on kyllä antanut virtaa!

Sama täällä. Ihan mahtavaa. Aamulla saa nukkua 1,5 tuntia kauemmin ja työpäivän jälkeen pääsee heti lenkille.

Vierailija
15/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy. Olen töiden jälkeen aivan poikki ja lauantaikin kuluu levätessä. T. Vakaope

Vierailija
16/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etätyöaikaan ei tarvitse levätä töiden jälkeen. Muuten monesti otan 20min tirsat heti kun tulen kotiin, sen jälkeen ruuanlaittoa /liikuntaa, mitä milloinkin. Nyt saan aamuisin aloittaa työt juuri herättyäni, eli nukun puolitoistatuntia pidempään aamuisin kuin normaalisti. Vaikuttaa iltapäiviin selkeästi.

Vierailija
17/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan veitsenterällä mennään, hyvä jos töissä jaksaa olla. Tulosta on tultava. Uniongelmia johon on monet konstit käytössä, ei auta. En enempää avaudu tästä.

Lisään vielä että toki teen ruoan ym kotityöt töiden jälkeen vaikka väsyttää.

Vierailija
18/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teitä väsyttää niin paljon?

Vierailija
19/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen töihin lepäämään.

- Viiden lapsen äiti

Vierailija
20/59 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on sisäilmaongelma ja olen luultavasti siitä johtuen aivan rättiväsynyt kun tulen töistä kotiin. Nyt kun olen tehnyt etänä niin ei mitään ongelmaa tämän suhteen. Lähden heti työpäivän jälkeen lenkille ja siitä suihkuun ja ruoan laittoon. En tarvitse lepohetkeä välissä. Töitä teen tismalleen saman verran kotona ja työpaikalla. Tiedän tämän koska minulla on selkeät asiat mitkä pitää aina päivässä saada tehtyä olin sitten toimistolla tai kotona. Työmatkakin on vain 1km joten sekään ei ole syynä väsymykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme