Mikä on paras hedelmä?
Kommentit (247)
Hedelmän makeus riippuu sen laadusta eli paljonko se on saanut mineraaleja ja paljonko siinä on sokereita. Tuossa taulukkoarvoja brix-lukemista:
https://i.pinimg.com/originals/d4/77/78/d47778eef1b2147e236cecfec59fe2f…
Kypsä aprikoosi. Olin kerran Kreikassa niiden sesonkiaikaan, voi että olivat hyviä. Appelsiini oli ennen suosikkini, kunnes huomasin, että se aiheuttaa minulle migreenin.
Kumkvatti. Voittaa sadan metrin juoksun, tekee muusit, vie roskat ulos ja tietää ja osaa kaiken. Yksikertaisesti: kumkvattia parempaa ei ole.
Tämän talven ykkönen oli Orri mandariinit
Muuten pidän banaaneista, passionhedelmistä, granaattiomenista
Ei ainakaan etelän hedelmät, jotka tulee Suomeen ihan tilaamatta.
Sitruuna on maapallon paras De Facto hedelmä. Sitruunaa ei miellytetä parhaaksi hedelmäksi koska herra George Bush on limonero ja omistaa maapallomme alkukantaisimman sitruunan siemenen josta kasvaa pikeita sitruunoja ja ne ovat makeita.
En ymmärrä miksi palstalla vihataan kuin nähdään asioita maapallon parhaimpina mutta palstan systeemi voi kruunata keskusteluja mutta niihin ei saa tulla sisältöä vihan mielen mukana.
Mitä enemmän miellytte vihaan, sitä kovemmin itse saatana tulee rakastamaan vihaa. George Bush ei ole siemenestään jakanut sellaisenaan hedelmiään koska niitä ollaan yritetty vihata muukalaisuudella.
Paratiisin Elämän Puun hedelmä.
Naisen jalkovälistä löytyy se paras
parhaat: appelsiini, persikka, kirsikka, passionhedelmä
en välitä erikoisemmin, vaikka joskus syönkin: vesimeloni
hunajameloni on taas hyvää
Appelsiini on paras kun se on hyvä. Harvoin mutta ne paksukuoriset on valmiita syötäväksi.
Banaani, ananas ja päärynä. Aika lailla varmaan tuossa järjestyksessäkin.
Päärynä. Ei liian makea eikä liian mössöinen.