Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
121/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma et haluut mennä baariin ton näkösenä, kato vaikka "suskia" siinä on tyyliä toisin kuin sussa, sä olet säälittävä hrua.

Vierailija
122/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule koskaan saamaan minua parempaa miestä, eikä ainua kukaan muu katselisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja kokemuksia kuin edelläkertoneilla

Vierailija
124/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun ongelma!

Vierailija
125/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kestä se!

Vierailija
126/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyristelen parhaillaan irti narsistisen esimiehen alaisuudesta ja moni ketjun sanonnoista on viime aikoina tulleet tutuiksi. Hänen suosikkisanontojaan on "vihaan mikromanagerointia enkä siksi harrasta sitä". Ei varmaan yllätä ketään että hän ei muuta teekään kuin mikromanageroi. Hän antaa minulle vapauden valita, miten jonkun asian teen, ja sitten lopuksi saan huudot että "eihän tämän näin pitänyt mennä" kun en tehnyt hänen mielen mukaan.

Joudun tekemään asioita uudestaan ja uudestaan, koska työn jälki ei kelpaa hänelle. Lopulta saan palautetta siitä kun hommat ei etene.

Hän on haukkunut minut pystyyn virheistä, jotka hän itse on tehnyt. Kun huomautan, että hänhän teki asian ihan itse, niin saan vastaukseksi mykkäkoulua tai lisää haukkuja. Hän myös haukkuu minua muille.

Pahinta tässä on se, kun välillä itsekin uskon jo siihen, että olen laiska, tyhmä ja aikaansaamaton ihminen, joka on täysin kädestäpidettävä ja arvoton. On rankkaa yrittää vakuuttaa itselleen, että ei tämä johdu minusta ja että olen hyvä työssäni.

Vierailija
127/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit ite, en oo koskaan sanonut niin!

Vierailija
128/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo tyytyväinen sun tyänjälkeen. Tee uudestaan, huolellisemmin.

Vierailija
129/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa....

Vierailija
130/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviöhoitaja pilasi huuleni. Niinpä tietysti. Olisi tietysti voinut olla omaakin harkintakykyä useammassakin käänteessä .

Vierailija
131/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä milloin voin taas alkaa luottaa suhun, sun pitää tehä töitä sen eteen. (puolisen vuotta sen jälkeen kun hän oli pettänyt mua...)

Vierailija
132/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyristelen parhaillaan irti narsistisen esimiehen alaisuudesta ja moni ketjun sanonnoista on viime aikoina tulleet tutuiksi. Hänen suosikkisanontojaan on "vihaan mikromanagerointia enkä siksi harrasta sitä". Ei varmaan yllätä ketään että hän ei muuta teekään kuin mikromanageroi. Hän antaa minulle vapauden valita, miten jonkun asian teen, ja sitten lopuksi saan huudot että "eihän tämän näin pitänyt mennä" kun en tehnyt hänen mielen mukaan.

Joudun tekemään asioita uudestaan ja uudestaan, koska työn jälki ei kelpaa hänelle. Lopulta saan palautetta siitä kun hommat ei etene.

Hän on haukkunut minut pystyyn virheistä, jotka hän itse on tehnyt. Kun huomautan, että hänhän teki asian ihan itse, niin saan vastaukseksi mykkäkoulua tai lisää haukkuja. Hän myös haukkuu minua muille.

Pahinta tässä on se, kun välillä itsekin uskon jo siihen, että olen laiska, tyhmä ja aikaansaamaton ihminen, joka on täysin kädestäpidettävä ja arvoton. On rankkaa yrittää vakuuttaa itselleen, että ei tämä johdu minusta ja että olen hyvä työssäni.

Kuulosta niiiiin tutulta! Samanlainen pomo painoi vuodessa itsetuntoni niin alas että töihin mennessä halusin ajaa pyöräni junan alle melkein joka päivä. Aina oli vääränlaista, väärin tehty, väärin ymmärretty väärä väärä väärä. Kerran junassa istuessani sain toiselta työkaverilta sähköpostin jossa kehuttiin työni jälkeä firman muille työntekijöille, olin purskahtaa itkuun julkisella paikalla kun oli ekat kehut kuukausiin ja eihän tämmöinen tyhmä idiootti voi ikinä saada aikaan mitään oikein tehtyä tai kehuttavan arvoista.

Niiin paljon voimia ja toivottavasti pääset vielä terveeseen työpaikkaan!

Vierailija
133/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Martan mies Martti (nimet keksitty) osoitti joka virhettä mitä Martta äitinä teki vaikka Martti ei vaivautunut itse kasvattamaan lastaan, huvittavaa seura näitä virheitä joista osoitti, kun itse nosti hanskassa koko isyyllisyydensä velvoitteista jo kun Martan lapset oli pieniä, näki ehkä kerranvuodessa ehkä kerran kuukaudessa mutta kun Martta ei kasvattanut oikein lapsia oli Martta hirviö! Martta oli siis yksin ja kuunteli kuinka huono äiti hän on.

Eikä se Martille riittänyt vaan piti sabotoida koko Martan elämä mitä ilkeimmillä tempuilla, tunsihan Martti mp järjestön.

Jatketaanko?

Vierailija
134/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sinä olet lapsellinen". Sanoi,kun asiat eivät menneet hänen pillin mukaan.

Vierailija
135/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä ookaan koskaa sanonut etten olisi huomionhakuinen/paha/ilkeä jne...

Ihan kuin se poistaisi narskusta nuo tefloninlailla kun vaan myöntää ne.

Narsisti myöntääkin suoraan olevansa aina ja jopa ylpeilee ilkeydellään. Siitä ne tunnistaa.

Vierailija
136/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot alfa ja sä oot beta :) Ihmiset täytyy käsittää oma tasonsa.

Niin klassista narsistisuutta.

Vierailija
137/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä ookaan koskaa sanonut etten olisi huomionhakuinen/paha/ilkeä jne...

Ihan kuin se poistaisi narskusta nuo tefloninlailla kun vaan myöntää ne.

Narsisti myöntääkin suoraan olevansa aina ja jopa ylpeilee ilkeydellään. Siitä ne tunnistaa.

Tämä. Tuntemani narsistin kommentti olikin "Jos se mitä olen määritetään narsistiksi, kannan sen määreen ylpeydellä."

Vierailija
138/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

revikstimisaatiota on se sana jota haetaan kun mietitään miksi ihminen palaa uudestaan samaan kaavaan tämä ei siis ole narskun sanonta vaan selitys.

Tsemppiä kaikille tänne kirjoitteleville!

Vierailija
139/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukku haavaa tee.

Vierailija
140/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn mitä seuraisi, jos mies- ja naisnarsisti päätyisivät saman katon alle asumaan? Mikä lopputulos?