Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
- Sinä ylireagoit, kun toinen alkaa itkeä sen jälkeen kun narsisti on vihaisena sättinyt ja arvostellut kaikki toisen tekemiset sitten viime näkemän.
Vierailija kirjoitti:
- Sinä ylireagoit, kun toinen alkaa itkeä sen jälkeen kun narsisti on vihaisena sättinyt ja arvostellut kaikki toisen tekemiset sitten viime näkemän.
Ylireagointia tai manipulointiyritys!
Kun on todellisuudessa saanut potkut, selittää miten teki kaikkensa ja työpaikka lopetettiin.
Työ saattaa hyvinkin olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole niin hyvä kuin luulet. Olet susi lampaan vaatteissa. Sinussa asuu demonisisia voimia..
Joo, minäkin kuulin usein siitä, etten ole niin hyvä kuin luulen.
Ap - kiitostästä ketjusta! Tämä nostaa esiin monta traumaattista muistoa ihan toisella tavalla mitä muut aiheeseen liittyvät ketjut. Terapeuttista!
Täältä myös kiitokset aplle. Tulee ihan fyysisesti paha olo kun lukee samankaltaisia kommentteja mitä itse kuunteli vuosikaudet pitäen niitä hetkittäin jopa normaalina.
"Voisit aloittaa pyytämällä anteeksi"
Joka riidassa, jostain syystä minä olin aina se joka pyysi anteeksi.
"Minä kun en tee koskaan virheitä! Te kaikki muut teette senkin edestä, eikä teidän homma ole aivokirurgiaa!!!"
Näin meille huusi töissä 50-ikäinen naispuolinen asiakaspalvelun narsistipomo, hänellä oli parempaa tekemistä työajalla kuten nettikaupoista vaatteiden ja huonekalujen katselemiset ja ostamiset, ja laittoi someen itseihailevia kirjoituksia siitä miksi kaikki alaisensa pitävät häntä täydellisenä esimiehenä!!!!! :(((
Puistattaa vieläkin kun muistelen, onneksi sai potkut vuosia sitten.
”Ketäs kävit panemassa?” (avokilta vakio,kun tuo ei kestojärkytykseltä juolahda edes mieleen)
Näin minulle on sanottu:
Katso nyt itseäsi peilistä. Mitä sieltä katsoo? Ryppyinen parhaat päivänsä nähnyt nainen. Saisit olla kiitollinen siitä, että olen sinun kanssasi. Moni muu ei olisi kun tietäisi millainen olet ihmisenä. Ulkonäköäkään kun sinulla ei enää ole.
"Mä olen saanut ihmisen tekemään itsemurhan", ja tähän kylmä ja laskelmoiva, ylpeä ilme perään.
"Miksi mun pitäisi tehdä jotain v*tun kotitöitä, kotityöt on tavisten hommaa!" Ex oli itsekin ihan tavis, usein kyllä kuvitteli olevansa suurenkin luokan muusikko, ja keksi tarinoita siitä miten on esiintynyt mm. McCoyn ja kumppanien kanssa... 😂
Miksi sinä et kunnioita minua?!?!?!??!
Vierailija kirjoitti:
Kun on todellisuudessa saanut potkut, selittää miten teki kaikkensa ja työpaikka lopetettiin.
Työ saattaa hyvinkin olla olemassa.
Työpaikka antoi potkut, mutta ne oli väärässä ja pomo oli täysi idiootti joka luuli että sillä on valtaa antaa potkut. Irtisanoi mut kun en vapaa-ajalla JA lomapäivänä vastannut puhelimeen kun olin humalassa kapakassa ja mulla oli siihen oikeus. Siis miten ne kehtaa, mua on nyt kohdeltu väärin.
Voi että kun haluaisin tietää miten tarina oikeasti meni :D Samalle sankarille tuli avioero kun vaimo ei halunnut lapsia (totuus: mies oli kovaa vauhtia alkoholisoituva sarjapettäjä joka kohteli vaimoaan kuin tiskirättiä ja levitti vaimosta valeita, kuten vaikka tuon avioero+lapsettomuushuhun)
Vierailija kirjoitti:
En ole sanonut noin. Nyt sinä ylireagoit. Muistat väärin. Mistä oikein puhut? (gaslighting)
Jatkuva vatkaaminen siitä, että olin viimeksi sanonut ihan toisin. Jatkuva kuulustelu ja valehtelijaksi epäily. Ei, sehän on jo päätetty että valehtelen ja petkutan. Silti lähes mahdotonta tuollaisen hullun kynsistä poiskaan päästä!
Luulin että oot erilainen, mutta oot samanlainen typerys kuin muutkin!
Taasko sulle pitää vääntää tää asia rautalangasta? Kuin alhainen äo pitää olla ettei kerrasta opi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole niin hyvä kuin luulet. Olet susi lampaan vaatteissa. Sinussa asuu demonisisia voimia..
Joo, minäkin kuulin usein siitä, etten ole niin hyvä kuin luulen.
Ap - kiitostästä ketjusta! Tämä nostaa esiin monta traumaattista muistoa ihan toisella tavalla mitä muut aiheeseen liittyvät ketjut. Terapeuttista!
Täältä myös kiitokset aplle. Tulee ihan fyysisesti paha olo kun lukee samankaltaisia kommentteja mitä itse kuunteli vuosikaudet pitäen niitä hetkittäin jopa normaalina.
Sama täällä. Ihan paha olo nousee. Ihan rinnasta puristaa. Tämä ketju havainnollistaa sitä todellisuutta niin konkreettisesti. Olin jo unohtanut, mutta nämä lauseet räjähtävät silmille. Ne muistuttavat siitä omasta häpeästä ja siitä, miten itse yritti nostaa itsensä niskasta ylös päästäkseen tilanteen yläpuolelle.
Kenenkään ei kuuluisi käyttää tällaista kieltä, kuin tässä ketjussa on esitetty. Eikä kenellekään kuulu näitä asioita sanoa, oli toinen millainen tahansa.
Miehiäkö oot lähdössä taas iskemään kun noin pynttäydyt??
En uhraa omaa rakkauttani suhun koska sä et osaa sitä arvostaa. Annan ehkä rakkauden jollekkin toiselle, sua upeammalle naiselle, joka sen ansaitsee.
Sinä se et osaa puhua englantia, puhut kuin Kimi Räikkönen. Näin sitä englantia puhutaan oikeaoppisesti. (Kyse maisteritason ihmisestä...)