Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Jos vain joskus kuuntelisit...
Jos vain joskus ajattelisit...
Jos vain joskus rakastaisit enemmän...
Kaikki olisi toisin.
Jätän sut! (erolla uhkailu toistuvin väliajoin)
"Olen mitä olen, ota tai jätä!" Exäni aina hoki..
Mikä kaikkia elämäni naisia vaivaa? Kaikilla on joku mt-ongelma. Miks teidän pitää vuorotellen kiusata minua?
hyvät naiset arvostaa miehiä, sunkaltaiset feministit ois hirtetty noitana keskiajalla
Kaikista naisista jotka olivat minusta kiinnostuneita, valitsin sinut. Älä aiheuta pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Hirviöhoitaja pilasi huuleni. Niinpä tietysti. Olisi tietysti voinut olla omaakin harkintakykyä useammassakin käänteessä .
Kampaajille on tuttu : tee tämmöset hiukset! Ai mut eihän näistä tullukkaan yhtään___!
No ei tullut ei kun hiuslaatusi oli eri, oli vähemmän hiuksia ja toisenlainen naamakin. Sitten puhutaan kakkaa kampaajasta.
Exälläni oli isommat rinnat kuin sinulla.
Narsisti myös kuvittelee olevansa ylivertaisen älykäs. Niin älykäs, että on vain oikein, että hän käyttäytyy muita kohtaan ylimielisesti, alentavasti ja halveksuu avoimesti. Tyhmät ihmiset katsos eivät voi tajuta hänen tuskaansa siitä, kun joutuu tuhlaamaan älykkyyttään idiootteihin :D. Hän ei voi olla ystävällinen ja asiallinen, koska kärsii niin kovasti muiden tyhmyydestä.
-jos me erotaan niin sinua ei huoli kukaan..
-meidän pitää keskustella (tätä seurasi aina koruton inventaario minun "puutteistani".)
Vierailija kirjoitti:
Hän on vain ystäväni ;)
Tämä on hyvä! Ja jumalauta näitä ”ystäviä” riitti!
Arvostan enemmän muodokkaampia naisia (ja sitten huono itsetuntoinen nainen juoksee leikkaukseen muovaamaan itselleen suuremmat rinnat)
Vierailija kirjoitti:
-jos me erotaan niin sinua ei huoli kukaan..
-meidän pitää keskustella (tätä seurasi aina koruton inventaario minun "puutteistani".)
Tai 'jos erotaan sut huolii vain vanha ja tyhmä mies'
En voi ymmärtää miten voit pitää tästä. Kertoo paljon sinusta ihmisenä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut naiset on kauniimpia ja parempia sängyssä kun sä.
Mulla repeis pokka ja räjähtäisin täysillä röhönauruun, jos joku sanois mulle noin... :oD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon!
(Pani kiinalaisia prostituoituja.)
Onko Vaasasta?
Ei vaan Seinäjoelta.
Ihan klassisia narsistin sutjautuksia ketju täynnä