Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Ihmiset ottaa narsistien puolen yleensä, mikä on rampauttavaa koko yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Yksi narsistien maneeri netissä on valehdella vihaamastaan henkilöstä niin paljon, että valehtelun kohteen koko aika menisi niiden valheiden kumoamiseen. Narsisti voittaa kieroudellaan ja sillä, että on valmis valehtelemaan joka asiasta.
Sitä tekstiä ja puhetta tulee jatkuvalla syötöllä. Tuo on seko. Hullu. Narsisti. Mee vit uun. Jne.
Mä vihaan sua. Tuntemattomasta. Ei taustatietoja.
Tätä tulet h..ra vielä katumaan. No, löysitkö panokaveria kaupasta. Minä kerron vanhemmillesi minkälainen h..ra heidän lapsensa on. Heti kun astun ovesta, löytyy miljoona paremman näköistä kuin sinä. Olet puoli tuntia myöhässä, etkö malttanut lopettaa p..lun jakoa.
- Jaa, paholaisen lukua tarjoaa viestin numerosarjaksi.. 666
Vierailija kirjoitti:
miks sun piti taas alottaa tää riitely?
Ja näissä tilanteissa, hän on ainoa joka on aloittanut riidan, ja pitää sitä keksin käsin hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sä tän aiheutit.
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi narsistien maneeri netissä on valehdella vihaamastaan henkilöstä niin paljon, että valehtelun kohteen koko aika menisi niiden valheiden kumoamiseen. Narsisti voittaa kieroudellaan ja sillä, että on valmis valehtelemaan joka asiasta.
Sitä tekstiä ja puhetta tulee jatkuvalla syötöllä. Tuo on seko. Hullu. Narsisti. Mee vit uun. Jne.
Onpa outoa. Missä olet tehnyt havaintoja tuollaisista?
"Etsi sitten itsellesi parempi mies jos en kelpaa". Tätä lausetta käytti kun otti itse minusta etäisyyttä ja ghoustasi sekä ei vastannut viesteihin. Kun sitten kyselin perään että mikä nyt on niin suuttui.
"En ole sanonut noin"
"Mikä SUA vaivaa"
"Puhukaa vaan paskaa ku te muut ootte niin täydellisiä!"
Narsistin tehtyä väärin riidan alkuperäinen syy johdatellaan pois ja aletaan syyttämään sua huonosta käytöksestä tai jostain vanhasta asiasta, vaikka narsisti on se joka töppäs.
Ja jos nyt kerran haluat erota , siitä vaan , lapsias et tuu näkemään enää ikinä . Oot niiiiin stnan tyhmä ja rumakin vielä .
Kaasuvalotus käynnistyy narskulla kun on ahtaalla.
-Jo se, että käyttää sanoja kuten esim. sadisti.
-Haukkuu kaikki entiset työkamut n-sanalla (jotka on usein vaihtunut)
- älä taas viitsi
-ei hyväksy ei-sanaa (haukkuu, jos vastaa ettei osaa)
- kaiken teet taas niin vaikeasti
-mähän kerroin jo tästä (gaslight)
S*eksillä ja rakkaudella ei ole mitään tekemistä keskenään, sanovat
Minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Kun jää kiinni tai tajuaa et on väärässä/syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Kun jää kiinni tai tajuaa et on väärässä/syyllinen.
Silloin alkaa loputon tarinointi ja sivuraiteille vienti. Jos mikään muu ei auta niin pakenee paikalta eikä puhu eli ns stonewalling-tekniikka. Tätä näkee myös somessa.
Äitini on narsisti ja aina kun hän käyttäytyi huonosti siirsi hän huomion minuun sanomalla esim eikö sua yhtään hävetä. Eiköhän se häpeä pitäisi olla jossain muualla. Mistään hän ei koskaan ottanut mitään vastuuta, ei niin mistään.
Kun kumppani on etääntymässä: "Lähdetään yhessä reissuun! Mä oon kasvanu ja muuttunut niin paljon (koska HARKITSI käyvänsä terapiassa), sun täytyy oppia tuntemaan mut uudestaan!" Valitettavasti ei mennyt enää läpi. Ja neljän tunnin kuluttua tämän valaistuneen muutoksen julistamisesta oltiin taas tutussa kaavassa. Olimme käyneet perheneuvojalla - nämä tapaamiset olivat jälkeenpäin ajateltuna hyvin mielenkiintoisia ja silmiä avaavia - yks kerta hän pokkana alkoi luetella itse tekemiään asioita minun tekoinani ja kertoi minun kokemukseni omanaan. Suomen suurin uhri äänessä.. Toisella käynnillä ilmaisin huolta hänen terveydestään, onko seurannut lääkärin neuvoja, syökö kunnolla jne. Mies tärisee raivosta ja parkuu, kuinka häneltä ei voida vaatia täydellisyyttä.
Kyllä me ollaan sinua paljon enemmän autettu kuin sinä meitä. Hyväksikäyttäjät narsistit. Perustelut puuttuu AINA.