Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
1081/1093 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun exä oli narsku"

Vierailija
1082/1093 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun exä oli narsku"

Tämä niin vahvasti. Kaikkien exät on aina narsisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1093 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun exä oli narsku"

Tämä niin vahvasti. Kaikkien exät on aina narsisteja.

Miehet ovat helposti itsekkäämpiä, mutta eivät kaikki tosiaan narsisteja ole, vaikka omaisivat narsistisia piirteitä. Nykyaika kannustaa narsistiseen käytökseen.

Vierailija
1084/1093 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Narcissist's Prayer (by Dayna Craig) 

That didn't happen.

And if it did, it wasn't that bad.

And if it was, that's not a big deal.

And if it is, that's not my fault.

And if it was, I didn't mean it.

And if I did, you deserved it.

Narsistin rukous (Dayna Craig) 

Se ei tapahtunut.

Ja jos tapahtui, ei se ollut niin paha.

Ja jos se oli, ei se ole suuri juttu.

Ja jos se on, ei se ole minun syyni.

Ja jos se oli, en tarkoittanut sitä.

Ja jos tarkoitin, ansaitsit sen.

Vierailija
1085/1093 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä halusi parisuhdeterapiaan, käynti kesti vain sen yhden kerran. Psykologin ilme oli näkemisen arvoinen, kun exä alkoi huutamaan ja esittämään minusta väitteitä, jotka eivät pitäneet paikkaansa. Minä jouduin maksamaan käyntimaksun, kun hänen mukaansa minun vaatimuksesta käytiin em. terapiassa, vaikka exä oli ajan tuonne varannut. Psykologi sanoi minulle sitten sivumennen exän huomaamatta, että suosittelen eroa välittömästi tuosta ihmisestä, ei ole ihan normaalikäytöstä. Esällä oli tapana tehdä "katoamistemppuja" ihan viikolla ja viikonloppuisin. Piti minua vainoharhaisena, kun kyselin missä oikein ollut, kun ei ole vastannut yhteydenottopyyntöihin. Asuttiin tuolloin yhdessä. Kaupassa kassajonossa lähti raivoten pois, kun jono oli liian pitkä, eli maksatti kaikki kauppaostokset minulla. Maksoi omia laskujaan asuntolainatililtä. kun jäi kiinni niin raivosi, että oli minun syyni. Varasti tavaroitani ja lainasi vaatteitani, kun ei itse viitsinyt pyykätä vaatteitaan. Loppuvaiheessa en enään pessyt hänen vaatteitaan. Koskaan ei siivonnut, pyykännyt, tehnyt ruokaa, saati ulkoiluttanut koiraa. Eron jälkeen koirasta tuli yllättäen tärkeä. Kävi jatkuvasti vieraissa ja syytti minua tästä asiasta. Pokasi omalta duunipaikaltaan naimisissa olevan esimiehensä. Kun jäi kiinni, niin ilmoitti minun skitsoilevan. Osti minulta auton ja ei halunnut kauppakirjoja, kun piti sitä epäluottamuksen osoituksena ja jätti luonnollisesti maksamatta auton lyhennykset. Varasti koirani itselleen ja vaati maksamaan ell-laskut. Pistin välit poikki tuohon tyyppiin. Tiettävästi jatkanut tuota toimintaansa tämänkin jälkeen. Toivottavasti palaa helvetissä tai joku aiheuttaa hänelle pahemmat vahingot.

Vierailija
1086/1093 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti pyytää sulta palveluksia, jotta saa sut puolelleen.

Tätä ohjetta on noudattanut useaan. https://www.voice.fi/suhteet/a-208736

"

Uskalla pyytää palveluksia

Pyydä ihmisiä tekemään sinulle jokin pieni palvelus. Tätä kutsutaan Benjamin Franklin -efektiksi. Voit sanoa vaikkapa voisitko antaa suolan, kiitos. Toisen osapuolen alitajuntainen mieli sanoo, että hän pitää sinusta, koska hän tekee sinulle palveluksen."

Vierailija
1087/1093 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tiedä kuka mä oon!

Kukaan ei välitä susta.

ym.

Vierailija
1088/1093 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilön nimen toistaminen kolme kertaa peräkkäin. Esimerkiksi Jaana, Jaana, Jaana.

Ei pidä paikkaansa

Vierailija
1089/1093 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olit täysin mitätön, kun tapasin sut. On minun ansiotani että olet nyt tässä.

Tämä. Päälle vielä muistuttelu siitä kuinka surkeita valintoja olen tehnyt, kuinka huono olen ylipäätään miettimään ja hoitamaan mitään, kuinka paljon huonompi ja tyhmempi kuin hän, joka minut on säälistä pelastanut. Kuinka mun tulisi olla vain kiitollinen. Myös "luulin sua vähän älykkäämmäksi/ahkerammaksi/sivistyneemmäksi/kypsemmäksi", tai "ei mua kiinnostanut sussa muu kuin sun helppous", kun tulee puheeksi miksi edes kiinnostui minusta. Näiden jälkeen kaasuvalotusta, mielistelyä ja manipulointia, etten lähde menemään.

Vierailija
1090/1093 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"et saa uutta vuittonia nyt heti"

" en vie sua dubaihin shoppaileen"

"en maksa sun lihomista ja sohvalla makaamista"

Vierailija
1091/1093 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin lempisanonta voi olla hiljaisuus, ei sano mitään. Paitsi mököttää tai on negat.

Joo tämä. Exä alleviivasi hiljaisuudella sitä kuinka typerä kysymykseni on. Oli kuin ei olisi kuullutkaan, hymyillen vain teki muka jotain tärkeämpää tai järkevämpää. Myös kyllästynyt huokailu oli yksi lempikommenteistaan. Tarkoituksena oli tietenkin aiheuttaa epävarmuutta minussa, jos hermostuin, hän riemastui.

Vierailija
1092/1093 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärrät varmaan että on kyllä vaikeeta elää tuollaisen mielihäiriöisen kanssa"

"Tajuathan, että mullahan olisi vientiä, mutta oon nyt sun kanssa kun oon luvannut."

"Olisit kiitollinen, et olisi mitään ilman minua"

"Sä oot kyllä joku autisti"

"Sä olit vielä tavatessamme hyvännäköinen"

"Sun työ on aika surkuhupaisaa"

"Ex oli ihailtavan menestynyt"

"Huomasitko että veljesi vihjaili että ne kaikki häpeää sua"

"Nolottaa olla sun kanssa missään"

"Sun pitäisi hankkia parempi kaveripiiri, sun kaverit on ihan luusereita"

"Etkö ole lukenut tästäkään"

"Ymmärrän että oot kateellinen/katkera mulle, älynlahjoja ei ole jaettu kaikille"

"Etkö ole vieläkään saanut ruokaa valmiiksi"

"Miten jollekin voi olla yksinkertainen asia noin vaikeaa"

Vierailija
1093/1093 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ymmärrät varmaan että on kyllä vaikeeta elää tuollaisen mielihäiriöisen kanssa"

"Tajuathan, että mullahan olisi vientiä, mutta oon nyt sun kanssa kun oon luvannut."

"Olisit kiitollinen, et olisi mitään ilman minua"

"Sä oot kyllä joku autisti"

"Sä olit vielä tavatessamme hyvännäköinen"

"Sun työ on aika surkuhupaisaa"

"Ex oli ihailtavan menestynyt"

"Huomasitko että veljesi vihjaili että ne kaikki häpeää sua"

"Nolottaa olla sun kanssa missään"

"Sun pitäisi hankkia parempi kaveripiiri, sun kaverit on ihan luusereita"

"Etkö ole lukenut tästäkään"

"Ymmärrän että oot kateellinen/katkera mulle, älynlahjoja ei ole jaettu kaikille"

"Etkö ole vieläkään saanut ruokaa valmiiksi"

"Miten jollekin voi olla yksinkertainen asia noin vaikeaa"

:'(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi