Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
581/1093 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2abe0dba-e772-4a59-97a9-905fe8f82131

”Vainoan loppuelämänne ajan” – Rankoista rikoksista tuomittu teki neljän lapsen äidin elämästä kauhuntäyteistä piinaa.

Erittäin suurella todennäköisyydellä narsisti kyseessä.

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin antisosiaalinen persoonallisuushäiriö?

Ei ole wama kuin narsistinenpersoonallusuushäiriö, vaikka paljon narsistisia pirteitä onkin

Olen kuullut. Narsismi on silti vaarallisin mielisairaus maailmassa. Toivottavasti tulevaisuudessa psykoottiset ja riehuvat narsistit voidaan toimittaa pakkohoitoon.

Ei ole se on persoonallisuushäiriö ei mielisairaus.

Sen kanssa voi oppia elämään, minulla on suvussa tällainen on käynyt terapiat ja muut ei tahdo pahaa vaan on silti noita piirteitä jotka ilmaantuu tietyissä asioissa ne osaa kyllä tarvittaessa sivuuttaa pidempää ei jaksa.

Silloin se on vaarallista jo sitä ei hoida eikä itse ymmärrä tällainen olevansa.

Montako narsistia on saatu joskus hoidettua? Tai saatu edes hoitoon? Taitaa olla aika pieni määrä.

Kätevintä olisi narsistien pakkohoito. Jos psykoosipotilas riehuu väkivaltaisesti, hänet viedään hoitoon, ja aivan samalla tavalla psykoottisesti riehuva narsisti voidaan toimittaa pakkohoitoon ja psykiatrisen avun piiriin. Tulee halvemmaksikin kuin narsistien uhrien psykiatrinen hoito. Narsismi on persoonallisuushäiriönäkin paljon vaarallisempi toisille ihmisille kuin mielisairaudet.

Useinhan tuo ilmenee terapiassa se narsismi, harvempi narsisti näkee itsessään virheitä, eli luultavasti jos epäilet että olet narsisti tuskin olet.

Minusta pakkoterapia ja testit olisi kaikille kannattava pakko. Ihan sieltä koulusta alkaen.

Vierailija
582/1093 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on narsistin uhreja jotka ovat oppineet käytömallit olematta itse kuitenkaan narsisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1093 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosipotilaat toimitetaan yleensä hoitoon, ja aivan sama voitaisiin tehdä psykoottisesti riehuville narsisteille, joiden uhrien mielenterveystyö maksaa varmaan useita miljoonia vuosittain.

Narsisti ei kenties aina tapa, mutta tuhoaa sitäkin tehokkaammin.

Totaa no nyt on käsitteet väärät narsisti saattaa ajaa itsem.urhaan harvempi tappaa.

Puhut nyt psykopatiasta tai sosiopatiasta.

Narsismiin tosiaan liittyy usein myös psykopatiaa ja sosiopatiaa. Narsismia vaarallisempaa mielisairautta ei ole.

Vierailija
584/1093 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Vainoan loppuelämänne ajan” – Rankoista rikoksista tuomittu teki neljän lapsen äidin elämästä kauhuntäyteistä piinaa.

Ei ole wama kuin narsistinenpersoonallusuushäiriö, vaikka paljon narsistisia pirteitä onkin

Olen kuullut. Narsismi on silti vaarallisin mielisairaus maailmassa. Toivottavasti tulevaisuudessa psykoottiset ja riehuvat narsistit voidaan toimittaa pakkohoitoon.

Psykoottisuus ei liity narsismiin ja narsismi ei ole mielisairaus.

Narsisti voi olla psykoottinen ja harhainen kun saa mielisairaudelleen tyypillisen raivokohtauksen. Ja sellaisia kohtauksia narsisti saa säännöllisesti.

Voihan narsistikin saada psykoosin, totta mutta ei liity tuohon persoonallisuushäiriöön silti.

Vierailija
585/1093 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosipotilaat toimitetaan yleensä hoitoon, ja aivan sama voitaisiin tehdä psykoottisesti riehuville narsisteille, joiden uhrien mielenterveystyö maksaa varmaan useita miljoonia vuosittain.

Totaa no nyt on käsitteet väärät narsisti saattaa ajaa itsem.urhaan harvempi tappaa.

Narsismiin tosiaan liittyy usein myös psykopatiaa ja sosiopatiaa. Narsismia vaarallisempaa mielisairautta ei ole.

Väärin. Väärää tietoa levittävää vaarallisempaa ei ole.

Jatka ihmeessä, minä poistun.

Vierailija
586/1093 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja ja skitsofreenikoita on suunnilleen saman verran väestöstä, mutta narsismi on paljon vaarallisempi mielisairaus. Skitsofreniasta voi jopa parantua, narsismista ei koskaan. Narsisti voi olla siis avoimen psykoottinen ja harhainen kun saa mielisairaudelleen tyypillisen raivokohtauksen. Ja niitä narsisti saa säännöllisesti. Eli pakkohoidon kriteerit täyttyvät helposti narsistin seotessa.

Vierailija
587/1093 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoottisuus ei liity narsismiin ja narsismi ei ole mielisairaus.

Narsisti voi olla psykoottinen ja harhainen kun saa mielisairaudelleen tyypillisen raivokohtauksen. Ja sellaisia kohtauksia narsisti saa säännöllisesti.

Voihan narsistikin saada psykoosin, totta mutta ei liity tuohon persoonallisuushäiriöön silti.

Narsisti voi olla siis psykoottinen kun riehuu.

Vierailija
588/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mielisairaus on mielestäsi narsismia vaarallisempi?

Vierailija
589/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa!

Kato nyt mitä sä sait mut tekemään!

Tän sä tuut löytämään edestäsi...

Vierailija
590/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hävettää seurustella tollasen ihmisen kanssa ku sä!"

"Sä et s a a t a n a vastusta mua julkisesti! Heitän sut pihalle jos teet niin!"

"Minna* (hänen ex) ei pannut mulle koskaan vastaan missään asiassa. Ei missään!" (*nimi keksitty)

"Naiset on h u  or u l e i t a."

"V i t t u mikä ämmä."

"Nyrkillä tapettava h u o r a." (vasemmistopoliitikosta)

"Oletko ikinä miettinyt töiden tekemistä?" (kun työttömänä hain töitä)

"Sä vaan yrität iskeä kaikkia miehiä koko ajan." (ei pitänyt paikkaansa, mutta hän itse yritti iskeä kaikkia naisia koko ajan)

Vierailija
591/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sä ylireagoit.

Suhtaudut tähän asiaan liian tunneperäisesti.

Sun kanssa ei kannata puhua mitään, jos kiihdyt.

En ole sanonut mitään tuollaista.

Nuo ovat pelkkiä oletuksia, totuus on aivan muuta.

Oikeasti olen hyvä ja ystävällinen ihminen. Ikävää, ettet näe sitä.

Tämä kaikki on sinun parhaaksesi.

Yritän vain auttaa sua, ja siksi neuvon.

Tiedän nämä asiat paremmin kuin sinä.

Meillä olisi hyvä suhde, jos vain yrittäisit enemmän.

Outoa, että vain sinä näet minussa kritisoitavaa.

Sinä pakotit minut tekemään tämän.

Nyt ihana tunnelma on pilalla sinun takiasi.

Ikävää, ettet hyväksy minua.

En puhu sinulle mitään, koska näet minussa vain vikoja.

Luuletko, että kukaan kestäisi sinunlaistasi naista.

Jätä vain minut, mutta et tule koskaan löytämään näin hyvää miestä.

Kukaan rakastaisi sua niinkuin mä.

Näin ainutlaatuista kuin minä et tule koskaan enää tapaamaan.

Kukaan ei olisi sinun kanssasi kuin pelkästään seksin takia.

Nämä! Hui miten pelottavaa - ihan kuin olisimme saman henkilön kanssa tekemisissä. Kuulostaa just mun ex-narskun suusta tulevalta...

Vierailija
592/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ainakin kuukausi ennenkuin voin puhua sulle seuraavan kerran!! Ja sit ei ees moita. True story.

Vierailija
593/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työyhteisön narsku ulisee jatkuvasti, ettei häntä koskaan kiitetä. Nöyristelemässä ja kiittelemässä pitäisi kaikkien olla kaiken aikaa.

Vierailija
594/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä osa ehkä vähän sekoittaa narsismin ja narsistisen mielialahäiriön. Kaikilla voi olla luonteessa narsismin piirteitä ja osa niistä on jopa ihmiselle hyväksi (hyvä itsetunto, itsevarmuus), mutta tuo mielialahäiriö on se vaarallinen muoto mikä on kehittynyt jostain häiriöstä tai huonoista kokemuksista esimerkiksi lapsuudessa.

Vierailija
595/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nopeat syö hitaat"

Vierailija
596/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko turha vääntää tuosta, onko narsismi sairaus vai ei. On selvää, että narsistinen persoonallisuushäiriö ei ole sairaus, vaan häiriö, jota ei voi parantaa. Narsismi ominaisuutena sen sijaan on jatkumo, jolle jokainen ihminen asettuu johonkin kohtaan. Hyvin narsistiset ihmiset (joilla ei kuitenkaan ole varsinaista narsistista persoonallisuushäiriötä) voivat hyvinkin joutua psykoosiin tai olla vainoharhaisia. On myös voimakkaan narsististisia henkilöitä, jotka eivät välttämättä ole koskaan väkivaltaisia tai pyri murtamaan uhrinsa itsetuntoa vähättelemällä sanoin tai nimittelemällä, vaan päinvastoin aina ylistävät ja kehuvat läheisiään ja kohtelevat heitä pintapuolisen rakastavasti. Teoillaan he sitten kuitenkin murskaavat uhrinsa itsetunnon, esimerkiksi pettämällä parisuhteessa jatkuvasti tai katoamalla näköpiiristä ilman selityksiä.

Narsistisuus ilmenee eri tavoin eri ihmisissä, heidän tavoitteistaankin riippuen, ja olematta persoonallisuushäiriöinen voi voimakkaan narsistinen ihminen saada paljon pahaa aikaan.

Sori OT

Vierailija
597/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On melko turha vääntää tuosta, onko narsismi sairaus vai ei. On selvää, että narsistinen persoonallisuushäiriö ei ole sairaus, vaan häiriö, jota ei voi parantaa.

Ja koska narsismi-mielisairautta ei voida parantaa, on tärkeää valistaa ihmisiä narsistien vaarallisuudesta, ja pohtia myös psykoottisten narsistien pakkohoitoa.

Narsisti ei kenties aina tapa ketään, mutta tuhoaa sitäkin enemmän.

Vierailija
598/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeet syö hitaat.

Vierailija
599/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On melko turha vääntää tuosta, onko narsismi sairaus vai ei. On selvää, että narsistinen persoonallisuushäiriö ei ole sairaus, vaan häiriö, jota ei voi parantaa.

Ja koska narsismi-mielisairautta ei voida parantaa, on tärkeää valistaa ihmisiä narsistien vaarallisuudesta, ja pohtia myös psykoottisten narsistien pakkohoitoa.

Edelleen psykootrisuus ei liiry narsismiin.

Miten toi sun psykoottisuus saataisiin hoidettua, sä olet vaarallinen kun levität tätä valhetta!

Vierailija
600/1093 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei sellainen ihminen ainakaan terve ole, joka väkivaltaisesti riehuu ja räyhää kuten narsistit tekevät perheensä keskuudessa.

oli se sitten parantumaton pään häiriö tai sairaus, niin tervettä sellainen käytös ei tosiaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan