Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
541/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vahingoittaa itseäni kun tajusin että sinä taidatkin olla narsisti.

Eli peilaus, asian kääntö päälaelleen ja piilotettu uhkaus samassa lausessa.

Jep, tuntemani narskun tarinasta osaan heti päätellä, että asia, jonka hän kertoo ikään kuin toisen ihmisen tekona tai ominaisuutena, kertoo hänestä itsestään. Joku on saattanut sanoa suoraan narskulle jostain hänen puutteestaan, vaikkapa härskistä kielenkäytöstä, ja jotta viestin tuottama häpeä ei nujertaisi narskua, se käännetään välittömästi puhujaan itseensä. Ja näin huomauttajasta aletaan levittää juttuja, että "se kyllä osaa puhua törkeitä, ihan nolottaa kuunnella, niin hirveitä ne jutut ovat". 

Vierailija
542/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä kommentit teille tuttuja?

- Minulla menee maine. (muiden ihmisten takia)

- Minut on leimattu. (muiden ihmisten takia)

Ei tule, sillä nuo ovat narsistien uhrien lauseita nimenomaan. Noin tuntee juuri ne uhrit. Narsisti ei pohdi mainettaan.

Narskuthan näitä kunnianloukkaussyytteitä tehtailee jos joku erehtyy olemaan suunnilleen eri mieltä heidän ylhäisyytensä kanssa.

"Otan yhteyttä asianajajaani." Kun toinen tekee saman, se on uhkailua. Tosin uhrin lakimiehen sanomiset ei narsistia kiinnosta.

Viranomaisilla uhkailu ja niiden mukaan repiminen on ihan peruskauraa. Pelottelu. Toiset, ne sairaammat hakee oikeusjuttuja ihan itseään viihdyttääkseen. ”Oikeudessa tavataan!”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja riittäis niin paljon, ja olen tänne jo osan kertonutkin exän tempuista ja jutuista, mutta tää seuraava oli myös aika kulmakarvat nostattava hetki: asuttiin samoilla kulmilla hetken aikaa, ja käytiin samassa baarissa. Kerran eron jälkeen kun satuttiin samaan aikaan baariin, joten menin luonnollisesti istumaan mahdollisimman kauas exästäni. Noh, mitäs ex tekee; kävelee luokseni, rupeaa takomaan nyrkkiään pöytään, ja huutaa niin kovaa keuhkoistaan kun lähtee "*uora!". Vähän taustaa suhteestamme: hän petti, ja itseasiassa oli varattu kun tapasimme (omien sanojensa mukaan oli ollut sinkkuna jo vuoden päivät kun tapasimme, varattuna oleminen paljastui kun suhteemme oli jo päättynyt), lyhyen suhteemme aikana hän myös paljastui väkivaltaiseksi juopoksi. Itse en pettänyt häntä, toki hän siitä syytteli toistuvasti. Eromme jälkeen kuulin, että oli levitellyt naapurustossa että minä petin ja siksi erosimme 😄Kovasti myös kehitti tarinaansa niin, että tämä toinen mies jonka matkaan kuulemma lähdin, olisi ollut ulkomaalainen (tyyliin Lähi-Idästä tms.) Mistä nämä tällaiset ihmiset oikein repii näitä valheitaan? 😂

Vierailija
544/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsuuteni ensimuistoja on narsistin harjoittama perheväkivalta joka oli säännöllistä ja sadistista.

Vierailija
545/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et koskaan.... 

Aina sä.....

Vierailija
546/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et anna, meen paneen muita naisia. Seksi on naisen perusvelvollisuus parisuhteessa.

Vierailija
547/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et anna, meen paneen muita naisia. Seksi on naisen perusvelvollisuus parisuhteessa.

Toimii myös niin päin, että omalle miehelle ei anneta, mutta vieraille kyllä.

Vierailija
548/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen exäni oli varsinainen Narcci .. 

"You are the biggest mistake of my life!"

"Olet elämäni pahin virhe !"

Noin sanoi exäni minulle, kun hänet jätin taakseni.

Saman narkin suusta tuli kuultua mm. :

"It's all in your head!" "Kaikki on pääsi sisällä!c " (Kun sain hänet kiinni pettämisestä ja minulla oli todisteet) 

"You are psycho!" "Olet psyko!" 

"I'm all you've got! " "Olen kaikki mitä sinulla on! "

"You are the king of losers" "Olet luuserien kingi" (ei tykännyt minun suomalaisista kavereista! )

Ja kaikista paras, tämä vie voiton:

"Look at your self, you are beautiful ! Why would I betray you?" " Katso itseäsi, olet kaunis ! Miksi sinua pettäisin?"

Vierailija
549/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet mun tyttäreni, sun pitää tehdä/ajatella/olla niin kuin sanon."

Aikuiselle tyttärelle siis... Kerran synnyttäminen tuo loppuelämäksi kontrollin kaikkeen mitä toinen tekee, ilmeisesti.

Vierailija
550/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin exälleni, kenen kanssa olimme juuri muutama kuukausi sitten eronneet että tapailin yhtä toista miestä. Olin onnessani kuin joku oli kiinnostunut minusta todella, näytti tunteensa, sai oloni tuntemaan hyväksi mitä exäni ei tehnyt pitkään aikaan, syytti minua kaikesta, ja tämä uusi oli todella vakavissaan romanttisessa mielessä minusta kiinnostunut, ja koin että olen onnellinen kun elämässä on vielä hyviä miehiä. Kerroin exälleni siis vain olen tapaillut toista joka kiinnostunut minusta ja exäni pilani iloni.. Hän mustasukkaisena ja katkerana tokaisi että sanoi että jos uusi mies tietäisi millainen olen niin ei usko että hän minun kanssani haluaisi olla. 

Nämä lauseet muistuttivat minua paskasta miten exäni sai aina oloni aivan hirveäksi, syytti minua kaikesta, minussa oli kaikki vika ja rupesin jopa oikeasti uskomaan ja ahdostistumaan suhteemme aikana koska en ymmärtänyt mitä tein väärin. Mies myös manipuloi todella minkä huomasin ajan kanssa ja käänsä kaiken päässäni että aloin aina kysenalaistaa omaa itseäni. Suhde tähän mieheen ei ollut terveellinen. Kaikkeni yritin mutta minussa oli silti aina kaikki vialla ja oli minun syytäni että hän oli onneton. 

Vierailija
551/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sulla ei ole kavereita/ystäviä/mitään ja kukaan mies ei huoli sua. Joo ei varmasti huolinut olit vaan ite  pyörimässä ja kerjäämässä sen kanssa olemista!!!! oon nähnyt sut ulkona et tunne ketään yrität vaan olla jonkun kanssa" näin puhui yksi tyttö kun en huolinut yhtä kamalaa pettävää narsistimiestä, se mieskin oli kyllä narsisti ja jatkaa varmaan yhä 10 vuoden jälkeen valehtelua että juoksen hänen perässään milloin missäkin. Minä olen siis aina se epätoivoinen roikkujatyyppi, tosiasiassa en ole puhunut noille ihmisille kymmeneen vuoteen.

Vierailija
552/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistien valehtelussa on se jännä piirre, että mitään rajaa hullun jutuilla ei ole, ja vaikka jää kiinni valehtelusta uudelleen ja uudelleen, silti jatkaa valehtelua.

Vierailija
553/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertauskuvien ottaminen todesta. Esim. jos sinua syyllistetään asioista, joille et voi mitään, ja puolustat itseäsi sanomalla vaikka "en minä voi sille mitään, jos sinä satut joskus astumaan legon päälle", narsku ymmärtää tämän niin, että tahallaan jätät legoja lattialle, jotta hän astuisi niiden päälle.

Vierailija
554/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se narsismia jos toinen varakas eikä vie edes puolisoaan  lomalle yms.

Vierailija
555/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kukaan muu ei rakasta sua niin kuin mä

- Mikset sä voi olla niin kuin "se" tai "se"

- Mitä mä sanoin, mitä mä sanoin

- Ilman mua sulla ei olisi mitään: ei perhettä, ei opiskeluja, ei töitä, ei rahaa

- En haluu joutua sanoo sulle mitä haluun, se on niin turn-off, jos rakastat mua, sä tiedät mitä haluun

17 vuoden avioliiton jälkeen, kun exällä oli heti uusi tyttis kuvioissa ja kohta aviossa tämän kanssa, koki tarvetta edelleen kommentoida mulle:

- Mirkku tuntee mut paremmin kuin sä ikinä, Mirkku tietää musta asioita, joita sä et tiedä

- Sä voisit vielä muuttaa tän kaiken...

Kas. En halunnut muuttaa mitään.

Vierailija
556/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sääli on sairautta" toisteli meidän suvun narsku, ja opetti sanonnan lapsilleenkin.

Isäni sanoo usein noin. Toinen mitä käyttää "Mikset voi olla normaali ja käyttäytyä kuin normaali aikuinen?" Kysyessä mikä on normaali saan vastauksen etten ole normaali vaan täysin poikkeava.

Vierailija
557/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sääli on sairautta" toisteli meidän suvun narsku, ja opetti sanonnan lapsilleenkin.

Isäni sanoo usein noin. Toinen mitä käyttää "Mikset voi olla normaali ja käyttäytyä kuin normaali aikuinen?" Kysyessä mikä on normaali saan vastauksen etten ole normaali vaan täysin poikkeava.

Tämä! Jumalauta että kuulin tästä! Aivan tolkunta kiusaamista.

Vierailija
558/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Jumalauta että kuulin tästä! Aivan tolkunta kiusaamista.

Lapsesta saakka ihan tähän päivään saakka kuullut samaa virttä. Yritä kasvaa ja olla "normaali" sekä terve, mutta edelleen joudun kasvattamaan itseluottamusta.

Vierailija
559/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sä olet aina niin ehdoton”.

Oikeesti olen maailman joustavin, suurin osa asioista on ihan sama ja vain muutama asia elämässä on ehdotonta.

Vierailija
560/1093 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Et sä ole semmonen ku luulet olevasi, mä tiedän kyllä mimmonen sä oikeasti olet

-Huorasit jo vaipoissa

-Mä en jaksa näitä riitoja (aina sen jälkeen kun oli yksin huutanut olkkarissa koko yön ku mä vetäydyin makkariin) 

-Sä olet tyhmin ihminen maailmassa

-Sun maha on kauhee, ku istut tolleen lytyssä näytät ihan michelinukolta, on ällöttäny seksi jo pitkään

-Anna sitä seksiä, ei kerta päivässä kuulukaan riittää, kaikki äijät haluaa seksiä, pihtari, frigidi

-Onnellisessa parisuhteessa naisen kuuluu olla alasti kotonaan, jos luulet, että t-paita herättää himot olet väärässä

-Mua sattu peukaloon!!! (sen jälkeen ku vetäs turpaan kunnolla)

-Mun exällä on ihanat reidet ku harrasti ratsastamista. 

-Voisit kysyy mun exältä meikkaamiseen vinkkejä. 

-Hyvin näytelty, oscarin arvonen suoritus! (kyyneleistä, tai oikeastaan mistä vain)

-Ei sulla oikeasti ole ystäviä, kaikki haluu vain panna sua (tai vaihtoehtoisesti mä niitä) 

-Ei mun tarvii edes nähä sua koskaan, riittää, että tiedän että olet mun

-Jos sulla koskaan tulee olemaan joku toinen äijä, niin suolestan teidän molemmat

Tossa pieni kattaus. Ja silti tuosta ei pääse eroon, ei niin millään. Koska rakastaa niin paljon, ja ikävöi, että siksi pitää vainota mun kavereita ja sukulaisia kun mulla on estot päällä, tulla ikkunan alle karjumaan, hajottaa ikkunat, tunkea rakkauskirjeitä postiluukusta.

Se on rakkautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi