Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Patologinen valehtelu ei muuten ole sitä että valehtelee narskulle, katso erästä älykästä näyttelijää miten toimi tämän erään ohjaajan kynsissä!
Sitäpaitsi joidenkin elämä oikeasti on niin absurdia että sitä on vaikea muiden kuvitella todeksi että jotkut oikeasti joutuu elää niin. . .
Jos sä näkisit mite typerä oot muiden silmin niin tappaisit itses.
Kaikki menis niin paljo paremmi jos tottelisit ja toimisit aina niinku sanon!!!!!!
"tienaa itse jos haluat shoppailla" ,rikas ex tuota sanoi aina jos pyysin jotain
'mikä on sinun, on myös minun....'
Aina sua saa hävetä jos lähtee julkisille paikoille sun kans,apina.
Muusikkoeksäni musiikkimaustani:
Olen aina ihmetellyt kuka 'sen' kappaleita kuuntelee. No ois se pitänyt arvata että kulmiemme suurin idiootti, sinä sävelkorvaton!
Vierailija kirjoitti:
Minun narskuexäni tunsi kaikki naispuoliset iskelmälaulaja - intiimisti vieläpä. Jotain vipinää oli ollut aina jonkun kanssa, kenestä vaan puhe tuli. Rasittavaa. Myös jotkut mallit ja missit oli hänen listallaan. Oli sillä pojalla melkoista kiirettä pitänyt... Kun kyselin, että missä vaiheessa hän siihen ja siihenkin mimmiin oli ehtinyt tutustua, niin sepä ei sitten kuulunutkaan minulle. Oli niiiiin salaperäistä. Yhteenkään tarinaan en uskonut, olin vain täysin väsynyt siihen, että minulle uskoteltiin täyttä p...aa.
Hänellä oli kauhea tarve tehdä minut mustasukkaiseksi.
Mikä tarkoitti sitä, että hän itse oli järkyttävän mustis. Ihan sairas. Kuvitteli omassa päässään kaikenlaista ja tarjoili sitä minulle täytenä totena. Ja kun en lähtenyt leikkiin mukaan ja ruvennut väittelemään ja puolustelemaan itseäni asioista, joissa ei ollut päätä eikä häntää, se oli merkki siitä, että hän oli oikeassa!
Alkoholi lisäsi tuota sairautta vielä ja teki kaikesta ihan kaaosta. Mutta hän, hän itse oli aina syytön ja viaton, ihan kaikkeen. Rakentava keskustelu oli mahdotonta. Aina kauhea hyökkäys minua vastaan. Kaikki aina minun syy..
Hän temppuili itsemurhaviesteillä ja kaikenlaisilla esityksillä, jotka tietysti ensin säikäytti, kunnes väsyin siihenkin. Kun hän uhkasi hypätä sillalta veteen ja väkisin änkesi sillan kaiteelle muka hyppäämään, en ottanutkaan häntä kiinni enkä estänyt, lähdin vain kävelemään. Perääni hän siitä tietenkin lähti ja sitten alkoi syyttää minua siitä, että en halunnut pelastaa häntä, haluan, että hän tappaa itsensä ja lopulta, että minä haluan tappaa hänet. Tätä hän sitten tarjoili minulle monissa muodoissa. Jos hän kuolee, tietäköön maailma, että minä olen hänet murhannut.
Että sillain, katsotaan nyt koska se poliisi ovelleni tulee, ellei hän sitten ole nimennyt jo uutta murhaajaansa. Onhan tästä jo melkoisesti aikaa. Unohtumaton kokemus kuitenkin.
Oletkohan seurustellut mun exäni kanssa, niin samalta kuulostaa. :D
Teen kaikille selväks millanen pyrkyrihora sä oot.
"Älä olen x:n kanssa tekemisissä, älä mene hänen kanssaan, tule minun luokse". Kun narskulla on mennyt sukset ristiin henkilö x:n kanssa ja narsku yrittää muut saada syrjimään x:ää, vaikka muilla on hyvät välit x:n kanssa.
Tottakai exäni on mulle läheisempi. Oltiin me yhdessäkin pitempään ja paskainen hymy päälle.
"Se oli väärinkäsitystä", kun narsku jää kiinni valheestaan. Muiden syy ja käsittivät väärin, kun kuulivat narskun valehtelevan.
"Minulla on oikeus". Mutta ei velvollisuuksia, eikä vastuuntuntoa.
"Kyllä ennen vanhaan...". Kaikkea verrataan ja kaikesta syyllistetään, ellei toimi narskun halujen mukaan. Ennen vanhaan naiset olivat kotiäitejä, nykyäidit käyvät töissä. Narsku ei ymmärrä että töissä ollessa ei voi paapoa narskua.
Olet huono.
Kaikki vihaa sua.
Enhän mä noin oo ikinä sanonut/tehnyt, muistat väärin.
Mene hoitoon.
Olet hullu.
Kaikkien mielestä olet..
Kukaan ei tykkään susta.
Älä itke, hävettää.
Mitä sä huudat/sekoilet (kun on ensin ärsyttänyt ja ärsyttänyt ja ärsyttänyt).
Oot epävakaa.
Tässä nyt muutamia.
Pakko laittaa lisää, kun muistui mieleen..
-Ei tollasta riidanhaastajaa kukaan kestä ! Aina jos yritin viritellä keskustelua jostain meidän välillä. Kaikki aina riidanhaastamista.
- En voi elää suhteessa, jossa ei saisi hankkia uusia ystäviä. Lisäys siihen, kun kumneksuin miksi ne kaikki on kauniita naisia " Onhan ystävienkin ulkonäöllä väliä"! Ai jaa..En tiennytkään. No eli sitten näiden " ystäviensä" kanssa kaksoiselämää hyvän aikaa selkäni takana.
-Saan kyllä kenet tahansa rakastumaan itseeni. Tää vähän pysäytti kuulla suhteen alussa, mutta päätin ignoorata.
"Kukaan ei rakasta sua". "Kukaan ei huoli eikä halua sua". "Et ole mitään." "Mikä luulet olevasi." "Et tarvitse mitään." "Et saa mitään." "Mikä sekin luulee olevansa." Narskuäidin suusta lukuisia kertoja.
tuttua, Mun ex oli vielä juoppo ja rikkoi kerran tvn, läppärin mun edessä samalla, kun haukkui ja sylki päälle. Väitti että isken miehiä työpaikallani ja mun pitäävaihtaa työpaikkaa, ero oli kamala ja sain pelätä kauan. Uhlailuja, soittoja, kymmeniä viestejä, estin ensin, muttalipulta vaihdoin numeron ja muutin ja salainen on osoite vieläkin. Oli mustasukkainen jopa eläimistä
'Kysyvä ei tieltä eksy'... sanoi kuivaan tapaan kun ei tiennyt jostain asiasta. Puistattaa, vaikka joku ei-narsisti sanoo tuon saman.