Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäiti on ilmainen or ja

Vierailija
05.05.2020 |

Miten teillä on sovittu raha-asioista, kun toinen tienaa vähemmän?

Minä olen hoitovapaalla ja mies hankkii neljä kertaa enemmän kuin minä.
Hän maksaa laskut ja minun osuus on ruuat yms. Lasten menot hoidan myös kaikki (vaatteet jne).

Itselleni ei jää juurikaan rahaa. Nyt kun pitkästä aikaa ostin itselleni vaatteita (ale myynti ulkomailta vielä). Laskun nähtyään mies sanoi, tuota en maksa (80e).
Te, jotka olette samassa tilanteessa olleet, ymmärrätte roolini.

Ahdistaa, mies hallitsee rahallisesti minua ja ei arvosta näköjään ihmisenä.
Minä hoidan aivan kaiken kotiin liittyvän, kuskaan lapset harrastuksiin ja lääkäriin ym. Mies ei tankkaa autoani. Ostan myös jos kodinkone menee rikki ja huonekaluista suurin osa on minun hankkimia.

Kerran pyysin mieheltä rahaa ostoksiin, kamalan väännön jälkeen antoi pari kymppiä.
Kaikki juhlat, synttärit jne järjestän ja ostan kaiken tarvittavan (haluan tietysti hyvää perheelle). Jotenkin nyt vasta ymmärsin, että itseeni en käytä ollenkaan?

Mies harrastaa kavereiden kanssa ja tekee usein reissuja, minä silläaikaa hoidan lapset kotona!
Nyt autoni hajosi.

Mitä teen? Keskustelu ei auta. Mies näkee vain oman roolinsa: hän maksaa kaiken ja vaimon kuuluukin tehdä kaikki mukisematta, koska ei tienaa "mitään"!!

Meillä on yhteiset lapset, koti, jne. silti koen olevani arvoton? Joskus ehdotin, että koska minulle ei eläkettä kerry, voisiko hän laittaa vaikka 5-50e/kk eläkerahastoon minulle? Vastaus: MIKSI hän minulle maksaisi mitään?

Kesällä hän aikoi lähteä harrastuskavereiden kanssa neljän viikon reissulle.
Hän elää leveästi. Huomasin paikkani, kun kieltäytyi maksamasta vaatemaksuani. Firman pomon vaimolle antoi avokätisen lahjan. Olin kuulema mustasukkainen hullu, kun kehtasin sanoa siitä.

V-ttu että olin TYH MÄ kun tuollaisen kanssa perheen perustin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuus miehen palkasta KUULUU sulle niin kauan kuin olet se lastenhoitaja.

Eroaisin. Voisitko itse kuvitella käyttäytyväsi kuin miehesi jos hän olisi se joka on kotona ja sinä töissä? Ihan selvästi psyko se on.

Vierailija
162/169 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Voisitko itse kuvitella käyttäytyväsi kuin miehesi jos hän olisi se joka on kotona ja sinä töissä? Ihan selvästi psyko se on.

Saa asua lämpimässä  ja syödä, siinä on palkkaa tarpeeksi jos ei oikeat työt kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa asua lämpimässä  ja syödä, siinä on palkkaa tarpeeksi jos ei oikeat työt kiinnosta.

Vau! Lapsen voi näillä näkymin saada yksinkin kuin et rupeisi siipirikoksi jota ruokitaan vapauttamiseen saakka.

Vierailija
164/169 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinä menisin äkkiä töihin ja hankkisin omaa rahaa, pitäisin huolta siitä että sitä aina on ja sijoittelisin osakkeisiin ja asuntoihin, jotka on vain minun omistuksessa. Raha on valtaa, se on fakta. Mieheltä tulee enemmän arvostusta kun se tietää että sinäkin pärjäät, etkä ole riippuvainen miehen rahoista ja parinkympin almuista.

Miksi pitäisi mennä töihin?

Lapsi on niin pieni että ap on hoitovapaalla. Erota voi silmien auetessa myös hoitovapaalla.

Eroa suosittelen.

Mies ei tule muuttumaan. Hän on näitä saitoja miehiä mitä tinterit on pullollaan jotka itkee kiittämätöntä exvaimoa.

Mieti oikeasti 10v päästä kun ei maksa edelleenkään mitään ja lapselle mopoa ja korttia ja bensaa ja kevaria...

Hän käyttää sua hyväkseen.

Vierailija
165/169 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset hoitoon ja menet töihin, sillä se ratkeaa.

Kun olin töissä, tilanne oli sama.

Kaikki kotityöt ym kuului minulle. Rahat oli yhteisiä, tilistäni hoidettiin menot ja maksoimme pois jopa miehen opintolainat! Tulevaisuutta varten....

Tässä se tulevaisuus iski päinnäköä.......

Työllistyminen ei ole tällähetkellä mahdollista. Jos en tee kuten mies tahtoo, kiristää rahalla että ei maksa laskuja.

Jos olet alusta alkaen suostunut ilmaiseksi piiaksi, yhteisiin rahoihin ja vielä maksanut miehen opintolainat niin ei voi sanoa kuin tyhmyydeksi.

Vierailija
166/169 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi se orja on. Sinä olet vapaaherratar.

Vierailija
167/169 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ensiksikin lähde nyt jo noin karseasta liitosta.

Toiseksikin, toivon että tämä on provo mutta jos ei ollut niin:

On aivan helppo laskea miten rahat jaetaan. Oletetaan että molemmat olisitte töissä ja joutuisitte palkkaamaan lastenhoitajan. Sinä maksaisit puolet tästä ja miehesi puolet. Mutta koska sinä olet nyt se lastenhoitaja, mies maksaa sen puoliskonsa sulle. Mieti mikä on mielestäsi kohtuullinen tuntipalkka siitä että hoidat miehen lapsia niin että hän voi käydä töissä.

Tai sitten menet töihin ja palkkaatte sen lastenhoitajan.

Kuvottava sun mies.

Ja jokainen joka alapeukuttaa tätä on idiootti.

Et ole päiväkodeista kuullut?

Vierailija
168/169 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi se orja on. Sinä olet vapaaherratar.

Naisia ei ole edelleenkään mikään pakko ottaa. Ihmeellistä mutta totta heti kun näkökentästä vilahtaa alfanaaras niin unohdetaan kaikki periaatteet ja mennään lupaamaan kuuta taivaalta...

Oikeesti! -.-

Vierailija
169/169 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ensiksikin lähde nyt jo noin karseasta liitosta.

Toiseksikin, toivon että tämä on provo mutta jos ei ollut niin:

On aivan helppo laskea miten rahat jaetaan. Oletetaan että molemmat olisitte töissä ja joutuisitte palkkaamaan lastenhoitajan. Sinä maksaisit puolet tästä ja miehesi puolet. Mutta koska sinä olet nyt se lastenhoitaja, mies maksaa sen puoliskonsa sulle. Mieti mikä on mielestäsi kohtuullinen tuntipalkka siitä että hoidat miehen lapsia niin että hän voi käydä töissä.

Tai sitten menet töihin ja palkkaatte sen lastenhoitajan.

Kuvottava sun mies.

Ja jokainen joka alapeukuttaa tätä on idiootti.

Et ole päiväkodeista kuullut?

Epäilen ap:ta perinteiseksi naiseksi. Täällä onkin jo kysytty miksi mies on mennyt ottamaan perinteisen naisen jotka odottaa perinteistä elämäntapaa. Tähän ei olla saatu vastausta. Meinaa en minäkään halua perinteistä miestä, koska elän tyystin toisella tavalla.