Kuinka kauan suhteesi varattuun kesti?
Tai varattuihin, jos on ollut useita. Tällä palstalla saa kuvan, että varattujen kanssa syntyy usein pitkäkestoisia parisuhteita, joita saatetaan pitää omankin avioliiton rinnalla. Onkohan näin vai onko todellisuus sittenkin lähinnä yhden illan juttuja?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä tapasimme ja salasuhde kestänyt jo yli 7 vuotta. Molemmat tahoillamme naimisissa jo pitkään ennen tätä suhdetta.
Oletko nyt ylpeä itsestäsi? Toivottavasti petetyt puolisot saavat tietää suhteestanne.
Nyt kun kysyt, niin olen ylpeä, että tuo vahva, vastuuntuntoinen, lempeä, ihana mies rakastaa minua.
Vastuuntuntoinen mies ei petä puolisoaan. Ole vain sinisilmäinen.
Itseasiassa silmäni ovat vihreät. Mistä sinä luulet tuntevasi tämän miehen?
Sarkasmi on taitolaji, jota sinä et ainakaan osaa -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä tapasimme ja salasuhde kestänyt jo yli 7 vuotta. Molemmat tahoillamme naimisissa jo pitkään ennen tätä suhdetta.
Oletko nyt ylpeä itsestäsi? Toivottavasti petetyt puolisot saavat tietää suhteestanne.
Nyt kun kysyt, niin olen ylpeä, että tuo vahva, vastuuntuntoinen, lempeä, ihana mies rakastaa minua.
Vastuuntuntoinen mies ei petä puolisoaan. Ole vain sinisilmäinen.
Sarkasmi on taitolaji, jota sinä et ainakaan osaa -ohis-
Auts. Nyt mamma suuttuu 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain vaiheessa puolisonne saavat tietää suhteesta, niin miten luulet, että he reagoivat tilanteeseen? Ovat varmasti iloisia, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain vaiheessa puolisonne saavat tietää suhteesta, niin miten luulet, että he reagoivat tilanteeseen? Ovat varmasti iloisia, eikö totta?
Kyllä! Todellakin! Me kaikki olisimme hyvin iloisia. Sehän tarkoittaisi, että puolisomme olisivat parantuneet sairauksistaan niin, että kykenisivät reagoimaan tähän maailmaan. Se olisi myös suuri lääketieteellinen edistys.
Muistakaa tämä: pettäjät pettää aina, myös sinua. Jos ei just nyt niin 3 kk, 5 vuoden tai 10 vuoden päästä. Tai silloin kun teillä menee huonosti tai on « kuiva kausi». Pettäjä ratkaisee ongelmansa tietenkin pettämällä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa tämä: pettäjät pettää aina, myös sinua. Jos ei just nyt niin 3 kk, 5 vuoden tai 10 vuoden päästä. Tai silloin kun teillä menee huonosti tai on « kuiva kausi». Pettäjä ratkaisee ongelmansa tietenkin pettämällä.
Ei pidä paikkaansa. Olen pettänyt edelisiä kumppaneitani, mutta nykyistä en tule pettämään koskaan. Pettämiselle on aina joku syy ja kyllä, syy voi olla petetyssä puolisossa.
Vierailija kirjoitti:
So what? Ihmistä ei voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu edelleen. Hän jätti vaimonsa ja eletään nyt yhdessä. Salasuhde meidän välillä kesti kolme kuukautta, ennenkuin mies lähti liitostaan.
Sama täällä.
Viikon verran kesti suhdetta varattuun ja sen jälkeen asuimme yhdessä ja asumme edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen pettänyt edelisiä kumppaneitani, mutta nykyistä en tule pettämään koskaan. Pettämiselle on aina joku syy ja kyllä, syy voi olla petetyssä puolisossa.
Tietyllä lailla olen kanssasi samaa mieltä, mutta en silti ilmaisisi että syy on petetyssä puolisossa vaan siinä suhteessa, jossa olitte petetyn puolison kanssa.
Näyttää tosiaan siltä, että pettämisessä pitkät suhteet ovat valttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyllä lailla olen kanssasi samaa mieltä, mutta en silti ilmaisisi että syy on petetyssä puolisossa vaan siinä suhteessa, jossa olitte petetyn puolison kanssa.
Ei tietenkään ole aina, mutta tarkoitin että voi olla. Esimerkiksi jos toinen ei halua minkäänlaista läheisyyttä eikä suostu puhumaan asiasta + uhkaa viedä lapset jos ottaa eron.
Suhde varattuun kesti puolisen vuotta kunnes varattu vapautti itsensä vaimostaan. Tästä on nyt 15 vuotta aikaa, joista 10v olemme olleet onnellisesti naimisissa.
Työkaverilla on ollut jo yli 10 vuotta salasuhde toiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla on ollut jo yli 10 vuotta salasuhde toiseen naiseen.
Puhuuko tästä työpaikalla? :-o
3 vuotta kesti, että sain pyristeltyä itseni irti. Osaltaan kadun, toisaalta ymmärrän itseäni ja sitä, miksi suhde syntyi ja pysyi hengissä noin kauan. En saa tehtyä tekemättömäksi ja on pakko hyväksyä, että tämä on ollut osa elämääni. En suosittele kenellekään.
Yhden yön, luulin tosin miestä sinkuksi mutta jälkikäteen minulle selvisi että miehellä on vaimo ja pieni lapsi. Ei todellakaan kiinnostunut jatkaa miehen kanssa, vaikka mies sitä halusikin.
Kohta 2 vuotta ja jatkuu edelleen, mutta nyt eropaperit molemmilla vihdoin sisällä. Tosi vaikeaa erota narsistikumppaneista, jotka uhkailee ja kiristää. Onneksi olemme löytäneet toisemme ja olleet tukena toisillemme. En tule tätä rakastamaani henkilöä pettämään. Syy exäni pettämiseen oli pakottava tarve saada itseni riuhtaistua huonosta suhteesta irti.
Vierailija kirjoitti:
Kohta 2 vuotta ja jatkuu edelleen, mutta nyt eropaperit molemmilla vihdoin sisällä. Tosi vaikeaa erota narsistikumppaneista, jotka uhkailee ja kiristää. Onneksi olemme löytäneet toisemme ja olleet tukena toisillemme. En tule tätä rakastamaani henkilöä pettämään. Syy exäni pettämiseen oli pakottava tarve saada itseni riuhtaistua huonosta suhteesta irti.
Näin on. Tätä ei moni ymmärrä, että petetty ei aina ole uhri.