Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee väkivaltaisesta suhteesta lähtemisen niin vaikeaksi että jotkut jää suhteeseen jopabvuosikymmeniksi?

Vierailija
04.05.2020 |

En ole koskaan ymmärtänyt, valaiskaa!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemanpelko esimerkiksi. Kun tietää, että se toinen voi oikeasti tappaa jos eroaa.

Eivätkö he sitten tiedä, että voi tappaa vaikka ei lähtisi?  Luulisi olevan sen riskin arvoista, että jäljellä oleva loppuelämä olisi ainakin muuten helpompi, vaikka joutuisi edelleen pelkäämään.

Vierailija
22/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein todennäköisin tilanne joutu puolison tappamaksi on silloin, kun eroaa ja puoli vuotta siitä eteenpäin. Moni väkivallan uhri on sen verran elämänhaluinen, että ottaa tämän reaaliteetin huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos lähdet niin t**an sun perheen ja sen jälkeen sut, mut vasta jälkeen että joudut kärsimään"

Ja tästä hullusta en epäillyt hetkeäkään. Siksi jäin ja en uskaltanut lähteä.

Ei v*ttu mikä voittaja ollut. Miten tuon sai loppumaan?

Mun äiti ja isä kuoli. Sen jälkeen mä pakenin, lähdin niin että mukana oli vain vaatteet mitkä oli päällä. Muutin 500km päähän, vaihdoin osoitteen ja numeron salaiseksi. Kun se jotenkin löysi mut ja pahoinpiteli taas niin tein saman uudelleen. Nyt 15v jälkeen pelkään edelleen että se löytää mut.

Vierailija
24/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mikä minuun meni?????

Vierailija
25/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suhteen paremmassa valossa kuin jälkikäteen

Vierailija
26/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen lähtee, kun vaakakuppi on kallellaan negatiivisen puolelle. Niin kauan kuin suhteessa on hyvää, niin siitä on vaikea lähteä.

Toisaalta, väkivaltaisessa suhteessa pelätään. Samalla tapaa kuin pelkäät olla siinä, niin pelkäät vielä enemmän lähtemistä. On todennäköistä, että väkivalta pahenee, ja jos on lapsia, niin sitten taas miettii sitä vaakakuppia.

27/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on lähestulkoon ainoa ihminen, joka välillä kuitenkin välittää ja on lähellä niin vaikea on kerätä voimia lähtöön. Kun ymmärrät, ettei ketään muuta kiinnosta yhtään, mitä sulle kuuluu tai miten voit. Siksi minulla meni kauan.

Vierailija
28/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33819 kirjoitti:

Jos hän on lähestulkoon ainoa ihminen, joka välillä kuitenkin välittää ja on lähellä niin vaikea on kerätä voimia lähtöön. Kun ymmärrät, ettei ketään muuta kiinnosta yhtään, mitä sulle kuuluu tai miten voit. Siksi minulla meni kauan.

miten olet voinut lähdön jälkeen

Vierailija
29/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsin etten ole mitään ilman miestä. Olin kuullut vuosikausia miten ruma, huono ja epäkelpo yksilö olen. Uskoin olevani vain väkivallan arvoinen. Pidin sitä rangaistuksena siitä millainen olin. Mies aivopesi minut täysin uskomaan soopaansa siitä miten paska olin.

Näinhän se menee. Silti, jos jonain selkeänä hetkenä kysyisi itseltään ja siltä toiselta, että miksi ihmeessä sitten olet näin huonon ihmisen kanssa - ehkä olet itse yhtä huono? Turpiinhan siinä tulisi. Mutta jos edes itselle tulisi sellainen valaistuksen hetki?

Vierailija
30/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pitkään tajuta että väkivaltaa voi olla muukin kuin lyöminen

Vierailija
31/31 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siitä myös.

Ne anteeksipyynnöt ja seksi koukutti. Tykkään alistua seksissä ja kaikki sekoittui isoksi möntiksi..

Vasta suhteen jälkeen tajusin kuinka rajaton se oli.

Meillä tosin väkivalta ei ollut niin pahaa kuin monella, mutta kyllä se kuvotti kun olit töistä pois pääkivun takia ja valehtelit lääkärille kaatuneesi. Hyi. Ei ole ikävä mitään osaa siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan