Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää korona-rajoituksia!

Millontääloppuuuuuuuuuu
04.05.2020 |

En halua olla kaikkia päiviä etätöissä kotona kun olen kohta jo 2 kuukautta ollut, nähdä vain lenkillä ystäviä, olla näkemättä sukulaisia, ei voi mennä kahvilaan ei leffaan ei kirjastoon ei sitä ei tätä! Koko perhe könytään kotona, etätöissä ja etäkoulussa. Kaikki lapsen harrastukset peruttu. Lomareissu peruttu. Eikö muita ota päähän?????

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan ihan normiarkea ja työssäkäymistä. Etäily tympii.

Vierailija
2/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ääriä myöden täynnä. Välillä menee paremmin, välillä huonommin. Myös minä vain etätöissä, kotona. Sosiaalinen ja aktiivinen olen. Nyt ei mitään. Kauhea ikävä muualla Suomea asuvaa sukua. Mies enemmän introvertti kuten lapsetkin,heitä tämä ei tunnu vieläkään haittaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän normaalistikin kuin ihmiset korona-arkena. Teen etätöitä 6. vuotta, sukulaiset asuvat toisella puolella maata, ystäviä on tasan kaksi joilla molemmilla on ruuhkavuodet vaativien töiden kanssa eikä aikaa minulle käytännössä lainkaan. Kaipaan eniten sitä, että on mahdollisuus lähteä vaikka kahvilaan, jos huvittaa, vaikka päättäisinkin olla menemättä kahvilaan lainkaan kolmeen kuukauteen.

Leffoissa en käy käytännössä ollenkaan. Liput kalliita ja monet leffat sen verran huonoja, etten halua maksaa niistä. Harrastukset ovat kotona ja netissä.

Matkoja kaipaan.

Vierailija
4/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika tässä muka on? Kirjastoon pällistelemään tympeitä asiakaspalveluhaluttomia harppuja? Tilaa kuule kirjat adlibriksestä.

Ei mun lomiin oo koronat ja rajoitteet vaikuttaneet, sun pitää valita harrastukset ja kohteet paremmin :)

Vierailija
5/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertovat epidemian kestävän parisen vuotta. Jos ei ennen sitä löydy lääkettä tai rokotetta, kai se sitten vaan on pakko oppia elämään sen kanssa, tuskin kaikkia rajoituksia tullaan poistamaan, terveydenhuollon hoitokapasiteetin turvaamiseksi.

Vierailija
6/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tämä metsässä samoilu ja lenkkeily ja kotona olo " ihan vaan omalla porukalla tässä ollaan" tökkiä. Kummallakaan ei ole töiden jatkumisesta mitään tietoa joten se tuo tähän oman hauskuutensa.

Vierailija
7/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin. Ajattele, että vuoden päästä tähän aikaan tämä on ihan mennen talven lumia. Onhan tämä tylsää mutta parempi näin kuin toisinpäin.

Vierailija
8/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänpä sinäkin sitten jaksat. Aika paljon huonommin voisi asiat olla ja jos ei tällaista pientä epämukavuutta siedä niin täytyy olla melkoinen kermaperse.

Vierailija
9/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa kutakin. Ajattele, että vuoden päästä tähän aikaan tämä on ihan mennen talven lumia. Onhan tämä tylsää mutta parempi näin kuin toisinpäin.

Juu, onhan tämä vaan kestettävä.

Vierailija
10/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän. Ja kismittää rajoitukset, kun on monia muita asioita mitkä tappavat _lukuisia_ ihmisiä vuosittain eikä niille tehdä mitään. Esim. tupakointi, roskaruoka, kemikaalit, saasteet. Huoh.

Vierailija
11/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tämä metsässä samoilu ja lenkkeily ja kotona olo " ihan vaan omalla porukalla tässä ollaan" tökkiä. Kummallakaan ei ole töiden jatkumisesta mitään tietoa joten se tuo tähän oman hauskuutensa.

Tämä on ilahduttava ilmiö, jonka olen huomannut. Vihdoinkin alatte ihmiset kyllästyä metsässä samoiluun ja lenkkeilyyn. On lenkkipoluilla jo paljon enemmän tilaa ja metsässäkin saa olla yksin.

Vierailija
12/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali elämää on meillä eletty. Lapsi koulussa ja me vanhemmat käydään töissä. Mökillä käydään, kun siltä tuntuu. Vappu oltiin Lapissa. Kyläilyjä en harrasta, niin kyläilykielto ei vaikuta mitenkään.

Vierailija
13/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tilanteesta kun ei tarvitse käydä töissä lainkaan (teen muutenkin 70% etänä). En kävisi ravintoloissa ym. muutenkaan niin tämäkin on tosi jees kun ei jää yhtään sellainen olo että menettäisi jotain kun muutkaan eivät pääse käymään. Erityisesti nautin siitä että velat kuolevat tylsyyteen eivätkä pääse matkustelemaan :)

Vierailija
14/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronasta parantuneilla oireet tulevat takaisin. Sairastelu kestää viikkoja. Siinä vasta kestävyyttä kysytään.

Vierailija
15/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä oikeitakin ongelmia, joten ei tämä haittaa.

Vierailija
16/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämäni ei ole muuttunut mitenkään. Päivät rullaa kuten ennenkin, ihan sama mulle vaikka nämä rajoitukset jatkuisi maailman tappiin.

Vierailija
17/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ilahduttava ilmiö, jonka olen huomannut. Vihdoinkin alatte ihmiset kyllästyä metsässä samoiluun ja lenkkeilyyn. On lenkkipoluilla jo paljon enemmän tilaa ja metsässäkin saa olla yksin.

Minä olen kyllä saanut olla poluillani ihan yksin maaliskuun lopusta saakka. Vappupäivänä näin yhden miehen ja ihan säikähdin.

Vierailija
18/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viime aikoina ollut joitakin rajoituksia? Omassa elämässäni ei ole ollut, mutta olen tietysti lukenut ja kuullut, että joillakuilla niitä on ollut ja on edelleen, joten kysymys on perusteeton. :)

Vierailija
19/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän jatkuu niin pitkään kunnes kaikki oppivat noudattamaan niitä ohjeita millä tartunnat vältetään. Aina, eikä vain silloin kun itselle sattuu sopimaan.

Vierailija
20/21 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en kaipaaa normaalia arkea. Aina kun uutisoidaan että pitäisikö koulut avata tai rajoituksia purkaa tai palata normaaliin arkeen, niin ajattelen "Ei vielä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän