Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensin meni häät pilalle, nyt en saanut babyshowereita :(

Kaikki pilalla
04.05.2020 |

Vuosi sitten keväällä mulla piti olla polttarit, kun samana aamuna miehen äiti täysin äkillisesti menehtyi. polttareiden pääjärjestäjä ja mun ykköskaaso oli miehen sisko, joten voitte arvata että niitä polttareita ei site ikinä pidetty. Häät pidettiin ennalta sovittuna päivänä, tasan viikko anopin hautajaisten jälkeen. Ja tunnelma häissä oli kuin hautajaisissa. Mun mielestä ne oli kyllä kaksi täysin eri tilaisuutta, mutta erityisesti miehen sukulaisten vaatimuksesta kaikki hauskat ohjelmanumerot ja tanssi oli jätettävä pois. Onnittelumaljat sentään oli, mutta muuten ei alkoholiakaan saanut tarjoilla kuin liköörit/konjatki jälkkärikahvin kanssa. Häät meni siis täysin avstoin mun suunnitelmia ja odotuksia, ja valmisteluja olin tehnyt melkein kaksi vuotta .
ennakkoon!!!

Nyt sitten koko talven odotin ihan tohkeissani babyshoweita, koska meillä LA 1.6. Mutta nyt ton hemmetin koronan takia niitä ei sit tulekaan. Mun mieelstä vois ihan järjestää max 10 hengen kivat juhlat ja vähän vihjailinkin niistä mun hyvälle ystävälle. Mutta ei! Nyt ei pidetä mitään juhlia ja piste, oli vastaus.

Nyt kun oon näytä juttuja surrut ja itkenyt, niin mies pitää mua itsekkäänä ja lapsellisena ja suuttuu joka kerta kun otan asian puheeksi. Nyt hän jopa hermostui totaalisesti, kun ostin suunniteltua reilusti enemmän kaikkia ihania vauvanvaatteita ja muuta ihanaa.

Oon ihan romuna enkä tosiaankaan pysty nauttimaan raskaudesta. Peruuntukohan ristiäisetkin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itke minulle joki. Vai vauvasuihkuja pitää nykyään järjestää?

Voisiko edes jonkun enkkusanonnan jättää kääntämättä ja käyttää suomalaista sanontaa? 

"Itke minulle joki" kuulostaa suomeksi tosi typerältä.

*pöntönhuuhteluääni*

Vierailija
42/43 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itke minulle joki. Vai vauvasuihkuja pitää nykyään järjestää?

Voisiko edes jonkun enkkusanonnan jättää kääntämättä ja käyttää suomalaista sanontaa? 

"Itke minulle joki" kuulostaa suomeksi tosi typerältä.

Olisiko parempi vaikka itke niin että pohjanmaa peittyy kyyneliin. Babyshowereita ja muita amerikanismejä.. Nyt vaan tähtilippua salkoon ja kaikki yhteen ääneen laulamaan The Star-Spangled Banner

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot miehellesi. Kuulostaa paljon paremmalta kuin mitä ansaitset.