Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne normaalia että kolmekymppinen mies käy äidillääm jokaviikko kylässä?

Vierailija
03.05.2020 |

normaalia?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nelikymppinen mies käy äidillään joka viikko kylässä. Mun mielestä se on hyvä juttu. Itselläni etäiset perhesuhteet, isä kuollut, äitiä näen korkeintaan kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jopa tosi positiivista. 

Vierailija
4/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi käydä? Vihaako ihmiset nykyään omia vanhempiaan? Ei sitä tiedä vaikka Äidillä olisi joku sairaus ja vähän aikaa jäljellä.

Vierailija
5/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta minusta ei ole normaalia että aikuinen ihminen pohtii onko x normaalia.

Vierailija
6/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nyt epänormaalia olisi. Käyn itsekin lähes joka viikko äitini luona, olen kolmekymppinen. Samoin muutkin sisarukseni. Meillä on hyvät ja läheiset välit koko perheellä ja ei kait se epänormaalia ole viettää aikaa porukalla näin aikuisinakin.

Vierailija
7/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jopa kuusikymppisen naisen, joka käy joka viikko vanhemmillaan. Siis aivan kaa-mee-ta.

Vierailija
8/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit rakastavat poikiaan enemmän kuin tyttöjään. Sori siitä, mutta näin on.

Ja useissa perheissä pojalla on paljon parempi suhde äitiinsä kuin isäänsä.

Vierailija
9/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jotkut ovat läheisempiä perheen kanssa kuin toiset, oma 10v vanhempi mieheni soittelee äitinsä kanssa viikoittain, mutta itse en koskaan. Minua ei yhtään haittaisi kyläilyt, paitsi siinä vaiheessa, jos vaatisi, että minunkin on tultava, tai jos käyttäisi sitä keinona paeta jotakin sovittua juttua.

Vierailija
10/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihaillaan sitä että muutetaan kotoa pois 15-vuotiaana ja soitetaan vanhemmille kerran vuodessa

Vierailija
11/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu, asuuko äiti lähellä ja missä kunnossa äiti on? Satojen kilometrien matkaa en ajaisi viikottain. Itse käyn liki yhdeksänkymppisen isäni luona kerran-pari viikossa katsomassa, että asiat ovat ok. Asun noin kilometrin päässä ja olen viiskymppinen. Eli vastaukseksi alkuperäiseen kysymykseen, on se normaalia.

Vierailija
12/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän kokemuksesta että liian kaavamainen äidin luona käyminen voi olla raivostuttavaa. Oma mies istuu usein, lähes aina, lauantain äitinsä luona ja vie lapsetkin mukanaan. Tuntuu että se on poissa meidän perheen yhteisestä ajasta. Kiva että ollaan väleissä, mutta perheellä pitäisi olla oma elämä myös.

Vierailija
13/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta saa kyllä vähän ikävästi sellaisen vaikutelman, että naiset on melko kylmää sakkia vanhempiaan kohtaan.

Itse en ainakaan jaksa pitää vanhempaan yhteyttä joka pahoinpiteli minua lapsena. Ihan sama mitä mieltä olet, mutta joskus sille on hyvä syy etteivät lapset soita tai käy. Ap:lle: kyllä minusta ihan normaali ja hieno asia että käy äidillään. Minäkin kävisin, jos olisin kasvanut rakastavien vanhempien kanssa.

Vierailija
14/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän 52v miehen, joka käy äidillään joka päivä! Mies on kaiken lisäksi naimisissa ja 3 lapsen isä. Aivan järkyttävää, miten jotkut roikkuvat koko ikänsä vanhemmissaan eivätkä ymmärrä, että vanhempien kanssa ei saa olla missään tekemisissä.

Vierailija
15/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän kokemuksesta että liian kaavamainen äidin luona käyminen voi olla raivostuttavaa. Oma mies istuu usein, lähes aina, lauantain äitinsä luona ja vie lapsetkin mukanaan. Tuntuu että se on poissa meidän perheen yhteisestä ajasta. Kiva että ollaan väleissä, mutta perheellä pitäisi olla oma elämä myös.

Teidänkö perheelle ei riitä sinun määräämäsi tapa elää omaa elämää 6 päivänä viikossa?

Vierailija
16/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon normaalimpaa kuin kirjoittaa noin paljon virheitä noinkin lyhyeen viestiin. 

Vierailija
17/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin käyn joka viikko vanhempieni luona. Asutaan samassa kaupungissa ja ollaan läheisissä väleissä. Aina tietysti löytyy joku, joka pitää epänormaalina aikuisten lasten ja vanhempien hyviä välejä, mutta itse pidän sellaisia vain positiivisena asiana.

Vierailija
18/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta saa kyllä vähän ikävästi sellaisen vaikutelman, että naiset on melko kylmää sakkia vanhempiaan kohtaan.

Itse en ainakaan jaksa pitää vanhempaan yhteyttä joka pahoinpiteli minua lapsena. Ihan sama mitä mieltä olet, mutta joskus sille on hyvä syy etteivät lapset soita tai käy. Ap:lle: kyllä minusta ihan normaali ja hieno asia että käy äidillään. Minäkin kävisin, jos olisin kasvanut rakastavien vanhempien kanssa.

Tällaiset asiat vaikuttavat myös. Ei v...umainen sadisti ja hakkaaja muutu hellyttäväksi vanhukseksi ikääntyessään. Ei se, että on vanha ja jonkun vanhempi velvoita jälkipolvia pitämään yhteyttä.

Vierailija
19/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska äidit kohtelevat tyttäriään eri tavalla kuin poikiansa.

Vierailija
20/74 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin käyn joka viikko vanhempieni luona. Asutaan samassa kaupungissa ja ollaan läheisissä väleissä. Aina tietysti löytyy joku, joka pitää epänormaalina aikuisten lasten ja vanhempien hyviä välejä, mutta itse pidän sellaisia vain positiivisena asiana.

Unohdin tästä lopusta: N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan