Whatsapp-kyylät
Ootteko Whatsapp-ryhmissä, joissa osa ei ikinä kommentoi mitään mihinkään?
Hiljaa seuraavat taustalla eivätkä poistu kuitenkaan.
Myös hiukan outoa, että on jotakin sellaisia ryhmiä joihin joku ei enää edes kuulu (vaihtanut työpaikkaa tai joukkuetta) eikä siltikään tajua poistua ryhmästä, ei vaikka olisi vinkattu?
Tää av on eri juttu luonnollisesti, kun tänne tullaan lukemaan muiden juttuja ja myös viihtymään.
Jotenkin itteeni ärsyttää jos joku koko ajan seuraa juttuja taustalla antamatta itsestään mitään.
Itellä ei oo munaa poistaa ketään ryhmistä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hiljennetty kaikki ryhmät, mihin minut on liitetty. Joskus saatan vilkaista, mitä niissä puhutaan. Minut voi poistaa halutessaan niistä ryhmistä, jos läsnäoloni häiritsee.
Vähän kyllä ihmettelimme perheen kanssa, kun sisarukseni puoliso ei eron tullessa itse poistunut perheemme ryhmäkeskustelusta, mutta poistimme hänet siitä itse, kun totesimme, että siinä ryhmässä jaetaan kuitenkin myös henkilökohtaisia juttuja, joita ei haluta levittää perheen ulkopuolelle. Ei siinä sen kummempaa.
No minä en ainakaan ole katkaissut välejä veljeni ex-puolisoon. Itse asiassa olen hänen kanssaan tekemisissä enemmän kuin veljeni kanssa. Ei minulla tullut mitään riitaa hänen kanssaan, kuten veljelläni tuli.
Olen, mutta meidän ryhmä ei ole niinkään keskustelua kuin tiedonjakoa varten. Siellä kerrotaan muuttuneet aikataulut jne., sinne ei ole niinkään tarvetta kommentoida mitään, mutta toki sitäkin halutessaan saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joskus oon jopa laittanut viestiä, että ryhmässä saattaa joskus olla jotakin sellaista työasiaa joka ei kuulu ulkopuolisille niin ryhmästä olisi hyvä poistua.
Ja silti tyypit ei poistu.
Jos on salaisia työasioita, silloin heidät kyllä pitää poistaa, mutta tuollaisia edes jossain whatsapissa postaa? Monet eivät varmaan edes hoksaa poistaa itseänsä ryhmistä. Nyt kyllä pitää katsoa itseänsä peiliin eikä valittaa turhasta.
Kuka puhu mitään salaisista, tyhmä?
Lähinnä jos vaikka ilmoitan että hei vien tytön hammaslääkäriin ja tulen myöhässä tai että vaihdan vuoroa jonkun kanssa?
Siis nimenomaan oon koittanut käyttää työasioita syynä heidän poistumiseen.
Ärsyttää tuommoinen kitinä, kun asian voisi ratkaista itse valittamisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hiljennetty kaikki ryhmät, mihin minut on liitetty. Joskus saatan vilkaista, mitä niissä puhutaan. Minut voi poistaa halutessaan niistä ryhmistä, jos läsnäoloni häiritsee.
Vähän kyllä ihmettelimme perheen kanssa, kun sisarukseni puoliso ei eron tullessa itse poistunut perheemme ryhmäkeskustelusta, mutta poistimme hänet siitä itse, kun totesimme, että siinä ryhmässä jaetaan kuitenkin myös henkilökohtaisia juttuja, joita ei haluta levittää perheen ulkopuolelle. Ei siinä sen kummempaa.
No minä en ainakaan ole katkaissut välejä veljeni ex-puolisoon. Itse asiassa olen hänen kanssaan tekemisissä enemmän kuin veljeni kanssa. Ei minulla tullut mitään riitaa hänen kanssaan, kuten veljelläni tuli.
Ei meilläkään mitään kinaa tuon puolison kanssa ole mutta ei kuitenkaan koettu, että perheen terveysasiat kuuluvat entiselle kumppanille. Kuulumisia hänelle voi sitten jutella yksityiskeskusteluissa. Mutta ehkä hänkin oli hiljentänyt keskustelun, eikä siksi älynnyt poistua sieltä itse. Tuskin häntäkään kiinnosti verikokeitteni tulokset. Ymmärrän myös, että voisi olla varsin tylyä lähteä ryhmästä heti, koska siitä tulee kaikille ilmoitus. Ehkä paras lopputulos olisi ollut, että sisarukseni olisi poistanut entisen puolisonsa ryhmästä.
Eikös ryhmän ylläpitäjän pitäisi poistaa joku ryhmästä, jos ei henkilö itse poistu (ja kuuluisi poistua.
No en tuollaisia asioita whatsapissa postaisi vaan laittaisin viestin sähköpostitse pomolle.