Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö jossa ensin yrität kovasti tutustua johonkin ihmiseen mutta et saa mitään vastakaikua ja sitten kun luovutat niin yhtäkkiä oletkin kiinnostava?

Vierailija
03.05.2020 |

Näin anopin kanssa. Yritin ensin kovasti sulautua heidän perheeseensä ja luoda hyvän suhteen heihin kun tarkoitus on tämän miehen kanssa olla myös pidemmän päälle ja perhekin perustaa (olemme 25-vuotiaita ja yhdessä olemme nyt olleet 6 vuotta). Mies itse on kovin läheinen perheensä kanssa. Olivat aina ystävällisiä kyllä, mutta tavallaan tekivät kuitenkin aina selväksi, että olen ulkopuolinen. Kun oltiin poikaystävän kanssa oltu yhdessä 2 vuotta otin puheeksi että minun äitini olisi halunnut tavata mieheni perheen. Hienovaraisesti mutta selvästi sanoivat että ei kiinnosta. No sitten päätin luovuttaa ja otin täysin välinpitämättömän asenteen. Nyt kun näemme saankin sitten yhtäkkiä kuulla kuinka ihanaa on että minä olen osa heidän perhettään yms. Mistä johtuu tällainen ilmiö?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin naisten kanssa on käynyt näin. Viileys voi olla osoitus kiinnostuksesta tai sitten ei. Ota siitä sitten selvää.

Vierailija
2/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sen mistä luovut. Outo ilmiö mutta toimii kaikessa muussa paitsi rahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. On kyllä todella erikoista. Tulee myös jotenkin huijattu olo eikä enää itse oikein jaksaisi lämmetä näille yrityksille kun niin kauan jo itse yritti eikä se auttanut mitään. Ei vaan kiinnosta enää, mutta kai se on miehen vuoksi edes vähän yritettävä...

- Ap

Vierailija
4/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol, 25v:ee wannabe-akadeemix runG_Garit leikkimässä kotia... teille tulee sellanen ruma ja lihava vauva jolla on turpea perunanenä ja vammaisen möllösilmät.

Kaikkea paskaa teille! HV! 

Vierailija
5/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol, 25v:ee wannabe-akadeemix runG_Garit leikkimässä kotia... teille tulee sellanen ruma ja lihava vauva jolla on turpea perunanenä ja vammaisen möllösilmät.

Kaikkea paskaa teille! HV! 

Kaikkea hyvää Sinulle 💕

Vierailija
6/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista, että anopillasi ei ollut mitään sinua vastaan ennenkään, mutta hänen tapansa ilmaista asiat ei ollut sellainen, että olisit sen ymmärtänyt. Kun sitten muutuit kylmäksi, anoppi tajusi itse mistä kiikasti tai kysyi pojaltaan, ja yrittää nyt hyvitellä aiempaa väärinymmärrystä.

Vierailija
7/7 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös mahdollista, että anopillasi ei ollut mitään sinua vastaan ennenkään, mutta hänen tapansa ilmaista asiat ei ollut sellainen, että olisit sen ymmärtänyt. Kun sitten muutuit kylmäksi, anoppi tajusi itse mistä kiikasti tai kysyi pojaltaan, ja yrittää nyt hyvitellä aiempaa väärinymmärrystä.

Onhan tämäkin toki mahdollista. Olen sellainen ihminen, että en jaksa kenenkään hyväksyntää jahdata ja nyt ei tavallaan enää jaksaisi kiinnostaa lämmitellä välejä, mutta kai se on nieltävä ylpeytensä ja oltava aikuinen :D

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi