Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en pääse eroon tunteesta että olen väärä nainen miehelleni?

Vierailija
02.05.2020 |

Mistä johtuu ja miksi en pääse eroon tunteesta että miehelleni sopisi toisenlainen nainen kuin mitä olen? Siis tämä tunne kalvaa minua ja vaikka yritän ajatella että olen ihan hyvä ja sopiva nainen miehelleni, on jatkuvasti taka-alalla ajatus että olen hänelle väärä. Tuntuu kuin hän olisi tyytynyt minuun ja silloinkin kun hän vaikka kehuu minua, niin ajattelen että joku toinen nainen olisi onnistunut paremmin. Käänteisesti siis kai tunnen etten ole riittävä miehelle tai että tämä ansaitsisi parempaa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

....Haluaisin ennenkaikkea kuulla onko kenelläkään muulla tällaista vastaavaa tunnetta? Tai oletteko käyneet läpi vastaavanlaista?

-ap

Vierailija
2/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarisyndrooma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tunne, minulla on tätä samaa. Jos mies sanoo että näytätpä tänään kauniilta, niin ajattelen että en näytä niin kauniilta kuin vaikka joku hänen ihailemansa julkkisnainen ja kehu ikäänkuin muuttuu ajatuksissani vähättelyksi ja todisteeksi siitä miten en ole tarpeeksi kaunis.

Vierailija
4/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmia? Luottamusongelmia?

Vierailija
5/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuisesti epäilet miehen pettävän sinua.

Vierailija
6/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo tunne, mutta tiedän kyllä mistä se johtuu. Se johtuu siitä, että mieheni ärsyttää minua tuhannella eri tavalla. Luulen että joku muu rakastaisi häntä enemmän ja sellaisena kuin hän on. Meidän pitäisi erota. Hän kuitenkin haluaa olla minun kanssa, enkä saa kiskottua itseäni irti.

Vierailija
7/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies ollut se joka teidät siihen suhteeseenkin kiskoi

Vierailija
8/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se mies ollut se joka teidät siihen suhteeseenkin kiskoi

Ei

Vierailija
9/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "olet liian hyvä mulle ja ansaitset parempaa"-skeida on vaan eufenismi. Oikeasti tarkoitat "oot niin tylsä etten jaksa sua".

Ole rehellinen itsellesi niin elämästä tulee helpompaa.

Vierailija
10/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla itsetunto-ongelmasi, mutta voi tunteesi perustua myös faktalle. Ehkä et ole lähellekään optimaalinen miehellesi.

Vierailija
11/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa 5/5 suhde kaikin puolin, molemmat ovat enemmän kuin tyytyväisiä. Mutta ajattelin silti että miehelleni täydellinen nainen olisi hieman erilainen. En koe että hän olisi minuun tyytynyt tai että en olisi riittävä, ajattelin vain että hän olisi silti onnellisempi toisenlaisen ihmisen kanssa.

Tästä käytiin jossain välissä vähän vääntöä niin että mies ärsyyntyi. En voi kuulemma päättää mikä on toiselle ihmisille parhaaksi tai mikä tekee onnelliseksi. Ja tottahan se on. Sinunkin miehesi tietää mikä on hänelle parhaaksi, älä turhaan päätäsi sillä vaivaa. :)

Vierailija
12/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuitenkin itse vähän ihastunut toiseen tai kaipaat jotain muuta? Koitat noin vierittää syyllisyyttä.

Vierailija
13/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "olet liian hyvä mulle ja ansaitset parempaa"-skeida on vaan eufenismi. Oikeasti tarkoitat "oot niin tylsä etten jaksa sua".

Ole rehellinen itsellesi niin elämästä tulee helpompaa.

No minä ainakin tiedän, että mieheni on se saalis, en minä. Ei vaan silti jaksa enää innostaa. Tuosta tullaan tappelemaan jos/kun vapautuu ja itse voin vetäytyä johonkin varjoihin ja ripotella tuhkaa päälle. En ole mitään häneen verrattuna.

6

Vierailija
14/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja fiiliksiä ollut jokaisena raskausaikana. Jotenkin kun kroppa muuttuu ja kaikki hormonit hyrrää, olen ihan varma että olen väärä nainen miehelleni ja että hän varmaan on kanssani vain velvollisuudesta. En varsinaisesti epäile hänen pettävän mutta uskon hänen haaveilevan jostakusta laihemmasta ja urheilullisemmasta. Ihan kamalaa olla näin epävarma itsestään ja toinen joutuu sitten vakuuttelemaan tunteidensa aitoutta.

Vierailija
15/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyviä vastauksia tullut! <3

-ap

Vierailija
16/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo johtuu siitä että syvällä sisimmässäsi tiedät sen olevan totta

Vierailija
17/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vähän samoja fiiliksiä. Ei kuitenkaan ettenkö olisi riittävän hyvä, ei vaan ehkä sovita yhteen kuitenkaan. Joku toinen nainen sopisi paremmin hänelle ja olisi varmaankin paljon onnellisempi tässä suhteessa kuin minä. Tavallaan ajattelen että hyvä mies menee hukkaan kun en osaa arvostaa häntä niinkuin joku muu osaisi.

Maailma on täynnä naisia, jotka olisi tyytyväisiä seksiin kerran kahdessa viikossa. Haluaisivat hipsutella iltaisin katsellen telkkaria. Naisia, jotka haluaisivat viettää saunailtoja miehen kaveriporukan vaimojen kanssa juoruillen, miesten juodessa olutta. Haluaisivat naimisiin ja kaksi lasta ja eläisivät tuon miehen kanssa onnelisesti idyllistä perhe-elämää.

Ihan unelmamies tavallaan, mutta ei sopiva minulle. Pitäisikö jättää sitten? Jaa-a, en tiedä teenkö molemmille väärin jäädessäni, mutta ei suhteessa sinällään ole isompia ongelmia.

Vierailija
18/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologin koulutuksella sanon että sulla on takertuva kiintymyssuhde.

https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/tietoa_paris…

Vierailija
20/46 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli  sama fiilis ex-mieheni kanssa. Näin jälkikäteen tajuan, että jouduin ehkä liian monessa asiassa tekemään kompromisseja ja jotenkin omat tarpeeni jäivät taka-alalle. Monesti ajattelin, etten ole oikea nainen miehelleni.

Mies rakastui työkaveriinsa ja erosimme. En ollut miestä nähnyt niin rakastuneena minun kanssani, joten luulen, että alitajuntani varoitteli minua tulevasta erosta ja miehen vaillinaisista tunteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi