Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein suomalaiset naiset ovat lähestyneet sinua?

Vierailija
02.05.2020 |

Miehille kysymys...toisesta topsusta innostuneena lähdin kyselemään. Eli minkä ikäinen olet ja kuinka usein suomalaiset naiset ovat lähestyneet sinua iskemismielessä elävässä elämässä - ei siis netin syövereissä - vaan ihan livenä? Mieluiten pois myös kännisekoilut, eli ihan ne aidot oikeat kiinnostumisenosoitukset selvinpäin?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko känniset vanhat pupiruusit jotka nipistää perseestä ja kysyvät lähetääks paneen? Vai onko tuo seksuaalista metoota häirintää?

Vierailija
22/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan lähestynyt 2. kertaa. Kerta 1. kotibileissä 1999 neiti alkoi nuolemaan mun korvaa. Oli tosi kaunis vaalea tyttö. Kerta 2. Yökerhossa 2001 silmälasipäinen neitonen tuli juttelemaan ja tarjoamaan itseään seuraksi.

Naisia on aina riittänyt ja olen seurustellut nuoresta iästä saakka. Naimisissa nykyään. Kuitenkin itse olen kaikki aloitteet joutunut tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän nyt mahdetaan laskea moiseksi. Olikohan se kun baaritiskillä vieras nainen tokaisi että onneksi en tilannut kossukaljaa? Tai kun toinen parkkeerasi tiskillä viereen ja möllötti vain siinä tuijotellen hiljaa? Tai kun nainen muuten vaan iloisesti on tullut juttelemaan kanssani? Nämä kun on olleet niin epäselviä ja miehenä on vaara sortua kuvittelemaan liikoja, ei osaa sanoa. On voineet olla lähestymisiä tai sitten vaan normaalia sosiaalista kanssakäymistä. Mutta sen voin sanoa, että mitään suoraa ei ole koskaan tullut jonka putkiaivokin ymmärtäisi tyyliin "lähdettäisiinkö/käytäisiinkö joskus..."

Sama kokemus itsellä. En tiedä, olenko tullut isketyksi vai onko kyse ollut vain normaalista sanavaihdosta. Suomalaiset naiset ei osaa näitä juttuja.

Varmaan se on iskemistä, jos osoittaudut kiinostavaksi, jos et niin sitten vain normaalia sananvaihtoa...

Niin. Mutta mistä sen erottaa?

Vierailija
24/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174cm, 73kg, kalju rillipää.

Arvaa kuinka moni nainen lähestyy minua? Tasan nolla.

Vierailija
25/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ei tee aloitteita, paitsi. Paitsi siinä tapauksessa että olet ulkomaalainen.

Vierailija
26/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖕

Vierailija
27/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ei tee aloitteita, paitsi. Paitsi siinä tapauksessa että olet ulkomaalainen.

Toimii myös toisin päin. Matkustan työn puolesta jatkuvasti ulkomailla ja saan siellä helposti paikallisilta naisilta seuraehdotuksia. En Suomessa enää etsikään aktiiviseti naisseuraa. Vahinko että nyt on tuo koronatilanne ja matkustuskiellot päällä.

Vierailija
28/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KohtaIncel kirjoitti:

Olen 174cm, 73kg, kalju rillipää.

Arvaa kuinka moni nainen lähestyy minua? Tasan nolla.

185 cm, 84 kg, tukka päässä, urheilullinen ja akateeminen, vävypoika-ainesta

Toistaiseksi 0 naista lähestynyt.

Vierailija
29/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset 0

Ulkomaalaiset naiset 3 kertaa

Vaikka olen varmasti tavannut tuhat kertaa enemmän suomalaisia naisia.

Ja ennen kuin joku keksii omia selityksiä, ulkomaalaiset olivat keskivertoa kauniimpia, hoikkia, eivätkä olleet rahan perässä. Pari saksalaista ja espanjalainen.

Eli jos verrataan ulkomaalaisiin, eihän suomalaiset naiset uskalla ollenkaan lähestyä.

Vierailija
30/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija-aikana viikottain, sen jälkeen ei kertaakaan. Elämän karut kävyt.

Vierailija
31/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisella ex opiskelukaverillani on ollut varmaan sata suomalaista tyttöystävää. Hänen ei tarvitse koskaan lähteä baarista ilman seuraa. Me muut olemme olleet jo toistakymmentä vuotta naimisissa ja hankkineet lapset.

Vierailija
32/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa naapurin miehen vaimo on tervehtinyt pihalla ja olemme jutelleet kaikenlaista. Ihan ovat muutkin naispuoliset ja miespuoliset tasavertaisesti lähestyneet ja keskustelleet pinnallisista ja vähän syvemmistäkin asioista.

Vierailija
33/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii myös toisin päin. Matkustan työn puolesta jatkuvasti ulkomailla ja saan siellä helposti paikallisilta naisilta seuraehdotuksia. En Suomessa enää etsikään aktiiviseti naisseuraa. Vahinko että nyt on tuo koronatilanne ja matkustuskiellot päällä.

Tässä taitaa olla se "geenit liian lähellä"-juttu ja siksi eksoottinen ja vieras kiinnostaa enemmän jopa siinämäärin, että sen eteen on valmis tekemään jotain. Ei näiden suomalaisten pallinaamojen takii ny nii viitti.

Vierailija
34/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satoja kertoja Pattaya viikon lomani aikana.

He olla ladyboys.

Vierailija
35/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Ensimmäinen oli teini-ikäisenä ja toinen parikymppisenä. Nämä siis sellaisia, että ovat pyytäneet kahville/elokuviin. Näiden lisäksi on epäsuoria lähestymisiä 2-3, joita en aikanaan tajunnut kiinnostukseksi enkä siis osannut niihin vastata. Nekin tapahtuivat lukioaikana. Lämmöllä muistan nämä tapaukset, vaikka mitään ei syntynytkään. Kun kukaan ei koskaan lähesty, vuosikymmenten jälkeen ne pari tapausta tuntuvat erityiseltä. M41.

Vierailija
36/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parikymmentä kertaa. Nyt yhden tähän joukkoon kuuluvan kanssa aviossa lähes 40 vuotta.

Vanhin n 15 v vanhempi, muorin 10 v nuorempi.

Nuorena meni monta tyttöä ohi kun olin niin ujo.

M 71

Vierailija
37/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa täytettyäni 18

Lisäksi muutama ihastumistunnustus kännisiltä työkavereilta pikkujouluissa.

Vierailija
38/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata naisena; Joskus teininä lähestynyt paria poikaa ja mut torjuttiin niin törkeästi (haukkumalla) etten sen jälkeen oo muistaakseni uskaltanut. Onneksi on aikuisena miehet lähestynyt niin ei oo tarvinnut miettiä aloitteen tekemistä.

Ihan vinkkinä kaikille miehille (ja toki myös naisille) tässä ketjussa; kannattaa torjua kohteliaasti jos ei kiinnosta. 

Vierailija
39/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

M35

Vierailija
40/45 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vastata naisena; Joskus teininä lähestynyt paria poikaa ja mut torjuttiin niin törkeästi (haukkumalla) etten sen jälkeen oo muistaakseni uskaltanut. Onneksi on aikuisena miehet lähestynyt niin ei oo tarvinnut miettiä aloitteen tekemistä.

Ihan vinkkinä kaikille miehille (ja toki myös naisille) tässä ketjussa; kannattaa torjua kohteliaasti jos ei kiinnosta. 

Niin toki, koska me suurin osa 0 lähestymistä saaneista olemmekin torjuneet naisia niin töykeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän